piątek, 24 lipca 2015

Związek z kobietą młodszą o 20 lat

I jak minie zauroczenie zaczną dostrzegać tą różnicę. Różnica wieku w związku 2 lat. Wiążąc się z młodszą partnerką starszy mężczyzna ujmuje sobie lat, co często jest lekarstwem na zmagania z kryzysem wieku średniego. Wiążąc się z nim, kobieta powinna mieć świadomość, że będzie musiała dzielić się nim z jego rodziną.


Nie warto też liczyć na to, że po. Nie musi chodzić tylko o kasę. Związek z młodszą kobietą: wady. Też jest wiele takich rzeczy.


Jeśli, dajmy na to, ona ma lat 2 a on 4 to za lat ona będzie u szczytu swoich możliwości seksualnych, on zaś u ich schyłku. Jej zainteresowania są z reguły inne niż partnera. Gdy chce potańczyć w dyskotece lub powspinać. Tak samo myślałabym o związku z mężczyzną lat starszym, z Francuzem, Szwedem, górnikiem, stolarzem i dramatopisarzem.


Z rozwodnikiem, rudym, kulawym, z rockmanem albo gwiazdą Playboya. Bo każdy związek ma dokładnie takie samo prawo się udać, jak i nie udać. Wiek TOTALNIE nie ma znaczenia. Młodszy partner zaczął u mnie bywać, a ludzie mieli używanie. Ja, 37-letnia mężatka z 16-letnim synem.


On lat ode mnie młodszy, bez studiów, mieszkający z rodzicami. Nie pytam o związek ona on 3 ale na przykład ona on 45. Chcę związać się formalnie z kobietą też po studiach, zaradną, ale dwadzieścia lat młodszą Czym więcej o tym myślę, tym więcej mam wątpliwości. Problem tkwi w naturze meżczyzn i kobiet. Mam kumpla, który związał się z lat młodszą dziewczyną.


Siedzi na niej prokurator, ale jemu to nie przeszkadza i też na niej czasem posiaduje :) Mnie zawsze ciągnęło do dojrzałych kobiet. Nie wiem czy jestem jakiś nienormalny, ale mój ideał, to mężatka w wieku ok. Plusy i minusy związku z dużo młodszą kobietą! Pełna entuzjazmu młoda kobieta może dodać ci energii, która przyczyni się do większych sukcesów zawodowych czy towarzyskich.


Jestem od lat w związku z mężczyzną starszym ode mnie o lat, od lat jesteśmy małżeństwem i mamy letniego synka. Poznaliśmy się gdy miałam lat, on był wtedy żonaty, o czym jako głupiutkie dziewczę nie miałam pojęcia, dowiedziałam. Mój facet jest starszy ode mnie o lat. Starszy partner i młodsza kobieta. Oczywiście w takim dojrzałym związku ludzie troszczą się o siebie nawzajem, ale nie.


Z młodszym partnerem, kobieta może się czuć wiele lepiej. Kiedy zaiskrzy, i świetnie się rozumiecie, już wtedy nikt nie pomyśli o różnicy wieku. Nie jest to oczywiście żadną zasadą, ale istnieją takie pary, gdzie męźczyzna i kobietą różnią się wiekiem aż o lat, a partnerzy są szcześliwi. Czy związek młodszego mężczyzny i starszej kobiety ma szansę przetrwać?


Sprawdziliśmy jak się mają związki, w których kobieta jest młodsza od mężczyzny. Na przykład Madonna trzy razy związana była z młodszymi o lat mężczyznami. Jeśli początkowo zgadzamy się na wszystko w imię miłości, ale z niechęcią, nagle może się zdarzyć, że jednak tryb życia partnera nam nie odpowiada.


Często słyszy się o konflikcie typu - ona młoda, chce chodzić na imprezy i się bawić, a on ma już to wszystko za sobą i lubi być domatorem, posiedzieć sobie w domu. A mnie właśnie zostawił facet młodszy o lat. Byliśmy cztery lata razem i było jak w bajce, dla niego zostawiłam poprzedniego faceta, zrezygnowałam z ustabilizowanego życia – pisze na forum internetowym kobieta o nicku zraniona. Opowiada też o ukrywaniu związku, życiu w tajemnicy i zdradzie partnera. Mam w pracy lat młodszą koleżankę, ma lat.


Początkowo myślałem, że nic z tego, traktowałem ją bardzo neutralnie, ale pogadaliśmy sobie chwile. Mało co mówiła i nadal jest mało rozmowna. Praktycznie nie rozmawia na luźne tematy, nawet z koleżankami nie rozmawia o babskich sprawach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty