środa, 4 marca 2015

Olalam go

Gdy go spotkałam, aż mnie zamurowało. Przede wszystkim szedł za rękę z dziewczyną, która jest naprawdę piękna i nie widzi świata poza Nim. Wyraźnie także schudł i uśmiech nie. Więc dobrze zrobiłaś olewając go, skoro okazało się, że nie byłaś dla niego nikim ważnym.


Nawet nie powalczył o Ciebie, współczuję. Chłopak który mi się podoba olewa mnie. Startował do mnie ale wydawał m isię niejaki, bez wyrazu, taka szara mysz. Dobry, porządny, wierny, spokojny i zaradny.


Wiem, że zrobiłby dla mnie wszystko. Spławiałam go w nieraz okrutny sposób a teraz żałuję. W pracy poznałam chlopaka, który często zaglądał z kolegami. Usmiechal sie do mnie, prawil komplementy. Pewnego razu chcial sie ze mna spotkac na piwo ale mnie to zaszokowalo, że nic mu nie odpowiedzialam.


On się stara, ja go olałam, czy da się to naprawić? Otóż chodzę do gim, teraz w tym roku doszedł do naszej klasy Marcin. Jeżeli znasz odpowiedź na pytanie Olałam go, teraz żałuje. Ciągłe spotkania, rozmowy na gg,tel. Po jakimś czasie zaczęłam go olewać, na gg nie odpisywałam, nie chciałam się z nim spotykać.


W rezultacie, jak już zaczęłam z nim rozmawiać na gg, to bał się iść na kolację, żebym mu znowu nie uciekła, mimo że go zapewniałam,że nigdzie się nie będę ruszać. Wpadasz w pułapkę, z której ciężko Ci uciec. Nie każdy facet jest otwarty na związek, choć z jego wiadomości wynika zupełnie coś innego. Czasem działa na kilku frontach, czasem chce się podbudować, a innym razem jesteś dla niego wyjściem awaryjnym.


Powodów, dla których poprzez. Traktowałam go jak brata, mogłabym za nim nawet w ogień skakać. Pewnego dnia przyznał mi się, że się we mnie zakochał, niestety bez wzajemności. Było ciężko się do tego przyzwyczaić, ale w końcu to zaakceptowałam. On starał się wszelkimi sposobami żebym ja tez coś do niego poczuła.


Zamiast tego musiał patrzeć, jak. Odrzucilam faceta i teraz tęsknię. Poznalam go w Internecie po rozpadzie mojego zwiazku.


Na poczatku spotkanie w reatauracji ale po godzinie skończył bo chyba go speszylam i nawet nie wzial numeru telefonu. Potem jednak umowil sie ze mna kolejny raz i zaczynalo byc fajnie. Do momentu gdy zaprosil mnie na impreze gdzie byli jego.


Czasami bywa tak, że kiedy wreszcie on zobaczy, że kobieta robi z niego frajera i daje sobie spokój, to ona nagle… zmienia zdanie. Ot tak: bo zobaczyła go z inną dziewczyną, bo mu przeszło i zaczął ją olewać, albo bo po prostu zaczęła pojmować, co za wspaniałego chłopaka odrzuciła i jaka z niej jest fujara. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Jak przeprosić chłopaka za to że go olałam?


Naprawdę nie chciałam, żałuje bardzo, nie wiem co mu napisać żeby wybaczył, zwykłe przepraszam nie pomogło. Co zrobić żeby znów mu zależało? Może pomyślał że go na prawdę olalam bo wykasowałam na fb.


Akceptujemy taką miłość na jaką w naszym mniemaniu zasługujemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty