niedziela, 5 lutego 2017

Pajero migajaca kontrolka napedu

W czasie jazdy przy migającej kontrolce nic się nie dzieje samochód jedzie. Kontrolka ta miga już od jakiegoś czasu. Mam problem z migającą kontrolką napędu (zielona) w Pajero Sport. Byłem z tym w serwisie i po podłączeniu do komputera pokazuje jakieś błędy, które są usuwane, ale to nic nie daje, bo za chwilę znowu miga. Po wlaczeniu napedu na kola, pozycja 4H kontrolki przedniego napedu zaczyna mrugac (a powinno swiecic).


Potem jak przelacze na 4HLC pomaranczowa lampka swieci sie a po wlaczeniu na 4LLC wszystkie cztery kontolki mrugaja. A powinny swiecic a nie mrugac. Czy ktos mial taki problem i moze mi pomoc?


Spadł pierwszy śnieg więc trzeba wypróbować napędy i tu nagle taka sytuacja. Mam prosbe o pomoc w odczytaniu znaczenia migajacej kontrolki. Pisalem juz o tym pare dni temu, ale pewnie cos nie tak kilknalem i byc moze nie umiescilo sie to na stronie (a moze nikt nie zna odpowiedzi na pytanie). Problem ma w Pajero IO (czyli Pinin). Mitsubishi Pajero - miga kontrolka przedniego napędu.


Witam i proszę o podpowiedzi. Jak zaznaczyłem w temacie przy napędzie załączonym tylko na tylną oś miga (pulsuje) mi kontrolka przedniego napędu, natomiast kontrolki tylnego nie świecą się wcale. Z kolei po załączeniu napędu na koła świeci się. Mam go od 3miesiecy i mam problem z kontrolkami od napędu. Podczas przełączania z napedu na koła zaswiecają sie wszystkie cztery zielone kontrolki a gdy wracam do jazdy z napedem na koła kontrolki od przednich kól mrugają a nastepnie gasna i zaczyna mrugac pomarańczowa kotrolka na srodku i tak jest cały czas.


Nie świeci mi też kontrolka napędu 4H nie wiem czy spalona czy ma nie świecić, natomiast kontrolka błędu napędu 4WD check gaśnie. Dziś poświęcimy kilka szpalt przenoszeniu napędu na osie. Tym samym stworzył dobrze rozwiniętą gamę wielozadaniowych samochodów terenowych, z której każdy klient może wybrać auto idealnie odpowiadające na jego potrzeby. Migajaca kontrolka napędu z 2WD na 4WD.


Zegary rozkręciłem wszystko ok napięcie dochodzi. Tematy o pajero kontrolka, pajero 2. Obecnie ze względu na niskie koszty cieszy się powodzeniem w klasie produkcyjnej T2. Jestem posiadaczem Suzuki Grand Vitara 2. Krzysztof Hołowczyc w Pajero debiutował w Dakarze, kończąc go na 60. Na Twojej desce rozdzielczej zapaliła się dziwna kontrolka? W tym odcinku wyjaśnimy znaczenie najpopularniejszych symboli, które możecie spotkać w swoich samochodach.


W modelu Pajero stosowano nawet blokadę automatyczną za pomocą sprzęgła wielopłytkowego, natomiast w użytkowym L2jest wyłącznie blokada ręczna. Co oznaczają kontrolki w samochodzie? Te pierwsze powinny przykuć naszą uwagę najbardziej: jeśli widzimy świecącą się na czerwono kontrolkę, należy natychmiast zatrzymać samochó zgasić silnik i najlepiej od razu.


Podczas jazdy zapala się check, czasami wraz z kontrolką kontroli trakcji i auto traci moc. Mrugająca kontrolka low range oznacza problemy z reduktorem, a zazwyczaj z silniczkiem reduktora który jest z natury skazany na awarię. Wystarczy jego wymiana (trzy śruby jedna kostka podłączeniowa). Po wymianie kontrolka może migać lub świecić światłem ciągłym ale po ruszeniu i przejechaniu paru metrów powinna zgasnąć. Reduktor Pajero najnowsze ogłoszenia na OLX.


Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp. Jak nic nie robi, jest zużycie procesora, to tylko miga, od czasu do czasu chrobotnie. Jezeli poziom oleju na bagnecie jest prawidlowy to albo olej w silniku stracil swoje wlasciwosci, albo uszkodzony jest czujnik poziomu oleju. Zobacz nowe i używane, bezwypadkowe i uszkodzone. Tu znajdziesz samochód dla siebie!


Ta kontrolka często wzbudza podejrzenie, dlatego kiedy mnie się zapaliła pojechałem od razu do Unimot Białystok, gdzie sprawdzili to co trzeba i usunęli awarię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty