czwartek, 25 grudnia 2014

Zaluje ze go zostawilam

Zostawilam go, zaluje - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Powiedział mi, że chce być ze mną, że mnie kocha, ja go przepraszałam, że mi kiedyś tak odbiło, że mu wynagrodze wszystko, ze bedziemy szesliwi bla bla. To ja podjełam decyzje o roztaniu, bo przez całą ciąże i po ciązy nie mogłam na niego liczyć, wyprowadziłam się od niego a on bardzo długo nie chciał żebym z nim zamieszkała.


To Ty go zostawiłaś,więc tym samym dałaś facetowi do zrozumienia,że temat zamknięty. On nie jest głupi i dla niego koniec to koniec. Ma Cię w nosie bo sama tego chciałaś. Nie oczekuje również ze ktoś zna złoty środek na moją sytuacje.


Chcę tylko aby nikt z Was nie popełnił takiego błedu. Witajcie dziewczynki, wróciłam na vitalię, by poradzic się Was w jednej sprawie, dawniej wypowiadałam się dając mądre rady,a dziś wracam Jak go odzyskac? PL - Witajcie, trzy lata temu spotkałam mężczyznę, który o mnie.


NIM nie za tym co niesie jego. Jak dla mnie sama sobie zaprzeczasz. Zeby nie bylo offtop, daj mu spokoj, nie graj na jego uczuciach. Naciskalam go na usuniecie,jednak nie znalazlam lekarza,ktory zrobilby zabieg,az nagle na wizycie uslyszalam serduszko malenstwa w jednej chwili dotarlo do mnie co ja chcialam zrobic. Dzis tego zaluje , ze wogole o tym myslalam gdyz mam wspanialego malucha,ktory ma juz niespelna 3latka,jest super.


Kiedy moja córka miała miesięcy powróciłam do pełnoetatowej pracy. Małą zajmowała się wtedy niańka i mąż. PL - Byliśmy razem lat, w przyszłym roku miał być nasz ślub.


Tego zdania jest też sam prezenter, który w histerycznie zabawnym filmiku na Instagramie nakłania fanów, aby trzymali za niego kciuki za rok. Nagrodę chce przeznaczyć na eliksir młodości. Wiem ze jestem zalosnym draniem.


Porzucilem moja jedyna milosc, tylko ja kochalem. Pare lat temu poznalem super dziewczyne. Kiedy kolejny raz z rzędu wolał spotkać się z nimi, a nie ze mną, uznałam, że między nami koniec.


Na szczęście nie chodzimy do tej samej klasy, więc widywałam go tylko od czasu do czasu na przerwach między lekcjami. Pewnego dnia czekał na mnie przed szkołą, oparty o swój samochód. Małgorzata Stryżyk z Witoszowa Górnego koło Świdnicy dwa lata temu zabiła nożem partnera i ojca dwojga jej dzieci.


Twierdzi, że działała w obronie własnej, bo mężczyzna był pijany i próbował ją udusić. Sąd pierwszej instancji uniewinnił kobietę twierdząc, że działała w obronie koniecznej. Prokuratura wniosła apelację i na początku marca proces ruszył od nowa. Zaczepił go obcokrajowiec, po chwili pojawił się ortopeda. A ona ztego co jej sie wydalo już tylko 1zł gdy moeisz zeby oddala reszte to ze ona nie.


Były selekcjoner reprezentacji Hiszpanii, Vicente del Bosque, zdradził w rozmowie z Radio Villa Trinida iż żałuje tego, że nigdy nie miał możliwości poprowadzenia Lionela Messiego w reprezentacji Hiszpanii. Messi przyjechał do Barcelony w wieku lat i otrzymał od hiszpańskiej federacji propozycję gry dla La Furia Roja. Nierzadko rezygnują z własnych potrzeb, przekonań, ideałów i… ulegają.


Bo brak im sił na nieustanne tłumaczenie swojej decyzji. Bo partner pragnie dzieci, a one go kochają i boją się, że odejdzie. Bo boją się, że coś z nimi nie tak, że są wybrakowane, a pojawienie się dziecka ten brak wypełni. Jestesmy dwa lata po slubie , Najgorsze to to,ze moj mąż bardzo chce miec dziecko a ja NIE ! Straszne jest to że oklamuje go ,mówiąc ze nie biore pigułek, a biore je. Nie chce mu powiedziec ze nienawidzę dzieci ,ze sa obrzydlwe i śmierdzą kupą ,bo uzna mnie za wariatke.


Przedstawiam Wam mój nowy cover. Tym razem nie nagrałam go tradycyjnie w studiu. Dzięki MyMusic i Niumi zrobiłam takiego ładnego one-shota.


Piosenkę, którą śpiewam jest z repertuaru Pani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty