piątek, 17 lutego 2017

Odmowilam spotkania i zaluje

W piątek byłam na zabawie szkolnej:) Wyjątkowo fajnie było,choć godziny wcześniej dostałam okres. Wzięłam kilka tabletek ale to na nic, zwijałam sie z bolu. Od tego czasu caly czas slysze rozne plotki na temat swoj i swojej zony , szczegolnie ostatnio wyciagane przez pewna.


Zaluje spotkania w realu i ostrzegam innych. Wtedy prawie w ogóle go nie znałam. Teraz w ogóle nie rozmawiamy o nie piszemy. W szkole często się na mnie patrzy i przebywa tam gdzie ja.


Moje przyjaciółki ciągle się z niego śmieją i go. Nie uklada mi sie w zwiazku wiec sie z nim spotkalam. Z mojej strony byla to czysta sytuacja. Chcialam po kolezensku wypic kilka piw i do domu.


On mial jednak inne plany wieczorem zaproponowal mi seks. Odmówiłam mu i teraz bardzo tego żałuję pomożesz mi ? No bo dzisiaj Kamil z mojej klasy na przerwie gdy ja siedziałam i czekałam na Ade (moja kolezanke) to on podeszedł z swoim kumplem Grześkiem i zapytał się mnie jego kumpel czy chcę z Kamilem chodzić bo on ze mną chcę. A mnie zamurowało koleś na którego laski lecą mnie zapytał ? Kilka miesięcy temu chłopak poprosił mnie o chodzenie przez fb ale ja odmówiłam bo go prawie w ogóle nie znałam. Teraz już prawie w ogóle nie pisze w szkole też nie rozmawiamy tylko się ciągle na mnie patrzy albo przebywa.


Jesli chodzi o ciebie to musisz to jakos rozegrac ale jakos madrze, bo jak zauwazy ze jestes na niego teraz napalona to bedzie. Sytuacja wyglada tak, ze bardzo miła kierowniczka z Bershki zaprosiła mnie na rozmowę, ja oczywiście przyszłam, bo nie chciałam być jedna z osób które nie przychodzą, ale nie było żadnej rozmowy bo dowiedziawszy się od koleżanki która tam prace dostała ze mogę pracowac max 160h za zł to od razu. Witam, Bylam w sobote na imprezie, poznałam tam bardzo interesujacego mezczyne, ok lat, ja mam 20. Milo rozmawialismy, z tego wszystkiego straciam poczucie czasu i kolezanki poszly bezemnie do. Szłam sobie ulicą i zaczepił mnie pewien facet.


Nie zapytał od razu o mój numer. W bardzo kulturalny sposób powiedział, że wpadłam mu w oko i chciałby się jeszcze. Zrobiłam to po raz kolejny i nie żałuję! IV – spotkanie blogerskie - pażdziernika w Rumii. Dziekuje za pozytywny odzew i zainteresowanie w komentarzach pod ostatnim postem.


Tak wiec opisze teraz moja historie jak. Olewał mnie, odwoływał spotkania, dzwonił raz na tydzień, i tyle go widziałam. W końcu wkurzyłam się i zaczęłam spotykać z innym. Chociaż dopiero po kilku miesiącach doszło pomiędzy nami do zbliżenia, miałam poczucie spełnienia i chodziłam tanecznym krokiem. Nie byliśmy małżeństwem, ale spędziliśmy razem lat.


Kochałam go jak nikogo innego. Był najważniejszą osobą w moim życiu. Mogłam dać sobie odciąć rękę za to, że nigdy mnie nie skrzywdzi. Wkoncu odpowiadam na pytanie. DLACZEGO wrocilam do #127477;#127473; Polski #127477;#127473; z Kanady.


Kanadzie#127464;#127462; wszystko jest latwiej. To spotkanie otworzyło mi oczy: takich ludzi jak ja było więcej! Mało tego – byli normalni, fajni, zabawni, szok. Szkoda, że sieć nie działa tak prężnie w Polsce. Może wtedy społeczeństwo by zobaczyło, że nie jesteśmy jacyś inni i że wcale nie mamy problemu.


My tak chcemy, tak wybraliśmy – zapewnia. Moj brat 31-letni ma problem z alkoholem i hazardem, ma sprawy zalozone w policji za granica i prawie go deportowali. Teraz nie oddzywamy sie do siebie- pytal czy mu zazyrantuje zeby mogl sie odegrac w kasynie i rzucil sluchawka gdy grzecznie odmowilam. Przez nieho jestem sklocona z mama. Jak odmówić chłopakowi spotkania?


Nie chcesz się z nim spotkać, ale nie wiesz jak mu to powiedzieć? Mamy dla Ciebie kilka przydatnych wskazówek jak odmówić chłopakowi. OK, widzisz, że mu się podobasz.


Facet nie może oderwać od Ciebie wzroku albo co chwilę mówi Ci „cześć”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty