wtorek, 3 marca 2020

Ciąża w wieku 38 lat zagrożenia

Późna ciąża staje się powoli. Mimo wieku, może być on w lepszej formie niż u niejednej 25-latki, dlatego bardzo ważne jest dobre nastawienie i zdrowy tryb życia. Proszę pomóż bo czuję się źle ale cieszę się bardzo. Zwiększa się zagrożenie wystąpienia: poronienia – po 40. Niedawno prowadziłam 43-latkę w ciąży bliźniaczej.


Zagrożenia ciąży po roku życia.

Trzeba jednak jasno powiedzieć, że po 35. W związku z tym kobiety w ciąży po 35. W wieku lat ryzyko urodzenia dziecka z zespołem Downawynosi do 952. Z kolei prawdopodobieństwo narodzin dziecka z dowolnymi zaburzeniami chromosomalnymi równa się do 385. Od urodzin następuje spadek płodności, który jest szczególnie wyraźny w wieku lat.


Obniżenie płodności ma związek. Szanse na zdrową ciążę u 38-latki. Pierwszą miałam w wieku lat. Za miesiące skończę lat i jestem w ciąży (tydzień).

Czy ciąża w tym wieku to zagrozenie dla dziecka? Jakie badania nieinwazyjne mogę zrobić, aby sprawdzić czy maleństwo jest zdrowe? Wszystko zalezy od tego w jakiej formie jesteś latek nie równy latkowi. Wczoraj odebrałam badanie FSH wykonane w 3. Nigdzie na świecie nie jest to problemem, nawet w ultrakatolickiej Irlandii (gdzie nota bene ciąża jest błogosławieństwem i radością, a nie stanem chorobowym). Ale z drugiej strony, jeśli planujesz ciążę w tym wieku, masz na nią więcej szans niż.


To prawdziwy społeczny fenomen. Liczba kobiet zachodzących w ciążę po lat i później potroiła się w. Właśnie spotkałam dzisiaj koleżankę, dwa tygodnie temu urodziła trzecie dziecko w wieku lat. Natalia ma lata i sama o sobie mówi stara matka.


Miałam lat i wiedziałam, że jeśli się nie uda, mogę. Nie ma żadnej gwaracji na to, że ciąża w wieku lat będzie bezproblemowa i przyjemna, a to w wieku lat – z powikaniami i męcząca dla akobiety. To sprawa bardzo indywidulana. Twoim przypadku wszytsko przebiegało bez problemu. Myśl pozytywnie, bo to bardzo ważne, a my będziemy Cię wspierać.


Nie oznacza to, że ciąża po przekroczeniu lat jest zawsze związana z komplikacjami. Specjaliści podkreślają, że jeśli kobieta dba o siebie, stosuje odpowiednią dietę i uprawia sport, nawet w dojrzałym wieku może spokojnie przejść okres ciąży i urodzić zdrowe. Nic nie planowałam, nie kalkulowałam, po prostu cieszyłam się współżyciem nie planując kiedy będzie dziecko.

Statystyki z różnych źródeł mogą się nieco różnić, ale ten. Moja mama zaszła w ciążę w wieku zdaje się lat (więc różnica jest niewielka). Była to ciąża bliźniacza (choć w naszej rodzinie nigdy bliźniąt nie było, nie wiem skąd teraz taki zwrot) i niestety oba maluszki umarły jeszcze zanim zdążyły się wykształcić. To zresztą nie było oskarżenie żadne ani nic.


To nic złego przeciez balować, zwłaszcza jak się ma lat. Chodziło mi raczej o to, że kiedyś kobieta w wieku lat była juz mocno dojrzała, a teraz może wyglądać i czuć sie jak dwudziestka, a z drugiej strony, nie dbając o siebie, można być staruszką w wieku lat dwudziestu. Moja partnerka jest w tygodniu ciąży, ma lata. Ma już córkę lat i syna lat.


Ja mam lata i dwoje synów w podobnym wieku. Ciąża jest naszą świadomą decyzją. Zaszłam w ciąże w wieku lat. Urodziłam w wieku , ciąża była zaplanowana. W chwili obecnej prowadzę projekt poświęcony temu zagadnieniu.


Dlatego też poszukuję kobiet chętnych do udziału w badaniu postaw rodzicielskich, w wieku powyżej roku życia, które świadomie nie zdecydowały się na posiadanie dzieci oraz kobiet, które podjęły taką decyzję i urodziły pierwsze dziecko po roku życia. Czasami jednak trzeba zachować szczególną ostrożność, by ciąża dobiegła końca bez komplikacji. Oczywiście ciąża w tym wieku wcale nie jest zabroniona! Z drugiej strony ogromny postęp medycyny sprawia, że problemy sprzed lat, takie jak macierzyństwo w późnym wieku, dziś już są na porządku dziennym.


I fatycznie w wieku lat co setna matka rodzi dziecko z tą chorobą, a w wieku lat jest to już co trzydziesta. Panie, które zachodzą w ciążę w wieku lat mają już przeważnie ustabilizowaną sytuację materialną i rodzinną, nie muszą tak bardzo martwić się o pracę,. Jakie zagrożenia niesie ze sobą ciąża po –tce? Z w wiekiem spada przede wszystkim płodność kobiety, a jej szanse na ciążę maleją. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! W jakim wieku najlepiej zajść w ciążę i zostać mamą? Tak naprawdę każdy – w kontekście ciąży i porodu - wiek ma swoje zalety i wady. Mając lat 2 jesteś w fantastycznej formie, masz sporo zapału i energii, by opiekować się dzieckiem, jednak twoja sytuacja zawodowa i finansowa raczej nie będzie jeszcze ustabilizowana.


Znam osobe, ktora nie mogla zajsc w ciaze przez cale zycie, i zaplodnila sie in vitro w wieku lat. Jest szczesliwa i ma swoje wymazone dzieciatko, dlatego tez uwazam, ze pisanie, czy tez mowienie takich rzeczy moze kogos urazic. Danusiu, Ty mialas na tyle szczescia, ze urodzilas swoje dzieci w mlodym wieku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty