piątek, 10 czerwca 2016

Odrzucilam faceta

Jest bardzo mily i wyglada na dobrego czlowieka. Potem - czy poszlabym z nim na kawe. Przemoc psychiczna żonatego faceta - Kobieta. Patrycja jakiś czas temu odrzuciła zaloty swojego znajomego. Jak twierdzi w rozmowie z jedną z naszych redaktorek, nigdy nie dała mu cienia nadziei.


Zawsze traktowała Marcina wyłącznie jak dobrego kolegę. Mimo to, a może właśnie przez jej niedostępność, facet zafascynował się nią i próbował zdobyć jej uczucie. Inteligentny , czuły, kochany, dobry.


Miałam wrażenie że na niego nie zasługuje. Nie wierzyłam że taki facet mnie kocha. Jakiś rok temu poznałam, fajnego jak mi się wtedy wydawało faceta.


Od pół roku, bardziej zaczęliśmy się do siebie zbliżać. Wszystko szło w kierunku związku, on bardzo się starał. Odrzuciłam oświadczyny mojego faceta. Wigilii w jego domu, ale to nie o to chodzi. Poznalam go w Internecie po rozpadzie mojego zwiazku.


Na poczatku spotkanie w reatauracji ale po godzinie skończył bo chyba go speszylam i nawet nie wzial numeru telefonu. Do momentu gdy zaprosil mnie na impreze gdzie byli jego znajomi. Facet wysylal sprzeczne sygnaly, nie bylam pewna czego chce i odtracilam go. Teraz nie daje mi spokoju mysl czego on chcial bo byc moze stracilam szanse na cos pieknego. Glownie chodzilo o to,ze nie chcialam z nim pojsc do lozka.


Biedny to tak przezywa,ze nie tylko stal sie chamski,ale nieudolnie probuje sie na mnie odegrac,co mnie w ogole nie rusza,bo jest on mi. Teraz, kiedy dał sobie z Tobą spokój, brakuje Ci takiego faceta, który za Tobą szaleje, adoruje, kocha. Nikt sie Tobą nie interesuje tak jak On.


Daj mu spokój, wystarczająco go zranilas. A następnym razem, przemyśl razy zanim cos zrobisz albo powiesz. Ile Ty masz lat, bo wg mnie jestes troche niedojrzała emocjonalnie. Kiedy facet spotyka dziewczynę swoich marzeń, chce zrobić wszystko aby udowodnić, że jest wart jej miłości i zaufania. Mimo że do tej pory twierdził, że nie zmieni się dla nikogo, dla niej będzie sam chciał być lepszym człowiekiem.


Będzie w stanie zrobić wszystko, żeby zasłużyć na jej szacunek i uznanie w jej oczach. Gdy odrzucilam jego zainteresowanie, stał sie niemiły, wręcz chamski. Głupio zrobilam, ze czasem mu sie zwierzalam z rzeczy,z których nie powinnam. MAm wrazenie, ze jestem obgadywana. Jesli jednak sama zaczynam rozmowe z nim, podchodze.


Kiedyś też coś czułam, ale coś co się stało wpłynęło na to że moje uczucie odeszło. Czasami mam wyrzuty sumienia bo mogę nie spotkac już osoby która mnie tak pokocha. Jest OK, ale choc w łóżku przecudownie (nawet z tamtym tak nie było), to czuję, że czegos brakuje. Może stabilizacji, pewności, zaufani.


Nie chce oszukiwać siebie, a jednak brnę w to dalej i wiem, wiem, że szczęśliwa z tym obecnym nie będę. Twoj facet msci sie dlatego ze widzi przewage nad Toba i chce sie odegrac za dawne czasy. Poczul sie urazony i teraz przy kazdej okazji pokazuje jak zostal skrzywdzony. Nie przepraszaj go juz wiecej i musisz mu dac ultimatum albo sie zmieni i zacznie Cie szanowac oraz zachowywac sie jak prawdziwy facet albo do widzenia.


Rozmawiając z wieloletnim kolegą na ten temat, wyjaśnił mi, że on też tak robi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty