czwartek, 16 marca 2017

Fascynacja starszym mężczyzną

Fascynacja starszym mężczyzną - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Partnerzy rozstają się w pokojowej atmosferze i przez lata czule wspominają to zapomnienie. Kobiety, które wychowały się bez ojca lub ich tato był duchowo nieobecny w procesie dorastania, często wiążą się ze starszymi mężczyznami. Psycholodzy są zgodni, że za ich wyborem stoi chęć odnalezienia ojca bis. W artykule brak ojca a fascynacja starszymi mężczyznami przyjrzymy się tej kwestii. PL - Mam lat moja żona jesteśmy po ślubie lata.


Przystojny, inteligentny, do tego profesor na jednym z uniwersytetow w Stanach. Nigdy bym nie przypuszczala, ze moglabym sie zainteresowac mezczyzna w jego. Zakochałam się w mężczyźnie o lat starszym. Związek z mężczyzną starszym o lat.


Tak do końca nie rozumiem swojego postępowania, wg mnie jest zagmatwane i nie zrozumiałe, z tego względu zaczynam popadać w obłęd i nie rozumiem siebie samego. Sceptycznie uznam, że na pewno nie wielkie uczucie. Nieliczne związki mają szansę na przetrwanie. Jest to zjawisko stare jak świat.


I nie jest to tylko przywilej mężczyzn, bo kobiety też potrafią tracić głowę dla młodych, urodziwych mężczyzn. Potocznie to jest odbierane tak, że. Z kolei fascynacja starszym mężczyzną może wynikać właśnie z tęsknoty za kimś dojrzałym, rozsądnym, przy kim mogłabyś się poczuć bezpieczna i wyjątkowa. Wiele dziewcząt w wieku dojrzewania fascynuje się dużo starszymi od siebie mężczyznami (nawet w wieku ich ojców). Na szczęście z czasem to mija.


W ostatnim czasie w różnych miejscach czytałam na temat związków, w których różnica wieku między partnerami jest dość znaczna (na przykład związek ze starszym mężczyzną ) Wiele spośród tych opowiadań podkreślało wciąż te same domniemania – że młodsza kobieta leci na kasę i szuka tatusia, który uchroni ją od złego i niebezpiecznego świata, a młodszy facet szuka. Czy uważacie, że związek ze starszym mężczyzną ma szanse przetrwania? Dlaczego wiele kobiet decyduje się na związek z dużo starszym mężczyzną i na odwrót? Czy zawsze, gdy istnieje duża różnica wieku w związku, kobietom chodzi tylko o pieniądze, a mężczyznom o to, by pokazać się z piękną, młodą kobietą u boku?


Mam lat i od jakiegoś czasu czuję, że potrzebuję rozmowy z kimś kto spojrzy na moją sytuację fachowym okiem. Wiem, że to może jest szokująca różnica wieku, odczuwam to jak ludzie na ulicy na nas patrzą, co mówią niektórzy znajomi a przede wszystkim rodzina. Absolutnie nie chce nikogo urazić, po prostu zawsze zastanawia mnie, co może pociągać kobietę w dużo starszym mężczyźnie? Np jeśli mnie z jakimś mężczyzną dzieli różnica jednego pokolenia to od razu włącza mi się hamulec przecież on mógłby być Twoim ojcem. Po pierwsze - szpakowate włosy i doświadczenie widniejące w oczach to jest nieprawdopodobny afrodyzjak, przynajmniej dla mnie.


A dwa - przepraszam za dosadność wyrażenia, ale w łóżku ten człowiek to jest dynamit, ogień i extaza nie do opisania. Wiem, że możecie się ze mnie śmiać że jestem nienormalna czy coś ale taka jest wlaśnie moja prawdziwa rzeczywistość. Nie wiem czemu tak się dzieje. Znalazłam taką sondę w sieci: Czy kiedykolwiek twój partner był zafascynowany inną. Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Nie bardzo sobie wyobrażam stały związek z mężczyzną starszym o tyle lat. Poszłam kiedyś do łóżka z kolegą z pracy starszym o lat. Było miło, jest bardzo przystojny, delikatny, ale bez stosunku bo tak się zdenerwował sytuacją i moją fizyczną gotowością, że nie stanął na wysokości zadania. Tylko, że samemu nie da się nic zrobić, chyba, że zafundować.


Duża różnica wieku między partnerami to połączenie dwóch różnych światów, a gdy zniknie pierwsza fascynacja, namiętność, potrzeba będzie wiele wysiłku oraz wyrzeczeń aby się porozumieć. Pewnie nie, ale przecież nie istnieje recepta na związek. Czasem mam opory, żeby mówić obcym ludziom, że jestem związana z mężczyzną starszym ode mnie o lat – przyznaje 32-letnia Magdalena Cydejko, weterynarz.


Jej związek z 60-letnim Jackiem (szefem kliniki weterynaryjnej, w której oboje pracują) trwa już czwarty rok. Dla Agnieszki starszy partner pełnił rolę opiekuna, co było dla niej bardzo ważne, gdyż brakowało jej kontaktu z ojcem (jej rodzice się rozwiedli). Wchodziła w związki ze starszymi mężczyznami, jednak teraz już jej tak bardzo oni nie fascynują, ponieważ jak mówi„sama.


Poznaj zalety i wady związku z dużo starszym mężczyzną!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty