wtorek, 22 października 2019

Problem z pocztą onet 2018

Nie wszystkie jednak potrafią to zrobić bezbłędnie. Mam problem z zalogowaniem się na pocztę onet. Na drugi e-mail mogę się zalogować.


Co do tego do którego nie mogę się zalogować, założyłam go już bardzo dawno temu. Zawieszenie konta: Z powodu dłuższej nieaktywności (co najmniej miesięcy od ostatniego logowania) konto mogło zostać zawieszone. Jeśli podejrzewasz zawieszenie konta z tego powodu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.


Aplikacja mail, kompletnie nie chce współpracować mi z pocztą onet. Próbowałem już dziesiątek konfiguracji, wszystko na nic, ciągle po wersyfikacji ustawień serwera komunikat: Nie. Nie napisałam w poprzednim poście tego, ale te e-maile były również wysłane z „mojego” konta.


A przed chwilą znów dostałam e-maila „od siebie”, tym razem po chińsku, japońsku lub innym języku, gdzie posługują się podobnym alfabetem. Nie można wysłać pliku MB. Zarejestrowałam się właśnie na demotywatorach i muszę jeszcze to potwierdzić , ale nie doszła do mnie wiadomość.


Czekam już pół godziny i nic. Pierwsze co zrobiłam, to podałam alternatywny adres. Na podany adres e-mail wyślemy wiadomość z linkiem aktywującym Twoje.


Zaloguj się do konta e-mail za pośrednictwem witryny internetowej i sprawdź, czy możesz za jej pomocą wysyłać i odbierać wiadomości e-mail. Jeśli nie jest to możliwe, może występować problem z serwerem poczty e-mail. Skontaktuj się z dostawcą poczty e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną.


ONET, ustami swojego przedstawiciela Marcina Grządki, przeprosił wszystkich za awarię: Wyrażamy głębokie ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji i zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań by w przyszłości uniknąć jakichkolwiek awarii technicznych, które mogłyby wpływać na sprawne funkcjonowanie systemu pocztowego. Ludzie, nauczcie się precyzować o co wam chodzi. Widzę, że masz włączony tryb HTML, spróbuj dać na tekstowy.


Jeżeli nie możesz wpisać treści to masz przecież tryb awaryjny. Od kilku dni, przy logowaniu się na pocztę ONET, po poprawnym wpisaniu hasła i zatwierdzeniu, obraz na ekranie znika jakbym była przekierowywana na skrzynkę, po czym wraca okienko logowania i dopiero po drugim wpisaniu hasła i zatwierdzeniu wchodzę na swoją skrzynkę. Czy powinnam się tym niepokoić.


Możesz mieć dziś problem z kupnem biletu i pocztą. Z pocztą na WP jest problem od przynajmniej miesiąca. Bardzo często jest wyświetlony napis błąd 50 bardzo często bardzo grzecznie mnie przepraszają, że niestety, ale zapraszają później, czasem piszą, że robią właśnie porządek i już będzie cacy. Dzisiaj akurat nie miałam problemu, nawet teraz sprawdzałam - działa. Ten sam problem mam ja i wielu moich znajomych.


Onet poczta - stale wczytuje pocztę odebraną. Poczta od czasu do czasu działa, ale najczęściej występuje problem z zalogowaniem się do konta przez WWW - ponieważ pracuję na kilku komputerach, to nie korzystam z żadnego programu pocztowego. Pisałem wielokrotnie w tej sprawie na adres pomoc(at)onet. Logowałem się przez stronę oraz outlooka w komputerze.


Teraz po jakiejś półrocznej przerwie odpaliłem outlooka i żąda hasło, wpisuję, enter i znowu okno z hasłem wyświetla i nie wiem już co jest bo na stronie web tak samo nie mogę dostać się do konta. Liderzy zajęci są sprawami państw. Podaj jak najwięcej szczegółów, np. Czy używasz nietypowej konfiguracji sprzętowej?


Załącz pliki, wybierając je z dysku lub przeciągnij pliki tutaj. Wszystkie dane serwera na 1 są poprawne a Smart Foldery na poczcie onet są zgodnie z ostatnią sugestią wyłączone. Edit: Przypomniałem sobie, że miałem wcześniej kilkakrotnie ten sam problem z pocztą Onet, pojawiał się identyczny komunikat i jakimś czasie wszystko wracało do normy.


W konfiguracji poczty Onet (testowane na vp.pl i op.pl) na Androidzie spotkałem się jednak z pewnym problem. Nie wykluczam, że może on też dotyczyć innych kont (WP, Interia, czy Tlen) – jak na razie nie dokonałem owego testu. Wbrew pozorom konfiguracja poczty powinna przebiegać bezproblemowo zwłaszcza, że są to banalne sprawy. Problem z pocztą Onet na Android. Jego imiennik również ma podobny probleCzy są problemy z pocztą?


Wygląda to mniej więcej tak, jak powyżej. W sekcji „Typ konta” wybierz, w jaki sposób chcesz się łączyć z pocztą – przez IMAP czy przez POP3. Następnie wypełnij wszystkie pola zgodnie z poniższymi danymi do kont WP lub Onet. ZAPISZ SIĘ NA BEZPŁATNY NEWSLETTER. Z tego samego powodu (kiepski dostęp do poczty onet.pl) mam pocztę na gmail.


Można założyć samo konto tylko do serwisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty