piątek, 17 stycznia 2020

Dlaczego ludzie sa niesłowni

Miesiąc temu rozpadła się jedna para (nie mogą się dogadać), a zatem ona nie jedzie, tylko on z dzieckiem. Re: dlaczego faceci są niesłowni ? Portal informacyjno-historyczny. Czy sa na tym portalu konkretne i realne osoby czy tylko ludzie niesłowni?


Mi niestety czasem zdarzy się trochę spóżnić, nie lubię takich sytuacji u siebie, ale jestem w kontakcie i zawsze mówię, że się spóźnię i ile, albo jak jest jakis kłopot typu np tramwaje z pobliskiej zajezdni nie jeżdżą i trzeba kombinować inny dojazd to zawsze informuję i jestem w kontakcie.

To bardzo dobrze zawansowana na wysokim szczeblu produkcja przewodów wentylacyjnych i wysoce wyspecjalizowana załoga. Linia produkcyjna o najwyższych wartościach jakości. Ludzie bardzo mili wszystkiego nauczą od podstaw. Atmosfera fajna, ludzie też, pensja na czas. Jak dla mnie to najlepszy zakład w jakim do tej pory pracowałam.


Lubię atmosferę w Zakłady Usługowe EZT S. Dzownila dzis do mnie Pani z firmy do ktorej zlozylam podanie o prace. Pierwsze o co zapytala to czy moge swobodnie rozmawiac.

Powiedzialam ze nie gdyz jestem w pracy. Byłem klientem jakiś czas temu, miałem bardzo trudny kontakt z Paniami tam pracującymi. O wszystko musiałem sam wydzwaniać, wypytywać. Mimo, iż obiecywały iż zadzwonią w sprawie ważnej dla mnie, mijał dzień i nie dostawałem żadnego telefonu czy wiadomości.


Sytuacja powtarzała się kilkakrotnie. Czy ktos wie kiedy otwieraja naprawde ta restauracje? DZIKIE WINO wyglada bardzo adnie, ale jak mam tam. Bliźnięta kierują się raczej impulsem. Trup nie ściele się gęsto, ale ofiar niestety nie brakuje.


Dużo mówią, czasami nie na temat. Wyróżnia je to, że wypowiadają sądy, jakie ludzie chcieliby od nich usłyszeć. Twierdzisz, że tamtejsi ludzie są otwarci, a tymczasem większość Polaków obawia się uchodźców z Syrii. W każdym kraju można zaobserwować różne postawy względem uchodźców i imigrantów - zarówno bardzo przyjazne, jak i wrogie. Zazwyczaj wrogo nastawieni są ludzie, którzy nie mieli żadnego kontaktu z innymi kulturami.


Air Transfer sa niesłowni podaja godziny odjazdów swoich busow które nie maja nic wspólnego z rzeczywistością Moj samolot był opóźniony ale zmiesiłam sie w wyznaczonym czasie odjazdu jednak busa nie było ( chodzi o ostatni Dublin ) Szef tej Firmy Pan Robert wmawiał mi ze mój samolot poleciał do Bydgoszczy a ja wyładowałam w Gdańsku. Moze sie wybierzesz ale nie daj sie wykiwac i zaplacic tyle pieniedzy Polskiej agencji. Przy takim wyjezdzie dobrze miec wize USA.

Przeloty z Miami nie sa takie drogie , a na akcji mozesz na przyklad tez sobie dodatkowo wykupic np Brazylje z pobytem w RIO widzialem tydz przelot plus hotel wylot z Miami za 3$ na akcj. Działacze młodzieżówki PO ze swoim transparentem ustawili się przy budynku Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego, gdzie premier brał udział w uroczystej sesji rady senatu uczelni. Jeden z najważniejszych polskich fotografów poświęcił dwa lata na fotografowanie górali. Młodzi Demokraci zapytali premiera, gdzie jest prom, którego budowa hucznie zapowiadana.


Tomasz Tomaszewski opowiada nam o ich tradycji i dystansie do nowoczesności: - Będę bronił górali, że są tacy konserwatywni, bo sam nie widzę niczego lepszego. W tych najważniejszych rzeczach świat niczego im nie zaoferował. Ogolnie ja osobiscie sadze ze jezeli on nie wybuduje tego stadionu, to napewno nikt inny tego nie zrobi. Zdaję sobie sprawę z tego, że prawdopodobnie będziemy mieli problemy z Urzędem Skarbowym pytanie tylko ile będziemy musieli za to zapłacić skoro oni tam mieszkają ok lat. Zameldowani na szczęście nie są i nigdy nie będą ani oni ani nikt.


Najgorsze jest to, że to są strasznie niesłowni ludzie - jedno mówią, drugie robią. I radni obecnej kadencji nie będą w stanie podjąć takiej decyzji, bo nie są to ludzie, którzy potrafią być zdecydowani i konkretni w takich sprawach. W radzie miasta zasiadają ludzie niesłowni, którzy dużo mówią i obiecują w kampanii wyborczej a praktycznie nic nie robią! Ludzie z PUA dokładnie wiedzą, że kobiety mają tendencje narcystyczne i nie znoszą odmów, krytyki, ignorowania. Narcystyczne kobiety wymuszają posłuszeństwo wobec siebie przemocą psychiczną, ale poczynając od łagodnych zagrań, by sprawdzić, czy sobie na to pozwolisz („nieustanne próby wchodzenia na głowę”).


Cale szczescie dzieci czesciej niz my potrafia wybaczyc, zapomniec;). Znajac siebie przy najblizszej okazji cos bym wspomniala tym rodzicom ze mimo, iz byla dzieci zabawa byla przednia:Hyhy: nie wiem moze to kwestia wrazliwosci? Tyle sie o tym mowi, ze ludzie sa tacy wrazliwi szkoda ze tylko na swoim punkcie nie myslac o innych. Ciezko jest zrozumiec ze informatycy w PL pracuja dla zagranicznych firm a ludzie sa tak nieuswiadomieni ze pisza prace mag na pirackich systemach komputerowych skoro te legalne sa darmowe.


Słyszeliście o marketingu szeptanym te negatywne opinie to konkurencja pisze. Zajmuję się trochę SEO mojej strony - dlatego wiem jak to się robi:) Prawda jest taka Drutex posiada najnowocześniejszą fabrykę w Polsce a cena bierze się z tego, że mają wszystko swoje. Chwaliliśmy już władze Włókniarza za ruchy podczas okresu transferowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty