piątek, 22 grudnia 2017

Zostawiłam fajnego faceta

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Postanowilam napisać na forum, ponieważ jest mi ciężko, a nie mam nawet z kim porozmawiać na ten temat. Zacznę od tego, że pare lat temu poznałam fajnego faceta, który rozumial mnie jak nikt, czułam, że jest moja bratnia duszą, był mily i zabawny, nie sposob sie bylo z nim nudzić i to dla niego zostawiłam wtedy mojego ówczesnego męża.


Jak zostawić wrażliwego faceta, aby go nie skrzywdzić? Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Bardzo fajnego, przesympatycznego, z takim trochę łobuzerskim, ciepłym a zarazem zadziornym uśmiechem. Facet był bardzo szarmancki, takie niedziesiejszy.


Kazda znajomosc byla rozczarowaniem albo konczyla sie płaczem. Też miałam bardzo fajnego faceta, problemem byłam ja. Rozstanie w zasadzie bez powodu. Nie odczuwałam potrzeby bycia w związku, a już na pewno nie byłam na to gotowa emocjonalnie.


Gdzie można poznać fajnego faceta? Takiego, który bedzie nadawał się na męża? Znajdzcie sobie przegrywa prawie PRAKTYCZNIE nie ma szans zeby was zostawił, powiem inaczej Będzie wam. Chcę tylko aby nikt z Was nie popełnił takiego błedu jak ja.


Jestem tak głupią cipą jeśli chodzi o facetów, że tylko usiąść i załamać ręce” – napisała do mnie kobieta, która została kochanką. Poznała faceta, który miał być wolny a okazał się zajęty. Nie mogąc zrobić kroku w przód (bo nie ma żadnego przodu). Ani w tył – bo boi się go zostawić. Szukam pocieszenia, niebardzo mam sie komu wygadac.


Bylam z nim lat, raz gorzej raz zle, ale te ostatnie miesiecy to byla katastrofa. Mamy dwuletniego synka, mieszkalismy razem od lat. Pewnie teraz miałabym fajnego męża, ciepły dom, a może nawet dziecko… Nigdy się tego nie dowiem. Trzy lata temu popełniłam chyba największy błąd w swoim życiu.


Ja i mój ówczesny chłopak byliśmy wtedy zaręczeni od kilku miesięcy, razem spłacaliśmy kredyt na wspólne mieszkanie. Nie powiem, było nam ciężko, zwłaszcza że. Kubek Fajnego faceta II O swoim facecie możesz mówić w samych superlatywach? Brak Ci tchu, aby wymienić wszystkie jego dobre strony?


Ten kubek zrobi to za Ciebie! Mam wrażenie, że wszędzie tylko szukający romansu, stawiający na siebie, samolubni poszukiwacze przygód… W głowie kolejna whiskey, sport extremalny, nowe auto i tylko „ja, ja, ja”… Czy gdzieś się jeszcze ostali Ci, nie zapatrzeni w siebie? Jakie są wasze spostrzeżenia?


Interesujący faceci są z reguły tak nieśmiali,że wstydzą się podnieść wzrok,a co dopiero zagadać. Ci którzy mają na to odwagę, mają też bogate doświadczenie w przebieraniu w kobietach. A żadna niechce być kolejnym podbijem na liście jakiegoś pleyboya. Straciłam już nadzieję na poznanie wolnegoatrakcyjnego faceta.


Jeśli chcesz poznać fajnego faceta, „złotą rączkę” to powinnaś znaleźć się markecie budowlanym wypatrując mężczyznę który wpadł Ci w oko! Jest ich tam cała masa, wystarczy abyś znalazła pretekst do rozmowy, np. Ci w oko, jaki kupić wałek do farby olejnej bo właśnie malujesz ścianę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty