środa, 17 września 2014

Partner p350s opinie

Kupiłem wczoraj pilarke Partner p350s (nowa nie używana). Mam z nią taki maly problem a właśnie dwa Po pierwsze pilarka odpala wzorowo, na biegu jałowym chodzi równo - bardzo ładnie. Gdy dodaje gazu - ostro , to raz się ładnie wkręca na obroty jak szalona a innym razem zaczyna się dłwaić aż w końcu zgaśnie. Dziekuję za zainteresowanie tematem.


Widzę że większośc poleca sprzęt firmowy, ponad 2KM niektórzy nawet 3KM Zrewidowałem te drzewka, byłem na działce i wszystkich ich jest jednak około 130szt z tym że wiekszośc z nich to niezbyt grube drzewa, rzekłbym cienkie. Pilarka tania w zakupie jak i eksploatacji, ważne by dbać o ostry łańcuch, czyste paliwo oraz olej. Myślę nad zakupem pilarki o nieco większej mocy, gdyż do prac, które zdarza mi się wykonać Partner p350s jest po prostu za słaby. Co mi się podoba: prostota budowy, silnik, nie zapycha się filtr powietrza Co mi się nie podoba: słaby fabryczny łańcuch Piłę kupiłem, półtora roku temu.


Od tego czasu przecięła kilkadziesiąt metrów drewna (sosna, topola, brzoza, dąb) o różnej grubości - częstokroć brakowało prowadnicy. Widzisz, to nie jest dobra baza do porównań. Ale nie ulega wątpliwości, że Husqvarna jest i kiedyś Partner był, dobrym sprzętem. Napisałem kiedyś, bo byli oddzielną firmą z własną pełną linią produkcyjną. W tej chwili Partner to drugi tańszy rzut urządzeń.


Coś jak Bosch zielony i niebieski. Diplotop – porównanie produktów - gromadzi opinie i testy użytkowników PARTNER P350SDzięki nieocenionej bazie danych, opinii o PARTNER P350S, Diplotop porównuje PARTNER P350S z jego konkurentami, aby wybrać najlepszy produkt. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz!


Wszędzie Wszystkie kategorie. PIŁA SPALINOWA PARTNER P350S. Oprócz tego, że waży tylko kg, może poszczycić się wieloma funkcjami, które ułatwiają zarówno rozruch, jak i konserwację: pompa. Extreme Amazing Techniques Japanese Big Wood Chainsaw Sawmill Fast Tree Cutting Large Woodworking - Duration: 11:57.


Ogłoszenia o tematyce: partner p350s na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Witam Od niedawna jestem użytkownikiem piły spalinowej Partner 350S czyli tańszej Husqvarny. Przeglądając instrukcję a także warunki gwarancji spotkałem informację: - Warunkiem gwarancji jest używanie tylko oryginalnego oleju Husqvarna do sporządzania mieszanki paliwa. Używanie innego oleju spowoduje utratę gwarancji.


Odrazu nasuwa mi się pytanie w razie ewentualnej awarii w jaki. P350S GB INSTRUCTION MANUAL IMPORTANT INFORMATION: Please read these instructions carefully and make sure you understand them before using this unit. Retain these instructions for future reference. Poprzedni Następny Lekka, łatwa w obsłudze, idealna do ścinki gałęzi, cięcia średnich drzew i drewna kominkowego. Wyposażona w silnik dwusuwowy o mocy 02KM z zapłonem elektronicznym oraz prowadnicę cm.


Posiada hamulec bezwładnościowy, wbudowany. Partner P350S spalinowa pilarka łańcuchowa KM cm. Бензопила Партнер , три года спустя. Zobacz również inne produkty Marki Partner.


Pila Spalinowa Partner najnowsze ogłoszenia na OLX. Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp. ROZRUSZNIK Osłona rozrusznika kpl. Na razie nie dodano żadnej recenzji. W skład kompletu wchodzą Cylinder podstawa tłok pierścienie sworzeń zabezpieczenia.


WEWNĘTRZNA CZĘŚĆ CYLINDRA JEST CHROMOWANA JAK MA TO MIEJSCE W PILARKACH STIHL I HUSQVARNA. Jest wyposażona w silnik dwusuwowy kW z napędem linkowym, prowadnicę o długości oraz wiele funkcji, które sprawiają, że przyjemnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty