piątek, 24 stycznia 2020

Wrobiła mnie w dziecko

Mam problem i prosiłbym wszystkich życzliwych ludzi o radę. Chodzi o to, że moja dziewczyna wrobiła mnie w dziecko i teraz nie wiem co robić. Moja wieloletnia partnerka życiowa bez mojej wiedzy odstawiła pigułki, bo bardzo chciała miec dziecko, choć zawsze powtarzalem jej, że nie jestem gotowy finansowo i psychicznie na posiadanie. Pod tym względem czasy w ogóle się nie zmieniły. Niektóre kobiety nadal próbują usidlić życiowego partnera, posuwając się do nieczystej gry.


Honor i ewentualne problemy nie mają dla nich znaczenia.

Patryk już wie, że jego dziewczyna próbuje wrobić go w dziecko. Wrobiła mnie w dziecko – Michał jest zdruzgotany, a my musimy mu, na wyraźną prośbę, koniecznie pomóc. Los niestety nie oszczędził chłopaka, a dziewczyna mężczyzny, którą zaraz poznacie, będzie jeszcze długo wpisywać się w waszej pamięci jako najgorszy przykład oszczerstwa w kobiecym wydaniu. Pozwanie Kobiety, która wrobiła mnie w dziecko. Witam serdecznie, Mam następujący problem, Kobieta z którą spotykałem się towarzysko wrobiła mnie w dziecko.


Po krótkim dochodzeniu zdobyłem dowody na to, że zaplanowała to z premedytacją. Dodam tylko, że dysponowała dokumentacja stwierdzającą, że jest. Kiedy czasami czytamy o tym, co wyprawiają kobiety, przestajemy się dziwić, dlaczego mówi się, że są tą gorszą płcią.

Ciarki przechodzą po plecach, gdy dowiadujemy się, że są gotowe zniszczyć życie innej kobiecie z zawiści, odebrać jej bez skrupułów męża albo wrobić mężczyznę w dziecko. Córka sąsiada, mojego,już, ex przyjaciela wrobiła mnie w dziecko. Poznałem ją własnie przez niego,i traktowałem jak córkę przyjaciela. Mężatka, matka trójki dzieci,teraz już czwórki,nie miałem z nią żadnego związku,przyszła do mnie pogadac. Witam, mam lata, nie wiem od czego mam zacząć bo od roku moja psychika jest wystawiana na próbę, ratowalem się ziolem i życiem towarzyskim, skończyłem z tym, żeby spróbować myśleć trzeźwo i wylądowałem tutaj bo uważam, ze nie będę zrzucal moich problemów na najbliższych.


Będzie o tym, jak matka wrobiła mnie w dziecko. Zarys sytuacji: Z moim mężem jesteśmy po ślubie już lata, a w związku prawie 7. Już od samego początku uzgodniliśmy, że dzieci w tym związku nie będzie - on słysząc płacz dziecka dostaje białej gorączki, a ja po prostu wiem, że byłabym beznadziejną matką. Mój młodszy brat w wieku lat został ojcem, na początku drugiego roku studiów. Kłamała w sprawie tabletek i przekuła prezerwatywe (!), wszystko to wielokrotnie wyjrzykiwała w awanturach z bratem i on kilka razy to nagrał.


To dziesiątki instytucji w jednym – dodaje. Uratować życie W wielu przypadkach kobiety decydują się na aborcję, gdyż nie otrzymują w trudnych chwilach wsparcia od najbliższych. Pragniemy, aby już nikt nie musiał zostać sam z dylematem, czy dziecko urodzić, czy zabić. W „M jak miłość” Bartek zamieszkał z Ulą w siedlisku i znalazł pracę na budowie. Lisiecki znów zaatakuje młodszego brata za.


Zarzucał jej, że wrobiła go w dziecko i że ma tzw. Ewelina w końcu powiedziała dość i miesiąc temu złożyła papiery rozwodowe w Koninie. Tuż po ich pierwszym spotkaniu wyjechał za granicę w celach zarobkowych.

Niedługo po tym jego partnerka odkryła, że jest w ciąży. Przekonała go, że to on jest ojcem dziecka i pobrali się kilka miesięcy później. A po urodzeniu dziecka i rozwodzie Elżbieta wrobiła Adama w alimenty na obce dziecko.


Twierdził, że o ślubie myślał dwa razy, ale nic z tego nie wyszło. Pierwsza wrobiła mnie w dziecko. Jeszcze się nie urodziło, a jej rodzina już kazała mi się żenić – opowiadał. Ona ostatnio bardzo naciskała na dziecko, ale ja wciąż nie jestem na to gotowy.


Trzy dni temu powiedziała mi, że jest w ciąży i że antykoncepcja nas najwidoczniej zawiodła. Szczerze współczuję Tobie, znalazłeś się w naprawdę kiepskiej sytuacji. Twojego zdania, zwyczajnie wrobiła Cię w dziecko. Niemniej jednak chyba najgorsze argumenty jakich możesz teraz użyć to groźba rozwodu i zabranie dziewczynek. To nie człowiek, a płó zlepek komórek, a aborcja to zabieg, a nie zabicie człowieka.


Jestem też w 1 przeciwna aborcji. Joluś,oni nigdy nie byli małzeństwem,ona wrobiła go w dziecko tzn niestety okazalo sie ze jest w ciazy-ta kobieta to najwieksza pomyłka jego zycia,nigdy jej nie kochal,to była przelotna znajomosc a jak sie okazalo ze jest w ciazy to mimo wszystko chcial stworzyc normalna rodzine. Najpierw żonę wyganiał, wyzywał i mówił, że go wrobiła w dziecko. Mam teorię na ten temat, ale nie chcę pisać.


Gdy jednak przyglądam się sytuacji z perspektywy czasu. Ja chciałam, ale on nie chciał. Bez uczuć i emocji które mi towarzyszyły, bez szczegółów to wygląda trochę tak jakbym ja go wrobiła w drugie dziecko. W Łodzi coraz trudniej znaleźć opiekunkę do dziecka, choć zarobki niań są coraz wyższe. Zatrzymanie i skazanie Tomasza Komendy nie byłoby możliwe bez zeznań Doroty P. Odgrażała się, że będę przez nią płakała.


No i płakałam przez lat - mówi Teresa Klemańska, mama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty