czwartek, 9 listopada 2017

Wrobilam go w dziecko

Wrobilam go w dziecko a on mnie zostawił Zaloguj. Wrabianie tatusia w dziecko to jedno i tu sprawa jest oczywista, o czym pisano już wyżej. Dorosły chłopiec powinien wiedzieć, do czego służą rozmaite wypustki na jego ciele i jakie mogą być konsekwencje ich używania Inną jednak sprawą jest wrobienie samej siebie w dziecko z kimś, kto np. Jak wrobić męża w dziecko :) Witam.


Proszę o jakieś trafne odpowiedzi i dojrzałe wiem że moje postępowanie nie jest dojrzałe ale jestem już naprawdę zdesperowana.

Mój mąż nie chce dzieci tzn nie chce teraz, uważa że przyjdzie czas. Maz zawsze chcial miec dzieci. Czy takie zachowanie jest normalnym zachowaniem w malzenstwie? Chwila, w której dowiadujesz się, że będziesz miała dziecko to jedna z tych, które zapamiętujesz do końca swojego życia. I nawet jak spotyka Ciebie to piąty raz, to emocje, które Ci wtedy towarzyszą, są tak samo ogromne, jak te przy pierwszym razie.


W momencie kiedy zaszłam w ciążę (nieplanowana) wszystko się zmieniło. Partner przy pierwszej lepszej kłótni wytyka mi że nie zabezpieczylam się odpowiednio i to przeze mnie samą jestem w ciazy i wrobilam go w dziecko.

Nie wspiera mnie ani nie szanuje. Twierdzi że siedzę w domu noszę jego dziecko i nie powinnam marudzić. Ja kiedys wrobilam w odbior w paczkomacie tate. Chcialam cos szybko, tanio w merlinie i poszlo.


Ojciec odebral i zapowiedzial: nigdy wiecej! Wkurzyly go smsy w tonie heja koles, masz do odbioru cos tam, potem cos pomerdal z nkodem i ogolnie go zestresowal paczkomat Od tej pory zaprzyjaznil sie z kurierami tudziez odbiera w salonach. Dzieki dziewczyny za wsparcie! W sobote ide do psychologa pogadac.


Katerinka jak byl moj byly, to praktycznie non stop zajmowal. Hmm moim zdaniem nie maja prawa uniewaznic zgloszen bez podpisanego oswiadczenia. Na ich stronie gdzie bylo podane co ma zawierac wazne zgloszenie niczego takiego nie znalazlam- jedynie tylko to ze podpis ma byc wlasnoreczny.


Po zaprzeczeniu ojcostwa sąd wysyła prawomocny odpis wyroku do usc miejsca sporządzenia aktu urodzenia dziecka. Kierownik usc wpisuje wzmiankę dodatkową na marginesie aktu urodzenia o zaprzeczeniu ojcostwa oraz o tym, że dziecko traci uprawnienie do nazwiska ojca i wraca do nazwiska matki, jakie nosiła w chwili urodzenia dziecka. Mineralna współczuje, pewnie nigdy nie przeżyłaś tyle stresu.


Nawet nie chcę sobie wyobrażać! Teraz to musisz się troszkę oszczędzać i odpoczywać ale.

Jeżeli biologiczny ojciec uznał dziecko , to mozesz się starać o alimenty. Lecz mysle i wywnioskowałam z twojego postu, że na pewno biologiczny ojciec nie wziąl na siebie odpowiedzialnosci ojcowskiej , więc możesz skierować pozew do sądu o ustalenie ojcostwa, następnie starać sie o alimenty od dnia kiedy zaszłas w ciążę. Chodze razy w tygodniu:)Bomba.


Ze on jej nie kochal i ze ona wrobila go w dziecko. I ze nie chciala do Anglii z Polski przyjechac. Prawda jest taka, ze on tak samo traktowal ja jak mnie. Tak jak napisalam w poscie ona stad uciekla. Mi tez mowil ze go wrobilam w dziecko hehe.


Kochane zaczynam ten watek z nadzieja ze odnajda sie tu kobiety ktore podobnie jak ja stracily swojego Aniołka w przeszlosci a teraz sa szczesliwe bo ponownie. Nagle odstawienie od piersi - Gosianapisał w karmienie piersią: Ja odstawiłam z dnia na dzień. Bez najmniejszych problemów - zapomniała z dnia na dzień choć cycać uwielbiała.


Tylko podstawa to nie karmienie w nocy - bo jak dziecko w nocy jada to ponoć walki są z odstawieniem. Zacznę od tego że w wieku lat urodziłam dziecko, mój partner 6lat starszy stanol na wysokości zadania i zadbał o mnie i dziecko wynajął mieszkanie. Wczesniej wykrzyczala mi ze wrobilam go w dziecko ,na litość boska gdyby nie chciał to by nie było drugiej ciazy,nie rozumiem dlaczego tak przedstawił mamie sytuacje,fakt ze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty