poniedziałek, 11 listopada 2019

Co mysli facet gdy widzi ladna dziewczyne

Poczta Towarzyskie Forum Blogi Radio. Przyznaj szczerze, że zawsze zastanawiało cię, na co faceci patrzą się najpierw, gdy widzą kobietę po raz pierwszy. Rzeczywiście, mężczyźni są wzrokowcami.


Potwierdza to zresztą dr Paul Dobransky, autor poradnika „Sekrety psychologii: Jak się zakochujemy? Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi. Zaloguj się, aby obserwowa ć. Co myślą faceci kiedy widzą piękną kobietę? Mój chłopak powiedział,że w tym momencie nie mysli nic, po prostu na nia patrzy bo patrzy sie przyjemnie i. Pytanie do Panów :) zastanawiam się co facecie myślą kiedy np.


Ja osobiescie jak zobacze dziewczyne ladna to mysle sobie. Kobieta i mężczyzna, Po godzinach, Seks. To przełomowy moment w każdym związku. Ten pierwszy raz kiedy stajesz przed nim naga.


Nie umiałam dokładnie sformułować tego pytania ;) Mam nadzieję, ze wypowiedzą się też chłopcy. Na początku roku podobał mi się pewien chłopak i odruchowo się na niego patrzyłam, ale uważałam, że jest jak dla mnie za przystojny ;) Później zaczęłam się wstydzić i unikałam. Niestety, póki co kobiety są zdane wyłącznie na własną intuicję. Jeśli jednak nauczysz się wnikliwie obserwować facetów i poprawnie interpretować wysyłane przez nich sygnały, w mig będziesz wiedziała, co dany chłopak do Ciebie czuje.


Wynotowałyśmy rzeczy, na które powinnaś zwrócić szczególną uwagę. Weź udział w sondzie To prawda, że kiedy chłopcy widzą ładną dziewczynę pierwszą myślą dla nich jest seks ? Bo facet to popierdolona istota i to bardziej niż kobieta. Co do zasady z kobietą jest tak, że jeśli spełnisz jej wszystkie potrzeby, a w okolicy nie będzie lepszego od ciebie faceta, to ona ciebie nie zostawi.


Za to jeśli spełnisz wszystkie potrzeby faceta to wciąż to nic nie da, bo zrobi on co zechce. Okazuje się, że na kobiety i mężczyzn działają zupełnie odmienne bodźce. Sprawdź, co uwodzi mężczyzn, a co kobiety!


Z całą pewnością łączy nas jedno: obie płcie zwracają baczną uwagę na wygląd drugiego człowieka. Kompleksy u kobiety - jak to widzi facet, krótko i konkretnie - Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Facet może „czuć coś do ciebie” albo… wręcz oszaleć na twoim punkcie.


Ale to potwierdzona przez naukowców prawda: gdy mężczyzna widzi, że jesteś inteligentna i potrafisz. Wystarczy odmowa, przetrzymanie jego dwudniowego focha i możecie wrócić do kumplowania się. Oni widzą to, na co nieustannie zwracasz ich uwagę. To tu posiadasz magiczną moc, która ugruntuje wasz związek albo go zniszczy.


Jeśli ciągle narzekasz na własne ciało, pragnienie mężczyzny, aby cieszyć się i kochać cię taką jaka jesteś, narażone jest z czasem na silną erozję. Gdy wiem, że dziewczyna, którą właśnie poznałem, na pewno wyląduje ze mną w łóżku jeszcze tej samej nocy, to mam niewiele czasu na myślenie. Generalnie najbardziej kręci mnie fakt, że jestem dla niej na tyle seksowny, iż chce od razu iść ze mną na całość. Zanim zadzwonią, faceci próbują zaplanować mniej więcej to, co chcą powiedzieć aby uniknąć niezręcznych pauz, ale z chwilą, kiedy znajdą się na linii, zapominają o wszystkim i wymyślają to na bieżąco. Faceci szaleją, gdy uśmiechnie się do nich dziewczyna, która im się podoba.


Facet zrobi wszystko, abyś tylko go dostrzegła. Jak myślą faceci i co warto o nich wiedzieć. Pamiętaj, że faceci, gdy są w pracy, zawsze porównują się do innych.


Jeśli dasz twojemu mężczyźnie do zrozumienia, że go cenisz, będzie starał się być jeszcze lepszy w tym, co robi. W tym względzie panowie wykazują się często wybujałym ego. Gdy robią dwuznaczne gesty i gwiżdżą, patrz pkt. To że facet podchodzi do kobiety i proponuje jej seks nie zawsze oznacza że. Gdyby facet mial co wieczor do wyboru dwa pokoje: z dziewczyna ktora mu sie podoba i nie podoba.


Czasami mamy wątpliwości co do uczuć swojego partnera. Nie zawsze mężczyźni mówią wprost o tym, co czują. Czy on patrzy się na ciebie, gdy myśli, że nie widzisz?


Czy dba o ciebie zawsze, gdy pada deszcz lub gdy jest ci zimno? Czy kupuje twoje ulubione przekąski, nawet gdy o to nie prosisz? Podryw doskonały: Witam Mam takie pytanie: co sądzicie o takiej sytuacji, że to dziewczyna pierwsza podchodzi i wykazuje inicjatywę?


Wiem, że to nie jest nic normalnego. A, że biedakowi splątało mózg gdy na ciebie patrzył to chyba jeszcze jeden komplement, co nie? Wszystko co facet ci powie i nie można tego wprost i od razu odczytać jako obelgi, z pewnością nią nie jest.


Jakby facet chciał ci powiedzieć, że jesteś chujowa, to na pewno by się nie krępował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty