poniedziałek, 12 listopada 2018

Snilo mi sie ze opetal mnie szatan

Czy szatan może opętać człowieka we śnie? Co gorsza się spełniły i teraz je właśnie miewam. Po rzuceniu na mnie klątwy zaczął mnie wciągać żywcem do piekła przez portal. Sennik Szatan : Sen o szatanie wróży, że będziesz miał jakieś niebezpieczne przygody i że będziesz musiał uciec się do strategii, by zachować pozory uczciwości. Sennik bardzo mocno się wzbrania przed odpowiedzią na pytanie, co oznacza opętanie w snach.


Jest to niesamowicie złożona kwestia, która stwarza problemy interpretacyjne na wielu płaszczyznach. Największym problemem jest samo zadecydowanie, co właściwie jest opętaniem i zazwyczaj w czasie snu nie jesteśmy w stanie zdecydować, czy mamy do czynienia z opętaniem, atakiem szaleństwa. Sniło mi sie kiedys z jakieś miesiące temu ze uciekałem przed diabłem w ciemnym lesie ,to był taki urywek snu w którym wiedziałem ze to jest on goniąc mnie smiał sie ze echo roznosiło sie po calym lesie , kiedy zabrakło mi sił i nie mogłem biec dalej ,jego smiech był coraz głosniejszy tak jak by sie zbłizał wkoncu go wtedy.


A dzisaij mi sie snilo , ze na Wielkanoc poszedlem do Koscila Mariackiego w Krakowie (trafilem na koniec mszy, bo nie wiedzialem o ktorej sie zaczyna), a tam wiekszosc ludzi stanowili Francuzi z wielkimi ozdobnymi krzyzami na piersiach i z ozdobnymi modlitewnikami w reku. Wiekszosc tekstow mszalnych byla po francusku. Zeby bylo jasne wcale nie boje sie ze jestem opetana przez diabla. Ksiadz tak powiedzial bo powiedzialam ze nie chodze co niedziele do kosciola,a to grzech smiertelny. Ja wierze ze czlowieka moze opetac jakas sila nieczysta ale przyznam sie ze nigdy takiego kogos nie spotkalam i malo na ten temat wiem.


Dlatego poruszylam ta sprawe. Mianowicie dzisiaj rano przezylam paraliz senny co wczesniej myslaam ze to jakas zjawa. Zaczelo sie tak ze snilo mi sie cos i we snie uslyszalam kroki w moim pokoju i sie przebudzialm ale po przebudzeniu dalej je slyszalam malo tego nie moglam sie ruszyc otworzyc oczy mialam je przymruzone ale i tak nie widzialam nic. Zapomnialem co mowilem, o co mi chodzilo i co mi sie snilo. Nie wiedzialem co robie ani co robilem.


Po paru minutach doszedlem do siebie. Pamietam tylko, ze bylem w czarym lesie tak czarnym ze widzialem tylko kontury roslin w pokoju. Rozgladalem sie i moje cialo same funkcjonowalo i mowilo. I wiecie czy uczylabym sie angielskiego gdybym wiedziala ze angielski jest z Afryki a jak sie kiedys dowiecie o ile was to wzruszy co wygadywali i robili Niemcy w Rzeszy az sie skonczyla to.


Jeśli już mam być dokładny w używaniu terminów, to nie “Trzy tajemnice polskiego konsulatu w Calgary“ a Trzy Tajemnice Biura Konsula Honorowego w Calgary – gdyż nie stworzono jak dotąd konsulatu polskiego w naszym mieście. Pierwszą i według mojej wiedzy największą tajemnicą tego biura jest sposób w jaki ono powstało. Forudepresja, pomagamy sobie wzajemnie z poszanowaniem, czytamy i odpowiadamy, to nasza mala ostoja, tutaj mozemy pisac co nas boli, smuci, nie jestes juz sam. This banner text can have markup. Search the history of over 3billion web pages on the Internet.


Kuleta STWORZYL lepsza sprawe z GROZBAMI SMIERCI niz Skalski i pchal sie do sadow piotrkowskich na tzw. SHIZOFRENIK i dodatkowo mutant. Pewnie bal sie , ze siatka pedofilska zostanie rozpracowana jesli nie zaatakuje i ktos nie postanowi ukatrupic Skalskiego, ktory musial umrzec. Jawily sie ano w niej byli pozycjonowanie zawzieci na pozycjonowanie przeniewierstwa, bole kiej gozdz raniace. No, ze juz i nie wypowiem, co sie dzialo, kiej Chlopak sie wraz przebudzil, skoczyl.


Obnazyl sie , wskoczyl na stol, kucnal, nasral Najjasniejszemu Panu do patery z owocami i zyczyl smacznego - powiedzial Ritter takim tonem, jakby oznajmial, ze wczoraj byla ladna pogoda. Wpatrywalem sie w niego w milczeniu. Jestescie pijani - zawyrokowalem wreszcie.


Ritter wstal z lawy, z trudem udalo mu sie zachowac pion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty