poniedziałek, 29 grudnia 2014

Odrzuciłam przyjaciela

Na przykład dzieci, które spotkały się ze złym traktowaniem przez rówieśników, czuły się znacznie lepiej, kiedy po przykrej sytuacji odwiedzali je przyjaciele. Wrażliwość na odrzucenie to cecha nad którą możesz. Zażądał od przyjaciela zwrotu utraconych pieniędzy, a kiedy ten odmówił, skierował sprawę do sądu. Sąd rejonowy w Arnsberg odrzucił jego roszczenia. Według sędziów utracona kwota 5tys.


Z całą pewnością też większość pieniędzy zniszczyło włączenie kotła. Doświadczenie odrzucenia nigdy nie było przyjemne i wiąże się z wieloma przykrymi emocjami, które jeszcze bardziej zaogniają poczucie osamotnienia. Nie każdy zasługuje na naszą troskę czy nasz czas. Bycie miłym i hojnym wobec innych to świetna cecha, jednak nie powinniśmy pozwalać wchodzić ludziom na głowę. Co mam zrobić żeby odrzucić przyjaciela ? No, wiec tak mam lat, a mój przyjaciel jest w tym samym wieku.


Napisał mi przedchwilą krępującą wiadomość. Klaudia słuchaj zrozumiałem, że Cię kocham. Poprostu gdy jesteś blisko mnie czuję się szczęśliwy, gdy jedziesz na wakacje, pragnę być tak blisko Ciebie tylić Cię.


Moje ciało – mój odrzucony przyjaciel? Patrzysz w lustro i co widzisz? Trudno Ci zaakceptować swoje ciało? Ogarnia Cię złość i poczucie bezsilności na myśl o nim? Co zrobić, gdy trudno znieść samego siebie, gdy wizja wymarzonego ciała, jaką nosisz w głowie nie pokrywa się z rzeczywistością?


Teraz tego żałuję, bo gdy myślę o tym wszystkim, to z nikim nie bawiłam się lepiej niż z Nim. Na swym pożegnalnym przyjęciu żegna się z każdym z przyjaciół poza Rossem. Po tym jak Rachel wyrusza w podróż, Ross zdaje sobie sprawę, że ją kocha. Na lotnisku wyznaje jej miłość, ale zostaje odrzucony. Mój najlepszy przyjaciel, ostatnio zapytał mnie o chodzenie.


Swojego wroga czy przyjaciela? Wytłumaczyłam mu, że postrzegam go jako przyjaciela, a nie chłopaka i że jestem zakochana w kimś innym. Próbuję wrócić do dawnych czasów, ale on mnie unika.


Rozumiem, w końcu dałam mu kosza, ale znamy się od wczesnego dzieciństwa i nie chcę. Raz do wioski znanej z gościnności w środku nocy przybył miły gość. Odrzucone przez grupę, bez przyjaciół może uznać, że nie jest warte przyjaźni. Przyjaciela trzeba więc ugościć, a tu chleba nie ma, jak na złość. W dziecku narastają negatywne emocje – poczucie bezsilności, samotności, smutek, złość, jednocześnie nie wiedząc co zrobić, godzi się na taką sytuację, przyjmuje przezwiska i uderzenia.


Czasem licząc, że brak walki z jego strony w końcu. Nie potrafię nikogo poznać, bo on ciągle jest obecny w moim życiu. Chłopak przy tuszy, z aparatem na zębach i swoją niezdarnością, może tylko marzyć o prawdziwej miłości.


Odrzucenie przez osobę darzoną uczuciem jest powodem silnego stresu i zmian emocjonalnych. Powoduje to powstanie trudnych myśli oraz pogorszenia stanu psychicznego. W chwili zwątpienia można poradzić się publiczności, zadzwonić do przyjaciela albo odrzucić połowę wariantów. Zasady programu wydają się proste, ale w obliczu gry przed kamerami ciężko jest zapanować nad emocjami. Droga do bogactwa tylko w teorii wygląda na łatwą, bo gdy nerwy biorą górę, nawet te najłatwiejsze pytania.


Odrzuciłam przyjaciela

Możliwość anonimowej wymiany myśli dla osób szukających pomocy, próbujących pokonać własne osamotnienie, uzależnienia, depresje, poczucie beznadziejności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty