poniedziałek, 7 grudnia 2020

Objawy opętania u dzieci

Jednak opętania wśród dzieci to nie tylko kinowa fikcja, ale niezwykle niebezpieczna rzeczywistość, o czym przekonujemy się podczas lektury ostatniego magazynu miesięcznika „Egzorcysta”. Zanim zostałem egzorcystą, zastanawiałem się, czy to możliwe, by małe, niewinne dzieci mogły być opętane przez złego ducha. Objawy ingerencji demonicznych uwidaczniać się na różnych płaszczyznach, i cechować się różną skalą nasilenia, dotyczyć ludzi, zwierząt, miejsc i przedmiotów. Ksiądz egzorcysta ma zadanie rozpoznać, jaki jest zakres działania złego ducha w danym przypadku. Jego ocena przeprowadzana jest zwykle po badaniach lekarskich, aby wykluczyć np.


Opętanie to stan człowieka, którego ciałem zawładnął szatan.

Bartolo Longo Biblia bioenergoterapia czyściec dvd dzieci egzorcysta egzorcyzmy egzorcyści filmy homeopatia jaworowski katechizm kiełpiński Kocańda koszmary magia Maryja modlitwa new age okultyzm opętanie piotr glas. Kiedy zastanawiamy się nad własnym życiem, jakie jest czy jest dobre czy złe, czy daje nam satysfakcję, czy wręcz nas przytłacza, pojawiają się różne myśli. Kiełkują one w naszej głowie niczym egzotyczne pnącza, które zakorzeniają się w naszych umysłach bardzo głęboko. Jak u małych dzieci rodzice rozpoznają, że jest ono zniewolone?


Rodzice przychodzą wtedy, kiedy coś ich niepokoi w zachowaniu dzieci. Najczęściej są to nocne lęki, czasem agresywne reagowanie na święte rzeczy - medaliki czy krzyże. Przychodzą, gdy zaczynają mieć z dzieckiem wyraźne kłopoty wychowawcze.


Podobnie jak w ewangelicznej historii, często u opętanych dzieci mamy identyczne objawy zniewolenia jak te opisane powyżej. Jakie są pierwsze objawy opętania i dręczenia przez Szatana.

Przypadki opętania wśród dzieci. Nagle widzą zjawy, syczą zamiast mówić, wkładają ręce do rozpalonego pieca! Dziennikarz Robert Tekieli opisał podobne.


Człowiek opętany zamyka się w sobie, staje się niedostępny dla bliskich. Z wysiłkiem robi to, co musi, na nic więcej nie ma już siły. W jego towarzystwie czujemy się nieswojo, dostajemy dreszczy, jest nam nieprzyjemnie, a nawet niedobrze, więc stronimy od niego, a on od nas. Powiem te co znam z osobistych wizyt u takich osób z rożnych względów praktykowanych, ogółem param się czarna magią, i te wizyty to cześć mojej pracy z złem oraz nie zbędnych praktyk i obowiązków jakie przynależą mojej funkcji - arcybiskupa kościoła Szatana w Małopolsce.


W jednym z nich był młody, 18-letni chłopak, który miał za sobą doświadczenia satanistyczne. Zdradzał bardzo wyraźne objawy opętania — cierpiał na wstręt do sakrum, bardzo źle czuł się w kościele, a przede wszystkim znał cudze grzechy. Może przebywać w ciele utajony i ujawniać się tylko w specyficznych sytuacjach: kiedy chce i kiedy musi (np. podczas egzorcyzmu). W przypadku opętania diabeł rozporządza ciałem osoby jak własnym. W czasie takiego ujawnienia osoba opętana nie ma władzy nad swoim ciałem, zły.


Zbiegły się w czasie z rytualnym mordem popełnionym na dwóch nastolatkach obecnych przy odprawianiu „czarnej mszy” w Rudzie Śląskiej. Mieszkańcy Zagórza skojarzyli oba fakty i doszli do wniosku, że to, co się stało u nich, również ma związek z kultem szatana. Po mieście rozniosło się, że satanistką jest Dominika. O tym rodzaju opętania mówi się właśnie w przypadku Annelise Michel.


Tradycyjny pogląd jest taki, że opętanie zdarza się u osób, które popadły w wyjątkowo ciężkie grzechy lub otwarły się na działanie Szatana przez pakty satanistyczne, praktykowanie magii, spirytyzmu czy innych form okultyzmu. Choroby psychiczne to zbyt poważne problemy, by oddawać zmagających się z nimi pacjentów w ręce takich osób.

To przecież może skończyć się śmiercią chorego - mówi psychiatra dr. Niektóre objawy przypominają choroby fizyczne, np. Dziecko może być chore, a potem tragedia, bo mogło nawet umrzeć.


W takich przypadkach osoba zniewolona zwykle nie zdaje sobie. Nieodpowiedzialne matki wierzące w takie bzdury od razu powinny mieć zabierane dzieci. W wilkołaki, czarownie i duchy też wierzycie?


Lepiej żeby podstarzały ksiądz pogadał przy dziecku głupoty i zrobił egzorcyzmy niż szukać pomocy u specjalisty. Od dwóch lat mam stwierdzoną depresję, jednak to nie był początek moich problemów. Jestem młoda i mocno związana z Kościołem, i ta sfera życia jest dla mnie ważna. Czy nauka, typu psychologia i psychiatria, dopuszcza istnienie jakiejś przestrzeni, gdzie depresja, samookaleczenia i tym podobne objawy nie są wynikiem złej woli pacjenta, tylko jego zniewolenia przez diabła?


Nadzwyczajna siła w przypadku opętania występuje nawet u małych dzieci. Na przykład znana mi osobiście opętana 11-letnia dziewczynka musiała być przytrzymywana przez dwie osoby dorosłe, gdyż chciała atakować rzeczy święte, Por. Niestety mózg ewolucja stworzyła tak że jest hermetyczny dla interwencji i modyfikacji.


Dlaczego a dlatego że on powstał do kontroli zachowań dzięki którym tu jeszcze jesteśmy. Schizofrenia nie znam tematu ale objawy chyba podobne jak u pijaków tzn. Nie mieściło mi się to jednak w głowie i zepchnąłem to moje pytanie w niepamięć.


Problem wrócił, gdy już jako egzorcysta spotkałem osobiście małe dziecko, przez które mówił do mnie demon. Rodzice chorych na PANDAS dzieci mówią, że jest to coś w rodzaju „opętania”. Objawy zwykle są nieoczekiwane, a dzieci stają się kapryśne, rozdrażione i mają napady lęku.


Eksperci mówią, że czynnikiem wyzwalającym PANDAS, są przeciwciała, które są produkowane przez organizm, aby skutecznie zwalczać infekcje. Inna z kolei klasyfikacja, którą jest amerykańska DSM, oddziela natomiast od siebie oba zjawiska i mianem konwersji określa różne objawy somatyczne – m. Badanie zostało przeprowadzone w standardzie randomizacji z podwójną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty