piątek, 9 września 2016

Przyjaciółka mnie obraża

Dzisiaj w szkole na długiej przerwie siedziałam sobie na ławce z Olą (moją przyjaciółką), z Anią (moją drugą przyjaciółką) i z kilkoma chłopakami w tym jeden był bardzo fajny :D Nagle się zaczął temat swatania. Moja przyjaciółka mnie ciągle obraża i wszystkim wygaduje ? Przyjaciółka mnie obraża co robić? Je zdaniem nie moge miec swojego zdania.


Przyjaciółka mnie obraża

Niedlugo napisze do mnie pewnie ze sluchaj magda glupio wyszlo. Poznałyśmy się rok temu na początku wakacji , miałyśmy pójść do tego samego gimnazjum więc zapoznałyśmy się przez internet. Mówi na mnie lama albo dekiel. Obraża mój wygląd w obecności innych dziewczyn z klasy.


Ona mnie wyzywa w czasie klotni, pisze jakies fakty o mnie czy cos, i ha wiem co musze zmienic zeby wiecej taka akcja sie nie powtorzyla. To nie oznacza ze masz sie z nią klocic! Porozmawiaj szczerze w cztery oczy, albo napisz na fb, zadzwon. Wiem, ze to dla mnie jest takie oczywiste.


Ale z twojej strony chyba nie zabardzo ;o. Kiedyś zabrała mi i schowała plecak i szukałam go przez całą godzine. Dzisiaj jak spacerowałyśmy po korytarzu zobaczyłyśmy na patio. Kosz i ona wtedy zaczeła mnie wyzywać , że jestem biedna i nie mam co jeść dlatego przyszłam do.


Mąż mnie obraża i uderzył w twarz - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Moja najlepsza przyjaciółka mnie wyzywa i odgaduje. Dziewczyna z którą przyjaźnię się od lat gdy nie ma mnie w szkole ciągle mnie obgaduje albo obraża mnie i moją rodzinę. Było tam napisane że ja jestem takim kujonem i nikt mnie nie lubi. Jestem z moim chłopakiem od lat.


Jednak ostatnio ma napady agresji. Popycha mnie , szarpie , obraża , obi wymówki , gdy rozmawiam z kolegami. Kocha, go i chcę być z nim , ale nie wiem , jak go zmienić. Problemem można to nazwać, bo moja przyjaciółka już po raz setny obraża się na mnie a ja kompletnie nie wiem co takiego zrobiłam tym razem. Bo gdy nie powiem słowa przez kilka minut to.


Moja mama wie jaką osobą jest moja przyjaciółka, powiedziałam jej, że ta starsza Pani ma do nich jakiś problem i rozwiałam jej wątpliwości. Krytykuje mnie, a potem się obraża. Moja najlepsza przyjaciółka jest dla mnie gorsza niż matka , ciągle na mnie krzyczy i mówi , że ciągle robię coś nie tak.


Próbuje jej powiedzieć , żeby się odczepiła , ale ona od razu się obraża i się nie odzywa. Facet mnie obraża niby w zartach - Netkobiety. Rodzina męża mnie obraża - Netkobiety. Psychoterapeutka, ale przede wszystkim kobieta, mama, przyjaciółka wielu bliskich jej ludzi. Od lat pracuje z ludźmi - udziela porad.


Przyjaciółka mnie obraża

Matko no nie załamuj mnie dziewczyno! Lubię kiedy miasto staje się pełnoprawnym bohaterem powieści. Neapol mnie zafascynował, niczym Warszawa w serialu “Ślepnąc od świateł“. Genialna przyjaciółka – o co cały ten raban? Bohaterkami tej neapolitańskiej sagi są dwie przyjaciółki Elena Greco i Raffaella Cerullo zwana Lilą.


Niby z tą przyjaciółką mam dobry kontakt ale czasami coś jej odbija i mnie obraża. I to teraz pytanie do was, czy warto zakończyć przyjaźń która zaraz będzie trwała lat bo są dni w których wdaje się w kompleksy (ktorych nie miałam) a reszta to spokojna piękna przyjaźń. Dowiedziałam się, że przyjaciółka obgaduje mnie za plecami, mówiąc, że w ogóle nie liczę się z innymi.


Ciężko mi było zrozumieć, jak mogła coś takiego powiedzieć” (Ashley). Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów. Mam taki problem i kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać i co o tym myśleć. Po prostu mam przyjaciółkę nazywa się dokładnie Nikola i dobija mnie jeden fakt.


Wspomnij, że to Cię uraziło i nie masz ochoty wysłuchiwać dalej jak Twoja przyjaciółka Cię obraża. Pamiętaj, że musisz powiedzieć to tylko jej, nie przy wszystkich, bo może sobie pomyśleć, że zachowujesz się tak na pokaz. Może zastanowi się i następnym razem ugryzie się w język.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty