czwartek, 15 lutego 2018

Kiedy tydzien uni msp 2019

Tygodnie unikatów – wydarzenia, w czasie których można zakupić przywracane na ograniczony czas unikaty. Obejmują sklep z odzieżą i odbywają się co najmniej raz w roku, choć z uwagi na zainteresowanie użytkowników moderatorzy organizują je częściej i chętnie dodają coraz rzadsze ubrania. JAK ROBIĘ MINIATURKI DO FILMÓW. Wiecie może czy będzie w walentynki tydzień uni?


Bo słyszałam, że może byc a potrzebuje fast odpowiedzi. Dzisiejszy post będzie o unikatach, są one bardzo popularne na msp. Dzisiaj trochę wam o nich opowiem, jaką ja miałam z nimi historię i jak je zdobyłam. Unikaty- ubrania i dodatki, które kiedyś były dostępne w sklepie, lecz je wycofano, i nie da się ich w żaden sposób kupić.


Wiele osób zadaje sobie to pytanie Kiedy będzie tydzień unikatów? Jak dużo jest osób na MSP tak wiele wersji i dat tego upragnionego tygodnia jest. Więc tak naprawdę kiedy on będzie?


Wiele czytałam na ten temat ostatnio i na jednej stronie (wydaje mi się, że dość zaufanej) była o tym pewna notka. Jak wiecie w ten czwartek miał być tydzień uni. Jednak nadszedł jakiś badziefny motyw. Wystarczy, że podasz swój nick na msp oraz e-mail, bądź g-mail!


Witajcie, dziś chciałabym powiadomić was o czymś niesamowitym. Pewnie wiecie że jest tydzień uni, i w ogóle ale czy wiecie że moderatorzy, obdarowali nas naprawdę cennymi uni? Unikaty – rzeczy wycofane ze sprzedaży na MovieStarPlanet.


Najczęściej tego powodem jest przestarzały wygląd lub nieodpowiednie elementy (krwawe czy wyzywające). Unikaty są także usuwane, by robić miejsce na nowsze rzeczy. Można je zdobyć jedynie otrzymując je od innej MS albo kupić na Tygodniu. Podejrzewam, że będzie on już w ten czwartek, ale po załodze MSP nic nie wiadomo. Mam tylko nadzieję, że w sklepie zagości coś innego, nowego, ponieważ przez ostatnie dwa lata wzbogaciłam się o te unikaty nieźle i nie chciałabym patrzeć jak inni cieszą się z Tygodnia Unikatów i kupują mnóstwo rzeczy, a ja tylko na to patrzę.


Dziś rano forum zostało zasypane tematami modzi dlaczego? Hej, dostaje od was baardzo dużo pytań, kiedy będzie tydzień unikatów w tym roku, czy to na blogu czy na msp. Patrząc na poprzednie lata podejrzewam, że tydzień unikatów w tym roku może być we wrześniu, październiku lub listopadzie, ale niczego pewna nie jestem i to nie są jakieś potwierdzone informacje, tylko moje przypuszczenia.


Wcześniej uważałam, że tygodnie uni są super, bo dodają serca na nogę, gwiazdki na rękę itp. Jedyne, co według mnie opłacałoby się przywrócić, to rośliny oraz stare zwierzaki. Dzisiaj rano siedziałam na MSP, robiąc screeny do teledysku i nagle przyszła mi wiadomość. Chodziło o wymianę serduszka I love mom, które posiadam.


W każdym razie, wiecie jaki ze mnie sknerus i nie wymieniam się unikatami XD. Dowiedziałam się tego od nataniaddd. Mam nadzieję, że nie ma nic przeciwko, jeśli opublikuję jej nazwę. Nagle dziewczyny z mojej klasy,które miały konto na MovieStarPlanet mówili mi,że mam wejść na MSP,ponieważ Jest dzień unikatów!


Ja się na nią paczę i myślę Jaki dzień unikatów? Co to :O No to weszłam, myślałam,że to zwykłe ubrania,które zostaną na zawsze w sklepie. A jednak jeszcze się nie stała! Chciałam się upewnić czy ta moja to na pewno to samo, i że moja na pewno jest unikatem więc weszłam na moje konto zapasowe (nudna06-stali czytelnicy już je znają z posta o uni oczach) i kliknęłam kup na mój look.


Jeszcze dziś zmieniam logo i wygląd bloga. Aktualności: Co przykłuło moją uwagę? Koszulki z różą, motylkiem, wężem i serduszkami na nogę. Nareszcie będą serca, w kwietniu się zawiodłam.


Wiem że nie wszyscy są w temacie dlatego już tłumacze o co chodzi. Otóż użytkownicy MSP którzy zarejestrowali się wcześniej (Nie wiem dokładnie jak bardzo wcześniej, pewnie rok lub kilka miesięcy temu) mieli możliwość zakupienia ,,Unikatów (Unikaty to są takie rzeczy, których nie można zakupić w sklepie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty