wtorek, 10 października 2017

Zaluje ze go stracilam

Zostawilam go, zaluje - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Weronika Rosati postanowiła raz na zawsze rozprawić się ze swoją przeszłością i rozstaniem z Robertem Śmigielskim. Uderzył mnie, gdy byłam w zaawansowanej ciąży - zwierzyła się. To ja podjełam decyzje o roztaniu, bo przez całą ciąże i po ciązy nie mogłam na niego liczyć, wyprowadziłam się od niego a on bardzo długo nie chciał żebym z nim zamieszkała.


Witajcie dziewczynki, wróciłam na vitalię, by poradzic się Was w jednej sprawie, dawniej wypowiadałam się dając mądre rady,a dziś wracam Jak go odzyskac? Mam lata, i żałuję, że straciłam dziewictwo z nim - moim byłym. Czesc, mam lata mloda studentka. Bylam z chlopakiem lata ( ma lat) Chciala bym wam opisac cos w czym potrzebuje pomocy. Poznalismy sie lata temu, ja zawsze cicha zamknieta osoba, chlopak.


Teraz tesknie i zaluje ze go odrzucalam. Cos zaczelam czuc ale on juz milczy jak grob. Boje sie ze go juz na zawsze stracilam. Dzis zadzwonil do mnie pytal dlaczeog mu to zrobilam ze mial mnie za inna dziewczyne ze stracilam w jego oczach, ze nie ma juz do mnie zaufania. Dlugo rozmawialismy, kazał mi ot wszystko przemyslec, mowil ze jutor zadzowni i mam mu powiedziec jak sobie ot dalej wyobrazami co postanowilam co wynmyslilam.


Tak strasznie sie z tym czuje. Stracilam go przez olewanie - napisał w Kącik złamanych serc: Bardzo cierpie, bo wiem, ze to wszystko moja wina, a moglam byc szcesliwa. Stwierdzilam, ze nie warto nawet probowac, bo jemu zalezy tylko na sexie, na zaliczeniu nastolatki (bo co innego dorosly mezczyzna moze widziec w duzo mlodszej od siebie dziewczynie?).


Przyznałam się do tego, ale on nie potrafi mi wybaczyć i co więcej, nie wierzy mi, kiedy mu mówię i opisuję jak to wyglądało. Chcę to naprawić, obiecałam, że nigdy więcej tego nie zrobię, naprawdę bardzo tego żałuję i bardzo go kocham, nie wyobrażam sobie życia bez niego. I poczulam, ze sie nie nadaję, ze nie dam rady. Juz nie chcialam zmieniac decyzji, ciagle sie szamotać.


Przedstawiam Wam mój nowy cover. Tym razem nie nagrałam go tradycyjnie w studiu. Dzięki MyMusic i Niumi zrobiłam takiego ładnego one-shota. Piosenkę, którą śpiewam jest z repertuaru Pani.


Wczoraj bylam na imprezie firmowej i. Wypilam troche za duzo i wyladowalam w lozku z kierownikiem mojego dzialu. Nie wiem jak to sie stalo, ale nie zaluje tego. Nie byl planowany, jestem z ojcem dziecka, postanowilismy wychowac. Po miesiacach od porodu musialam wrocic do pracy. Jestem zmeczona, dziecko ciagle sie drze, caly czas jest kombinowanie kto sie nim zajmie, kto na jaka zmiane do pracy.


PL - Witajcie, trzy lata temu spotkałam mężczyznę, który o mnie. Są one nieodłączną częścią naszego życia. Sposób radzenia sobie z błędami i wyciągania z nich wniosków determinuje to, kim jesteśmy i kim się staniemy. Gdy popełnisz błąd i zranisz kogoś, na kim ci zależy, bardzo ważne jest, żeby umieć za to przeprosić.


Przeprosiny zawsze stanowią pierwszy krok w ratowaniu każdego związku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty