środa, 28 października 2020

Związek z muzułmaninem prawdziwa historia

Najdziwniejsze wydaje mi się jednak być to, że w obliczu niebezpieczeństwa z tak wielu różnych stron, najbardziej obawiałam się tego, że mnie zostawisz. Nie tego, że możesz mnie wykorzystać, wywieźć z kraju, pozbawić praw do własnych dzieci, że możesz zamknąć mnie w domu, bić. Obecnie Iza otrzymuje SMS-y, „że zginie w poważnym wypadku”, „że czekają ją tortury”. Albo takie zwykłe: „już jadę do Poznania”, „gdzie jesteś, dziwko”.


Szokująca historia o tym jak mogą się skończyć. Prawdziwe historie - z życia wzięte opowiadania o małżeństwie z cudzoziemcem muzułmaninem. Związek z muzułmaninem - prawdziwa historia 0golone_jajka 02. Poniższy artykuł - Koszmary z tysiąca i jednej nocy autorstwa Beaty Marcińczyk (której w tym miejscu jeszcze raz dziękuję za zgodę na publikację) to LEKTURA OBOWIĄZKOWA dla wszystkich starszych i młodszych kobiet zafascynowanych egzotyką. Autor jest duszpasterzem Kościoła koptyjskiego w Egipcie, który ma ogromne doświadczenie w pracy duszpasterskiej i ewangelizacyjnej.


W każdym z tych małżeństw powtarzają się te same problemy, niezależnie od miejsca. Miłość często nas zaślepia i ogłupia. Dlatego dobrze jest rozmawiać z innymi dziewczynami które są w związkach z Muzułmanami. Aczkolwiek muzułmaninem z tego samego kraju, gdyż jak wcześniej pisałam, to jak się zachowuje nasz wybranek często zostało zakorzenione poprzez jego wychowanie i tradycje, nie tylko religie. Ostrzeganie o zgubnych skutkach wiązania się Europejki z muzułmaninem z Bliskiego Wschodu nie jest rasizmem, ani mową nienawiści.


Przeczytajcie Koran, będziecie wiedzieć, co „Święta Księga” waszego potencjalnego męża mówi o tym, w jaki sposób będzie cię traktować. Mało mówiono na ten temat, nie ostrzegano, że związek z Arabem może źle się skończyć. Muchtar i jego koledzy byli inteligentni, dobrze radzili sobie na studiach. Oto historia kobiety w związku z muzułmaninem, który odważył się ją nawet kopnąć, bo się z nim nie zgadzała. Jest przeszczęśliwa ze swoim Egipcjaninem i inne panie gorąco namawia na taki związek.


Przedstawia w nim historię trzech kobiet, z których jedna jest skazana na chłostę za romans, kolejna maltretowana jest przez męża poślubionego z woli rodziny, a trzecia ma być ukarana za. Dzień Otwarty wRealu24: czerwca, g. A mianowicie ślub z ŻONATYM muzułmaninem. Sytuacja, którą opisuję poniżej jest jak najbardziej prawdziwa i jestem ciekawa, co o tym sądzicie oraz czy przypadkiem macie wiedzę na temat prawnych możliwości w tym przypadku.


Historia jednego związku to autobiografia w formie opowiadania. Dwoje ludzi z odległych zakątków świata. Oboje poznali się w Belgii, tam też spotkali swoją miłość. Ona Polka, on pochodzenia pakistańskiego. Związek dwojga ludzi o różnych charakterach, poglądach, kulturze, obyczajach oraz stosunku do życia w rodzinie.


Znam kilka takich przypadków. Na początku wszystko wygląda tak jak w bajce, a później jest wręcz przeciwnie, tym bardziej, że już teraz daje niepokojące oznaki. Strasznie dużo się ostatnio mówi o uchodźcach, muzułmanach, związkach Europejek z Arabami. Sama już nie mogę tego słuchać, bo zazwyczaj chodzi tylko o wylanie frustracji i nienawiść.


Skoro tutaj napisałam to nie prawdziwa historia nie ma sensu! Jeśli chodzi o konsekwencje bycia z muzułmaninem, proszę oszczędźcie mi je, bo wszystko wiem. Przeraża mnie tylko to, że kobiety w jego rodzinie muszą nosić hidżab. Powiedzial mi ze gdybym była kiedys jego zona to tez bym musiala to nosic, co wiaze sie ze zmiana wiary, a tego nie chce.


Jak grać w mini lotto – zasady. Ciekawe artykuły z cyklów Decyzja należy do Ciebie, Wasze listy, Odpowiedź na list, Historie życiem pisane. Czytaj o problemach innych ludzi i inne kontrowersyjne tematy. Wyraź swoją opinię i dowiedz się jakie jest zdanie innych Papilotek.


Kategoria historie czytelniczek - strona - Papilot – portal dla aktywnych kobiet. Dużo ciekawostek, aktualności, najnowsza moda oraz trendy. Z kolei losy drugiego z braci, który podróżuje wraz z narzeczoną Marią wiodą przez tereny III Rzeszy do ich zdaniem bezpiecznej Francji.


Wydarzenia, które będą ich udziałem spowodują, iż to, co uznawali za spokojną przystań nagle zmieni się w początek nadchodzącego koszmaru, gdyż nie tylko kapitan Christian Leitner podąża. Maja swoje rzadowe stypendia, ktore po studiach musza odrobic w swoim kraju. Sa przystojni, szarmanccy, znaja sie doskonale na sztuce uwodzenia. Niektorzy szukaja szczerze bialej zony, inni bawia sie uczuciami kolezanek z roku.


Poznają się w Nowym Jorku i zakochują się w sobie, chociaż to trudna miłość. Ona - 29-letnia Żydówka, on - palestyński artysta. Dorit Rabinyan opisała ją w książce, która wywołała w Izraelu skandal.


Zakazana żona to historia opowiedziana ustami Szwajcarki - Vereny uwikłanej w związek z arabskim szejkiem - Chaidem. To historia miłości wychodzącej na przekór obyczajom, tradycji i zakazom arabskiego świata. Opowieść jest oparta na faktach i choć może się wydawać nieprawdopodobna, to jednak jestem w stanie w nią uwierzyć. Małżeństwo chrześcijanki z muzułmaninem. Założyłam hidżab i poczułam się jak prawdziwa kobieta.


Oczywiście, wszyscy biorąc ślub wychodzą z założenia, że to będzie związek do końca życia. Miłości nie ma, przynajmniej na początku. Acha, pragę tutaj od razu dodać, że kobieta w Islamie musi się oddawać.


Na szczęście najprawdopodobniej niegrzeczne zachowanie funkcjonariusza na samym początku, połączone z zaskoczeniem związanym z moją znajomością arabkiego, spowodowały, że jak tylko zaczęłam po arabsku wypytywać, gdzie mam się następnie udać, zaczął pakować mą torbę ponownie i pokierował mnie ku sali odlotów. Czy mając lat związek z obcokrajowcem ma sens? Mam chłopaka,który jest Czeczenem. Ma na imie Aljehan i też ma lat,tylko,że chodzi do klasy gimnazjum bo dopiero od lutego tego roku jest w Polsce.


To była miłość od pierwszego wejrzenia. Mi się spodobał on cały a mu się spodobały moje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty