wtorek, 23 grudnia 2014

Dzień na bezludnej wyspie

Dzisiejszy dzień jest najpiękniejszy w moim życiu. Po czterech latach pobytu na bezludnej wyspie, wracam do domu. Pamiętam, jakby to się stało wczoraj, gdy dotarłem na tą wyspę. Tego dnia rozbiła się łódź, którą płynąłem z ludźmi, którzy porwali mnie dla okupu.


Dzień na bezludnej wyspie

Erice – poranek na bezludnej wyspie. Dzień część I „Nigdzie może na Sycylii nie panuje tak głęboka cisza. Ludzie, nawet gdy wychodzą z domów, poruszają się jakby na palcach, ocierają się o mury i szybko znikają”.


Re: dzień na bezludnej wyspie … Ja też nie odpoczęłam za bardzo, choć jedną noc w Święta udało mi sie wyspać na maksa, kiedy mama wzięła Łukasza do siebie. A bezludna wyspa raz na jakiś czas też by mi sie przydała. Słońce, ciepłe morze, cisza i spokój.


Za powyższe zniżki ja również dostaję kilka złotych (kredyty na przyszłe rezerwacje w przypadku Airbnb), więc wszyscy zyskują, a Ty przy okazji wspierasz mój kanał. Znajdz odpowiedz: zaloguj zarejestruj. Pomysł pojawił się nagle: skoro jesteśmy w takim kawałki świata, gdzie bezludne wyspy jeszcze istnieją – musimy skorzystać z tej szansy! W Tonga jest całkiem sporo takich.


This feature is not available right now. Czy uda nam się zrealizować plan spędzenia kilku dni na bezludnej wyspie? Zbliża się okres wakacji, a większość z nas już wybrała miejsce swojego docelowego odpoczynku. Dla tych, który wciąż jeszcze szukają czegoś niesztampowego, przyprawiającego o gęsią skórkę, mamy dobrą propozycję! Chcecie poczuć się jak Robinson Crusoe?


Nic prostszego – wakacje na bezludnej wyspie to dziś oferta katalogowa. Jesteś Robinsonem na bezludnej wyspie-kartka z pamiętnika. Proszę żeby napisać jak najwięcej dziękuje. Obudziłem się wcześnie, patrzyłem jak wschodzi słońce.


Kiedy wzeszło , wstałem i poszedłem umyłem się. Wokół mnie rozbrzmiewał przyjemny świergot ptaków. Przyjrzałam się bliżej roslinom, które przypominały te, z moich podręczników. Po krótkim namyśle uświadomiłam sobie, że najprawdopodobniej jestem na bezludnej wyspie. W obawie przed drapieżnikami przenocowałam na wzgórzu.


Następnego dnia od rana ciężko pracowałam. Przydatność Pamiętnik - ostatni dzień pobytu na bezludnej wyspie. Przez wyspę biegnie też mała rzeczka – dom hipopotamów. Wylegują się w ciepłe dni na brzegu, a w czasie deszczu chowają w pobliskiej jaskini.


Na bezludnej wyspie żyje mnóstwo zwierząt i roślin. Mimo to nie ma tam wojen ani awantur – być może dlatego, że nie ma tam też ludzi! Można spać pod palmą, albo leżakować w wodzie, raz na brzuchu, raz na plecach, raz na boku.


Tak właśnie spędzaliśmy nasz dzień na bezludnej wyspie Poza nami była jeszcze jedna rodzinka z lokalnej wyspy. Od razu zaczęli nas częstować różnymi pysznościami, które sami przygotowali. Będąc na Malediwach koniecznie chcieliśmy skorzystać z choćby jednej wycieczki z oferty dla turystów.


Wybór jest dość duży, a ceny niestety nie zachęcają, no ale umówmy się- jesteśmy na urlopie, coś robić trzeba :P Można wybrać się na jeden dzień do resortu, na sand bank (kupka piasku wystająca z oceanu), na wieczorne łowienie ryb, snorkowanie, lub na cały dzień na tzw. Dzień na wyspie Na mapach satelitarnych na Wiśle wypatrzyłem wyspę, na której jeszcze nie byłem. Wybrałem się tam, by ją poznać.


Spakowałem plecak, w samochód i po 16. Pierwszy problem z jakim musiałem się zmierzyć, to jak się dostać na wyspę? Poszukałem dogodnego miejsca do przeprawy. I czy łatwo mu spakować walizkę, kiedy tu leci na dwa dni. Nie wiadomo, czy to potrafi, nie wiadomo, czy ma poukładane życie, bo jak wiadomo – nigdzie o nim nie opowiada.


W innej gazecie, albo gazetach pada czasem pytanie: co byś zabrał na bezludną wyspę? Jest niby niewinne, ale mocno uruchamia myślenie. Ed Stafford to były komandos brytyjskiego SAS. Na wyprawy survivalowe wyjeżdża sam - bez sprzętu, narzędzi, ubrań.


Dzień na bezludnej wyspie

Przeżył dni sam na bezludnej wyspie. Trafił do Księgi Rekordów Guinessa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty