środa, 25 marca 2015

Teksty na podryw o aniołach

Znasz jakieś zabawne teksty do podrywania dziewczyn? Jeśli nie, przeczytaj teksty, które zamieściłem w tym artykule. Myślę, że będą one dla ciebie bardzo odkrywcze i pomogą w szlifowaniu swojego warsztatu uwodziciela. Przede wszystkim zaznaczam, że nie każdy z poniższych tekstów jest skuteczny.


Myślisz że koledze Sagio zrobi to jakąkolwiek różnicę? Przecież to tylko taka metoda autopromocji własnego serwisu, poumieszczać gdzie się da teksty z linkami do własnego serwisu. Roboty indeksujące na linki zwracają uwagę, na jakość tekstów i odczucia czytelników, nie zwracają. Trudno jednak jednoznacznie uznać, jakie teksty i metody na podryw są dobre. Niektórzy wolą być zaczepiani w sposób bezpośredni i prosty, inni zaś wolą zaczynać od neutralnej rozmowy, a. Nie każdy tekst na podryw chłopaka czy dziewczyny będzie skuteczny.


Każdy chłopak powinien pamiętać m. Są różne teksty na podryw, ale tylko niektóre faktycznie działają. Kiedy ludzie dowiadują się, że jestem trenerem uwodzenia pierwsze o co pytają to teksty na podryw. Są kategorie tekstów na podryw.


Zacznijmy od tej, której ludzie szukają i są zachwyceni kiedy im Je zdradzam. Strasznie mi się podoba moj kolega z placu , zawsze go z okna obserwuje a gdy go widze. Znacie jakieś teksty na podryw chłopaka ? Najlepiej uśmiechaj się do niego,zdradze ci patent dzięki któremu każdy chłopak oszaleje-Spójrz mu głęboko w oczy i wpatruj się przez 2-sekundy,potem gwałtownie odwróć wzrok w inną stronę. Pod żadnym pozorem nie pisz do niego żadnych liścików!


Nie wpadaj na niego na korytarzu z nadzieją że pomoże ci je podnieść,to sposób bardzo oklepany. Ale kiedy nadarzy się okazja to. Wpadłaś mi w oko , nie zmarnuj tego. Chciałbym żeby zostało to rozpowszechnione dlatego wrzucam tutaj.


Przepraszam ,że przykłady zamieszczam bez zgody autorów. Głupie teksty na podryw na pewno nie pomagają w podrywie, mogą tylko czasem śmieszyć. Częściej mogą tak na prawdę kogoś tylko urazić niż uwieść. No chyba, że o to tak na prawdę chodzi to proszę bardzo.


Mimo wszystko zalecamy całkowite unikanie ich jak ognia, bo nie nadają się one nawet w formie żartu. Teksty na podryw nie stanowią więc większego problemu. Dziewczyny mają też mniej oporów, aby odpisać na takie wiadomości i poznać nowego i interesującego – w końcu o podobnych poglądach – chłopaka. Podrywanie może być łatwiejsze przede wszystkim ze względu na wspólne zainteresowania i pasje. Wybierz, który śmieszny tekst na podryw wolisz!


Najlepszy, jaki ja usłyszałam, to: Czy pokażesz mi drogę… (ja myślę, gdzie, jaką drogę, czy będę umiała wytłumaczyć mu, gdzie co jest, bo jestem nowa w tym mieście)…. Najbardziej abstrakcyjne teksty na podryw. Bo co taki człowiek może wiedzieć o byciu aniołem? Na usta aż się ciśnie riposta, że przecież nikt nie powiedział, że.


To jest prawdziwa kultura podrywu, jak i niestety też odmowy. Dziewczyna pracuje w laboratorium i czasami jeździ w teren na pobór np. Niestety większość jakie można znaleźć są zazwyczaj śmieszne i nieskuteczne.


Chcesz wiedzieć, dlaczego większość z takich tekstów po prostu nie działa? Na naszych stronach dowiesz się dlaczego większość „gotowców” nie działa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty