wtorek, 14 października 2014

Nieslowny mezczyzna

Ja miałam to samo, to jest po prostu brak szacunku! Nie wymagaj o takiego mlodzienca deklaracji. Kobieta szybciej dorosleje w sensie psychicznym niz mezczyzna.


A swoja droga to moze w ogole nigdy nie byc. NIE ZNAGDZAM SIE – dla mnie placz mezczyzny wiaze sie z delikatnoscia i wrazliwoscia ktore sa pieknymi i zadko docenianymi zaletami…wyjdzmy z przekonania ze facet to ma byc sily i macho ! Facet imprezowicz, facet nieslowny, facet, ktory nie potrafi zapewnic kobiecie poczucia bezpieczeństwa i nie pisze tutaj o pieniadzach, tylko bardziej emocjonalnego, to nie facet - to nieodpowiedzialny smarkacz. Takich smarkaczy duzo przed trzydziestka i po trzydziestce.


Opowiem Wam pokrótce moją historię. Kiedy miałam lat, zakochałam się bardzo we wspaniałym chłopaku. Byliśmy ze sobą krótko - niecałe lata. On myślał o mnie bardzo poważnie, ja byłam jeszcze w sumie dzieckiem, bardzo krótko trzymanym w domu.


Stal sie nieslowny , zapomina ze mial cos dla mnie zalatwic lub oddzownic, przychodzi do domu pozno bez wytlumaczenia gdzie byl i dlaczego. Wiem, ze jest to zwiazane z jego praca. Razem z najlepszym kumplem prowadza dwie firmy. Zauwazylam, ze z tym przyjacielem spedza wiecej czasu niz ze mna. Dana White, prezydent UFC, skomentował zamieszki, do których doszło po walce wieczoru UFC 229.


Przypomnijmy – Khabib Nurmagomedov przeskoczył przez siatkę oktagonu i zaatakował narożnik Irlandczyka. Później McGregor został zaatakowany w klatce przez jednego z zawodników z obozu Rosjanina. Skończyłam studia, właśnie zaczęłam pracę i zauważyłam, że możliwości poznania normalnego-fajnego faceta jakoś się ograniczyły. Dla mnie facet ktory unika odpowiedzialnosci finansowej to czerwony alarm w glowie.


Mezczyzna nieslowny i niekonsekwentny. Jesli sytuacja sie nie poprawi to albo powazna rozmowa albo pokazac drzwi. Bo im dalej w zajomosc tym gorzej bedzie. Jednak biorac pod uwage jak nieslowny jest Tusk, jak naduzycia w cyfryzacji i ministerstwie sportu (to co wycieklo do wolnych mediow) jest kontrolowane i uciszane przez PO to wyglada ze PiS ma. Znalam go bardzo dobrze i bylam przekonana idac do lubu, ze i tak sie rozwiedziemy.


W sprawie tego mieszkania kreci, ze nikt go nie zechce do wynajecia. A to nieprawda, bo jest w br dobrym stanie duze i ma swietna lokalizacje. Ja nie pracuje - mam zasilek zdrowotny. Boje sie co to bedzie jak sie skoncza pieniadze, bo tak naprawde nie mam zaufania do meza. Jest przez jego rodzine okreslany jako nieodpowiedzialny i nieslowny.


Maz w domu pilnowal inwentarza, a po mnie podjechala limuzyna, a w niej mezczyzna , z ktorym to poszlismy dowiadywac sie, kto tak naprawde zlamal kod Enigmy. Forum spis tematów zakochany. Pochodzi z jezyka hebrajskiegoi oznacza zrodzonego z gliny. Znane z Biblii jako imie pierwszego czlowieka.


W Polsce zaczelo pojawiac sie od XIIwieku. Jest mezczyzna raczej zamknietym w sobie. Ma silna osobowosc, w pelni odpowiada za swoje czyny i zobowiazania. Charakteryzuje go przbieglosc i rozwaga. Innych osadziac nieraz nawet bardzo krytycznie.


Fnajświeższe informacje codziennie aktualizowane. F1: wyścigi, punktacja, wyniki. Polish-English, English-Polish by W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty