wtorek, 19 grudnia 2017

Napisz opowiadanie o pierwszej miłości

Opowiadanie o pierwszej miłości. Pozwólcie, że opowiem wam moją historię o mojej pierwszej miłości, o której marzy tak wiele dziewczyn. Franią na werandzie patrząc na ‘szybujące’ po niebie chmury. Nic nie zapowiadało, że ten dzień zmieni całe moje życie. Napisz opowiadanie o miłości.


Pierwsza miłość- opowiadanie Każdy kto przechodził w tej chwili przez park mógł zobaczyć samotna zapłakaną dziewczynę. Ale nikt nie zwracał na nią uwagi, a dziewczyna nie przejmowała się tym. Aż w pewnej chwili podbiegł do niej wielki. Mam czternaście lat, ale tak naprawdę jeszcze nigdy żadna. Mama w końcu podwiozła mnie do szkoły.


Do odpowiedzi numer… trzynaście. Zdawało mi się, że miłość od pierwszego wejrzenia występuje tylko w filmach, lecz się myliłem. To była moja pierwsza, prawdziwa i największa miłość.


Nigdy w całym moim życiu nie ujrzałem piękniejszego zjawiska. Jest to opowiadanie o dwóch przeciwieństwach, magii, miłości i przede wszystkich jest to opowiadanie dramatyczne. Otóż Nira straciła na swoich oczach rodziców. Wyprowadziła się do ciotki, wujka i kuzynek po próbie samobójstwa.


Karolina zakochała się w Mateuszu ,ale chłopak pragnie związać się z Mirką ,Mirka natomiast kocha Waldka - i taki krąg miłosny. Czuła, że jej serce, jeśli chodzi o miłość jest twarde, zahartowane, już nie potrafi kochać, bo naprawdę kochała tylko jednego mężczyznę, to była jej miłość a On odcisnął w niej taki swój śla że nie było tam już miejsca na nikogo innego. Musze napisać opowiadanie miłosne, a nie wiem jak się do tego zabrać. Ona niezbyt piękna osiemnastoletnia dziewczyna o dobrym dla wszystkich sercu i nienajgorszym charakterze mimo że mieszkała na wsi chodziła do miasta do szkoły. Zawsze marzyła o najlepszej przyjaciółce której nie straci oraz o miłości z wzajemnością.


Udało jej się tylko z przyjaciółką. Miłość Wacława i Klary w „Zemście” Aleksandra Fredry Zemsta jest opowieścią o miłości dwojga ludzi, którzy należą do dwóch zwaśnionych rodów. Taki układ nieodmiennie przywołuje na myśl schemat Romea i Julii Williama Szekspira.


Jego miłość, opierająca się do tej pory na porywach serca, pożądaniu, stała się głęboka i dojrzała, wiązała się z szacunkiem. Nigdy wcześniej nie kochał kobiety w taki sposób. Było to dla niego nowe doświadczenie. Miłość i troskę okazała Markowi Ligia pielęgnując go w czasie choroby. Na krótko, ale poznał smak miłości poznał smak szczęścia.


Niestety musiał z tego zrezygnować, to była zakazana miłość od pierwszego bicia serca skazana na niepowodzenie, miał rodzinę żonę dzieci i nie mógł ich zostawić choćby za cenę własnego szczęścia. Nadszedł dzień, kiedy On pierwszy raz napisał jej, że ją kocha. Dziewczyna była lekko zszokowana, ale cieszyła się, nie mogła odpisać mu tego samego, bo bała się. Miłosne opowiadania - pierwsza miłość, zazdrość i zdrada czyli wszystko o miłości. Stałam oparta o parapet wyglądając przez okno na jasne światło latarni stojącej przed domem.


Nie miałam zbyt dobrego humoru, od kilku dni nie rozmawiałam z Samem. Jak kładliśmy się spać to obracaliśmy się do siebie tyłkami, w. O jaki fajny temat, lubię opowiadania. Alehandro był przystojnym opalonym marynarzem.


W wieku lat postanowił opuścić swoje rodzinne miasto - Głogoczów. Z miastem tym kiedyś wiązał wielkie plany, miał tam kolegów, Andrzeja i Krzysztofa, rodziców, których bardzo kochał, choć czasami bili go przedłużaczem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty