środa, 29 października 2014

Kiedy jest tydzień unikatów na msp 2019

Kiedy jest tydzień unikatów na msp 2019

W piątym tygodniu unikatów można zauważyć w tłach tło Starego MSP i kosztowało 2sc. W jednym z tygodni unikatów ostatniego dnia około w sklepach pojawił się wąż na nogę. Szósty tydzień unikatów jako pierwszy w historii odbył się w środę.


Gdy wejdziemy w szafy moderatorów, zobaczymy u nich bardzo dużo unikatów. Moje konta na msp: ManiuNeko =Nekø=. NAJBARDZIEJ RELIGIJNY FILM NA TYM KANALE XD TYDZIEŃ UNIKATÓW - Duration: 5:53. Aneta Weronika 162views.


Hm, może dlatego, że unikatów już nie ma i wątpię, że wrócą. No chyba, że chodzi ci o rzeczy, których nie ma jeszcze w sklepach, ponieważ nie zostały przywrócone. No, a więc zapewne jakoś na początku kwietnia jak każdego roku od kilku lat. Potem może być również we wrześniu i. Tydzień unikatów - prawda czy żart?


Przez to wyświetlenia były coraz mniejsze, więc go usunęłam. Podejrzewam, że będzie on już w ten czwartek, ale po załodze MSP nic nie wiadomo. Mam tylko nadzieję, że w sklepie zagości coś innego, nowego, ponieważ przez ostatnie dwa lata wzbogaciłam się o te unikaty nieźle i nie chciałabym patrzeć jak inni cieszą się z Tygodnia Unikatów i kupują mnóstwo rzeczy, a ja tylko na to patrzę. Hej, dostaje od was baardzo dużo pytań, kiedy będzie tydzień unikatów w tym roku, czy to na blogu czy na msp.


Patrząc na poprzednie lata podejrzewam, że tydzień unikatów w tym roku może być we wrześniu, październiku lub listopadzie, ale niczego pewna nie jestem i to nie są jakieś potwierdzone informacje, tylko moje przypuszczenia. Wiele osób zadaje sobie to pytanie Kiedy będzie tydzień unikatów? Jak dużo jest osób na MSP tak wiele wersji i dat tego upragnionego tygodnia jest. Więc tak naprawdę kiedy on będzie? Wiele czytałam na ten temat ostatnio i na jednej stronie (wydaje mi się, że dość zaufanej) była o tym pewna notka.


Kiedy jest tydzień unikatów na msp 2019

Nagle dziewczyny z mojej klasy,które miały konto na MovieStarPlanet mówili mi,że mam wejść na MSP,ponieważ Jest dzień unikatów! Ja się na nią paczę i myślę Jaki dzień unikatów? Co to :O No to weszłam, myślałam,że to zwykłe ubrania,które zostaną na zawsze w sklepie. Jednak myliłam się zostały tylko na tydzień.


Szczerze wątpię, by były wśród nich cosmo. Oprócz tego, to na bank przywrócą parę ciuchów ze starego MSP, być może tych bardzo rzadkich. Pamiętam, że kiedyś dodali taką kitkę z daszkiem, podobno to cenne było, ale nie wiem, nie znam. Mam nadzieję, że post wam się spodoba, ponieważ po raz pierwszy od jakiegoś czasu będzie długi.


Witajcie, dziś chciałabym powiadomić was o czymś niesamowitym. Pewnie wiecie że jest tydzień uni, i w ogóle ale czy wiecie że moderatorzy, obdarowali nas naprawdę cennymi uni? Nie jest to do końca mój pomysł, ponieważ na angielskim YT widziałam takie filmiki, w których wchodzono na stronkę z usuniętymi ubraniami z MSP i mówiono, jakie raczej pojawią się na tygodniu unikatów, a jakie nie. Owszem są osoby dla których unikaty mają duże znaczenie na MSP ale, przecież to nie koniec świata.


Nie chcę nikogo krytykować, po prostu chcę wam pokazać jak na to patrzę. Inną sprawą jest to że tygodnie unikatów pojawiają się coraz częściej, co faktycznie-mocno obniża wartość unikatów. Myśle że nie ominełam żadnych rzeczy. Jeśli chcecie zdobyć jakieś unikaty zróbcie mi looka ;) Więcej unikatów mają pewnie pracownicy MSP : admin,moderator,support,supporter i Manager. Ale nie tylko pracownicy gry ale i moviestar.


Zapewna każda znana moviestar będzie miała unikaty. See actions taken by the people who manage and post content. Wiem że nie wszyscy są w temacie dlatego już tłumacze o co chodzi.


Otóż użytkownicy MSP którzy zarejestrowali się wcześniej (Nie wiem dokładnie jak bardzo wcześniej, pewnie rok lub kilka miesięcy temu) mieli możliwość zakupienia ,,Unikatów (Unikaty to są takie rzeczy, których nie można zakupić w sklepie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty