środa, 4 lipca 2018

Ciaza z mlodszym partnerem

Ryzyko ciąży z młodszym partnerem Biorę regularnie tabletki Rigewidon przez ponad lat a mam lat 41. Współżyłam z młodszym od siebie partnerem bez dodatkowego zabezpieczenia i doszło do wytrysku w środku. Wbrew obiegowej opinii, że kobiety wiążą się ze starszymi facetami, nasze bohaterki ułożyły sobie życie z mężczyznami młodszymi od siebie. I tutaj jak obuchem w łeb dostaję pytanieco sądzę o związku kobiety z lat młodszym mężczyzną?


No więc powtórzę to, co napisałam już w mailu.

Dziecko z dużo młodszym facetem. Przez siedem lat po rozwodzie sama wychowywalam synow. Od roku jestem w szczesliwym zwiazku z 11-scie lat mlodszym partnerem. Ja jestes w zwiazku z mlodszym o lat partnerem. Dodatkowo dzieli nas odleglosc, choc rozmawiamy i widujemy sie czesciej niz niejedna para mieszkajaca w jednym miescie.


Calosc trwa ponad lata i to nie ja staralam sie o niego przez niemal rok. Narzeczonym Anny Cieślak (l.) jest jej kolega z planu Przemysław Wyszyński (l.). Para poznała się rok temu podczas prób do spektaklu „Król Lear” w Teatrze Polskim.

Mona corka ma lata i chce poslac ja do przedszkola państwowego. Bo przynajmniej tak slyszalam. Nie pracuje tylko maz, ja jestem z mlodszym synem w domu. Nie jestesmy niepelnosprawni ani tez tzw. Mila czy nie mila ale ma racje bo faktem jest ze pozna ciaza: Wiąże się z ryzykiem urodzenia dziecka z zespołem Downa (które wzrasta wraz z wiekiem).


Pierwsze dziecko rodziłam po r. Największą ochotę na seks ma dwudziestolatka, a z czasem nasze potrzeby seksualne maleją? Badania dowodzą, że kobiety lubią się kochać nie tylko w młodym wieku, ale również jako seniorki. Bo są wtedy świadome swoich potrzeb, nie mają kompleksów, potrafią cieszyć się. Wejdź, czytaj, oglądaj, komentuj! Dodam ze mlodszy syn ma miesiecy i dostarcza mi bardzo duzo ruchu.


Czy jest mozliwosc zeby juz mi sie wydalal czop śluzowy? Z mlodszym dzieckiem czop zaczal sie wydalac w ostatnim tygodniu ciqzy. Dodam ze ta wydzielina byla gesta i koloru przezroczysto- żółtego. Moze to pomylilam z tym tzw czopem.


Lukassss: Ja chcialbym upic moja zone i zmusic ja do tego by kochala sie z kolezanka. Wiem, ze na trzezwo by tego nie zrobila ale jak trafnie tu powiedziano kobiety jak sobie wypija to nie maja hamulcow.

Chcialbym tez zrobic para na pare ale jakos nie mam odwagi zapytac zony o zdanie w tym temacie bo wiem, ze ona nie mam takich fantazji ja ja ale wiem, ze jest elastyczna i sie dopiero roziwja. A przecież macierzyństwo nie jest kwestią poświęcenia tylko radości z bycia matką. Ważna jest organizacja życia rodziny w taki sposób, żeby choć raz w tygodniu kobieta miała czas tylko dla siebie.


Można na przykład umówić się z partnerem, że on jest w domu, a ona wychodzi na kilka godzin i zajmuje się sobą. Papilot – portal dla aktywnych kobiet. Dużo ciekawostek, aktualności, najnowsza moda oraz trendy, sprawdź również swój horoskop – wszystko dla kobiety.


Jest takie mądre powiedzenie nie ta matka, co urodziła, ale ta, która wychowała. Jakim partnerem będzie dla rosnącego dziecka, a potem dla nastolatka taka babciomatka, zmagajaca się z geriatrycznymi problemam ? A w ogóle traktowanie dziecka jako jakieś zadanie wieńczące karierę wyda własnymi je mi się co najmniej niesmaczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty