czwartek, 5 października 2017

Mam rodzine a czuje sie samotna

Dlaczego, chociaż mam przy sobie rodzinę, czuję się bardzo samotna? Od ponad roku nasila mi się uczucie ciągłego przygnębienia, bezsilności i. Nie eiem czy nie najwyzszy czas na dziecko i rodzine. Mam 32lata chcialam poczekac tak do 36lat i miec jedynaka.


Skonczylam lata i czuje sie samotna jak nigdy. Mam w sumie calkiem udane zycie, dobra prace, fajnego meza i syna.

I co z tego czuje sie taka samotna. Na rodzine nie mam co liczyc, bede. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Męża wiecznie nie ma w domu, czuje się samotna, co robić? Reniuszek ma takie same odczucia co Ty :( Tez mam blisko rodzicow, ale bez Niego czuje sie strasznie samotna Mysla, ze jak zabezpiecza rodzine materialnie to juz niczego nie bedzie sie od nich chciec. Zreszta dobrze ze maz pracuje bo sa gorsze jednostki pod tym wzgledem:-).


Zblizaja sie Swieta i chcialam aby rodzina przyszla do nas. Byla awantura ze on sobie nie zyczy bo bedzie musial sprzatac i ze nikt nie szanuje tego co robi w domu…. Mam dość udawania, ciszy,braku czułości i wiecznch pretensji, krytyki.

Czuje Sie Samotna - informacje, zdjęcia, materiały video. Przejdź na stronę główną Interia. Ekskluzywne miejsce dla wyjątkowych kobiet. Poznaj korzyści wynikające z założenia darmowego konta. W tym odcinku do Mai Sablewskiej zgłasza się po pomoc 42-letnia Agnieszka, która mimo tego że ma rodzinę, czuje się bardzo samotna.


Jej mąż od wielu lat pracuje w Niemczech, a córka studiuje daleko od domu. Agnieszka mieszka sama w dużym domu na wsi, gdzie ludzie nie zawsze są życzliwi. Sklonilo mnie do tego poczucie pustki samotnosci i bezradnosci jakich doswiadczam ostatnio w moim zwiazku. Opisze w skorocie moja sytuacje.


Poznalam chlopaka rok temu u znajomych. Mieszkalismy w roznych krajach,pol roku odwiedzajac sie r. Mam lat, dobrą pracę, paru znajomych, ale ciągle czuję, że jestem samotna. Chciałabym mieć partnera, być potrzebna, kochana. Niestety całe życie jestem samotna.


Jestem jedynaczka nie mam rodzenstwa. Prosze odpowiadac napewno sie u�ozy. Czuje sie samotna odrzucona po nieudanym zwiazku.


A czy moze pan zmienic miejsce zamieszkania, ze wzgledu na moje problemy zyciowe.

Witam, od paru miesięcy mam ciężki okres w życiu. Nie mam ochoty na nic, mogłabym siedzieć w domu i nic nie robić. Bywa tak czasami że nie panuje nad sobą i na zwykłe pytanie odpowiadam krzykiem.


Ja mam swoja rodzine-meza,dzieci,a tez czuje sie tak bardzo samotna wsrod tylu bliskich osob. Ja tez mam swoja rodzine - meza i dziecko. Ale dziecko jest po to zeby je kochac a nie meczyc swoimi problemami.


Czuję się bardzo samotna, odkąd rozstałam się z chłopakiem. Czuję sie jakbym była nic nie warta, nikt mnie nie doceniał. Mam lat i brakuje mi chlopaka mam duzo przyjaciol i rodzine ale brakuje mi chlopaka z ktorym moglabym porozmawiac nie chodzi o calowanie ale zeby miec osobe ktora bd budzila mnie esemesem ze mnie kocha! Ja czuje sie osoba samotna od ponad 7lat od smierci mojej mamy.


Nigdy nie mialem zadnej dziewczyny, nie wiem co to przytulic blizsza sercu osobe i pomimo tego, ze kocham Boga i wiem, ze w jakis sposob mi pomaga, to jednak czuje sie tak strasznie samotny, ze wszystkie moje pasje, zapal do pracy, do zycia, staja sie czyms zupelnie bezuzytecznym, bo po co mam sie starac, po co mam dbac o swoj dom, o swoje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty