piątek, 30 listopada 2018

Czy bezdomny może zarejestrować samochód

Mam zamiar kupic na dniach samochod. Wlasciwie to juz zamuwilem Golfa jedynke z Niemiec. Ale gdzies slyszalem ze bezdomny nie morze zarejestrowac auta.


Jaki jest najlepszy sposób na panie z okienka? Mam taką sama sytuację wymeldowałam się bo sprzedałam mieszkanie teraz chciałam zarejestrować samochód i nie moge bo brak stałego miejsca zameldowania, przebywać będę w wynajętym mieszkaniu przez ok. Pokazać jej przepis ustawy o ruchu drogowym art.

Niezależnie czy pojazd jest nowy, czy używany, musisz go zarejestrować, a to wiąże się z formalnościami. Czy żona może go zarejestrować za mnie w Wydziale Komunikacji? Podejrzewam, ze w kazdym WK paniusie moga miec swoje widzimisie, ale powinno dac rade. Dla obcokrajowców zakup samochodu w Polsce jest więc opłacalną opcją, jednak czy łatwo dostępną? Kto może kupić samochód w Polsce?


Każda osoba, która legalnie przebywa na terytorium Polski, może kupić auto od tutejszych sprzedawców. Dotyczy to zarówno samochodów nowych, z salonu, jak również i tych używanych. To wszystko w myśl zasady – lepiej zapłacić za ubezpieczenie jednośladu zł więcej, niż za samochód rodzica dodatkowe 5zł za OC w przypadku „odcięcia” zniżek na skutek Twojej kolizji na motorowerze.


W końcu dojazd i powrót też sporo czasu mogą zająć.

Doskonałym przykładem takiej sprawy może być rejestracja samochodu w związku z jego nabyciem bądź przerejestrowanie, gdy doszło do innej istotnej zmiany w dokumentach. Rejestracja samochodu a zameldowanie czy zamieszkanie – co mówią przepisy? Należy pamiętać, że gdy samochód ma więcej niż jednego właściciela, każdy z nich musi być obecny w wydziale komunikacji podczas załatwiania spraw związanych z rejestracją.


Bez tego nie będzie można odebrać pozwolenia czasowego, nowych tablic rejestracyjnych, twardego dowodu rejestracyjnego czy uzyskać wpisu do karty pojazdu. Mój chłopak kupił auto z zagranicy na tablicach zjazdowych z niemiec ważnych do 28. Czy jeśli ważność tablic się skończy a samochód będzie stał (na chwile obecna jesteśmy za granicą) to czy może to zrobić dopiero we wrześniu czy może ponieść jakieś konsekwencje finansowe? Od Nowego Roku możemy zarejestrować pojazd także przez Internet. Czy niepełnoletni może zarejestrować samochód ? Witam rozchodzi sie o to że w niedzielę chce kupić BMW emam lat (we wrześniu 18) chciał bym się dowiedzieć czy mogę na siebie zarejestrować oraz ubezpieczyć samochód.


Czy na podstawie paszportu nie można zarejestrować pojazdu? Jak zarejestrować samochód kupiony w Polsce - Komunikacja - Gmina - Wieszjak. Na umowie jako kupujący widnieje moja Mama i Ja Moje pytanie Jeżeli to ja jestem współwłaścicielem auta to czy mogę sam zarejestrować samochód , czy konieczna jest wizyta w urzędzie komunikacji mojej mamy ? Też chciałbym wiedzieć czy mogę zarejestrować się w innym mieście niż mam meldunek. Z artykułu wynika, że mam obowiązek zameldować się zgodnie z miejscem zamieszkania a niżej jest, że zgodnie z miejscem zameldowania. Zamieszkanie i zameldowanie to dwie różne rzeczy i znaczenia używane w artykule zamiennie.


Samochód trzeba zarejestrować przed upływem miesięcy. Zanim wyjedziesz, skontaktuj się z urzędem w kraju, do którego się przeprowadzasz i dowiedz się, czy ten sześciomiesięczny okres zaczyna się w dniu, kiedy opuszczasz poprzedni kraj zamieszkania, czy też w dniu, w którym przyjeżdżasz do nowego kraju. Przedsiębiorcy, kupując nowy samochó często chcą dokonać jego rejestracji na firmę.


Nie zawsze jest to jednak możliwe.

Czy brak możliwości zarejestrowania samochodu na firmę oznacza, że nie może być on wprowadzony jako firmowy środek trwały? Czy współwłaściciel może ubezpieczyć samochód? Sprawdź, kiedy jest możliwa rejestracja samochodu na firmę! W myśl zapisów prawa współwłaściciele zobowiązani są do ponoszenia ciężarów związanych z ubezpieczeniem pojazdu, szczególnie obowiązkowym ubezpieczeniem OC.


W praktyce jednak taką polisę kupić może zarówno właściciel, jaki i jeden ze współwłaścicieli auta. Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym - musi. Po pierwsze faktycznie moze mieszkac w kartonie na ulicy. Nigdy nie tłumaczcie się tak przed urzędem skarbowym.


Chyba że jesteście samobójcami podatkowymi - mówi ekspert podatkowy, który na prośbę WP przyjrzał się niewiarygodnej sprawie. Czy można zarejestrować samochód zakupiony na terenie polski w miejscu zamieszkania a nie w miejscu zameldowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty