wtorek, 23 kwietnia 2019

Olalam faceta a teraz

OLAŁAM FACETA, BO SAM MNIE OLAŁ, A TERAZ ON SZALEJE Zaloguj. Olałam faceta i on zatęsknił. Dalej go olewać żeby jeszcze bardziej zatęsknił i zawalczył czy co? Dobry, porządny, wierny, spokojny i zaradny.


Wiem, że zrobiłby dla mnie wszystko. Spławiałam go w nieraz okrutny sposób a teraz żałuję. Nie bylam pewna co do jego zamiarow a do tego jestem bardzo niesmiala.


Odttacilam go przez swoja blokade w kontaktach z mezczyznami. Teraz ograniczyl kontakt ze mna juz nie jest tak jak kiedys. Startował do mnie ale wydawał m isię niejaki, bez wyrazu, taka szara mysz. Witam, Spotkałam ostatnio chłopaka, którego kiedyś olewałam. Przeszło półtora roku temu skończyło się na awanturze, przez co nasza znajomość przepadła.


Byłam ostrorzna poniewaz nie mam miłego doswiadczenia wiec wolałam zgrywac. Raz mu zależy, później się ode mnie odsuwa. Ja tak nie uważam,że to facet powinien zrobić pierwszy krok. Kiedyś może i tak było,ale teraz mamy 21wiek i nie wydaje mi się,że jak dziewczyna podejdzie do chłopaka i zagada,to ktoś sobie coś o niej pomyśli. Jeśli poczujesz w sobie na tyle siły,że będziesz chciała pogadać z nim,to to po prostu zrob.


Mam na Imię Karolina mam lat. Ostatnio zauważyłam, że jak olewam chłopaków to się do mnie kleją. W niedziele zadzwonił do mnie mój kolega ja nie odebrałam telefonu on chciał się zapytać o chodzenie powiedział mi to później. Podobałam się mu, a ja go olałam. A teraz on mi się zaczął podobać, i co teraz ? D Ale i tak wiem, że mu się podobałam.


Na początku klasy, on pisał do mnie na gadu. No wiec olalam Szamana i poszlam do innego gin. Weszla ze mna polska polozna, ktora u niego pracuje bo nie wiem jakbym sie dogadala po niemiecku. Olał mnie a był zachwycony - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Dziewczyno, a teraz zdradzę Ci jak kobieta powinna utrzymać przy sobie faceta. W zasadzie niczego Ci nie brakuje – jesteś w świetnym wieku.


Schludnie się ubierasz, nikt nie może Ci zarzucić, że nie jesteś zadbana. Zobacz odpowiedzi na pytanie: podobalam sie pewnemu chlopakowi lecz go olalam teraz ten chlopak podrywa nauczycielkę i gdy to robi patrz sie na mnie pozniej zaczyna do swoich kolezanek o co chodzi ? Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Rozpaczliwe błaganie faceta, aby cię nie zostawiał, może tylko go od ciebie odsunąć.


Niewykluczone, że od odszedł, bo czuł się w tym związku osaczony i przyparty do muru, więc postanowił odetchnąć. Spotkali się ze dwa razy z jej inicjatywy, ale potem on powiedział jej wyraźnie, że nie jest zainteresowany. Beata nie przyjęła tego do wiadomości. Bo jak kiedyś chciał to go olałam a teraz. Co zrobić gdy olałam chłopaka a teraz mi na nim zależy choć ma już inną?


Teraz, kiedy dał sobie z Tobą spokój, brakuje Ci takiego faceta, który za Tobą szaleje, adoruje, kocha. Nikt sie Tobą nie interesuje tak jak On. Daj mu spokój, wystarczająco go zranilas. A następnym razem, przemyśl razy zanim cos zrobisz albo powiesz.


Ile Ty masz lat, bo wg mnie jestes troche niedojrzała emocjonalnie. Kiedys na to reagowalam i zaraz z buzia do niego itd. Mialam romans z żonatym facetem, zaangażowalam sie, chcialam sie dalej spotykać, wiem teraz, że to było głupie. Chce cofnąc czas, ale nie da sie. Też kiedyś zachodziłam w głowę gdzie znaleźć porządnego faceta, teraz będąc już w szczęśliwym związku, wiem że to było błędne myślenie.


Kiedyś tak intensywnie prowadziłam poszukiwania faceta, że z nadgorliwości odstraszałam ich wszystkich, dałam sobie spokój i po pół roku poznałam na dworcu autobusowym pewnego. Dwa, że ona nie jest przyzwyczajona do tego, że nie panuje nad sytuacją. Zaczyna dziwnie się czuć i myśleć o facecie, czemu tak robi, a to z kolei rozbudza w niej zainteresowanie. Może teraz przychodzi Ci na myśl pytanie.


Facet, któremu wpadłaś w oko, za wszelką cenę będzie chciał cię dotykać. Najlepszym do tego pretekstem są oczywiście łaskotki! Nie zdziw się, kiedy będziecie szli obok siebie, a chłopak nagle muśnie swoim ramieniem Twoje.


Albo kiedy usiądzie tak blisko ciebie, że wasze uda będą się stykać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty