piątek, 31 lipca 2020

Maz mnie bije i poniza

Mój mąż mnie bije, poniża i grozi. Jestem tutaj nowa, w sumie nie mam pojęcia od czego zacząć. Wszystko słyszal i widział mój synek, nie wytrzymałam rzuciłam sie na męza i pierwszy raz w zyciu uderzylam w twarz, a on podszedł do syna i powiedzial widzisz mamusie mnie bije, jest popierdolona ja babcia.


Choć jedziemy na przejazdzke, tatus kupi ci to duze lego z tv. Wzial go za reke i wsiedli do samochodu.

Pojawia się agresja przejawiana przez kata w różny sposób – mężczyzna pije i bije, a kobieta cierpi, po czym następuje tzw. Mąż z obawy, że żona go zostawi, obiecuje poprawę, usprawiedliwia się, zapewnia o swojej miłości, kupuje prezenty itp. Kobieta, żyjąc nadzieją na zmianę zachowania męża.


Zaczynam się tam gdzie inni się kończą. Przed chwqila przeczytałam artykuł na iterii mąż mnie ciagle wyzywa, i tak jest u mnie , mój mąz mnie ciagle wyzywa, ubliza, widze ze dalam mu sie zniszczyc , pozwolilam na zbyt wiele. Mąż-tyran nie bije mnie, ale bardzo źle traktuje - wyzywa, poniża krzyczy na mnie, każdy dzień jest dla mnie udręką, a jak nie spełnię jego najskrytszych zachcianek seksualnych to dzień mogę uważać za stracony. Ostatnio przytyłam i mąż tak mnie z tego powodu męczy, że robi mi się niedobrze i ląduję w toalecie.


Witam, piszę tu do osob które doswiadczyły podobnej sytuacji bądz wiedzą gdzie się zgłosić.

Wyszłam zamąż wcześnie, krótko znająć mojego faceta wzieliśmy ślub cywilny. Związek bez zazdrości, romantyzmu czy szaleństwa, nadal może być satysfakcjonujący i szczęśliwy. Jednak, gdy brakuje szacunku – nie jest to możliwe. Szacunek jest bowiem jednym z istotnych fundamentów dobrej relacji z drugim człowiekiem. Przekłada się na naszą samoocenę, ogólne samopoczucie czy poczucie zrozumienia i bycia kochanym.


Mimo wszystko zgodziłam się z nim zamieszkać, kiedy mi to zaproponował, bo uważam, że to najinteligentniejszy i najmądrzejszy facet, jakiego poznałam. Nie wyobrażam sobie życia bez niego, nawet kosztem tych łez raz na jakiś czas. To, co mnie trzyma przy życiu, to nadzieja, że on się zmieni. Nie potrafie go zostawic, mimo tego, że mnie bije, rzuca mną o podłoge, plot i inne przedmioty, poniza mnie, gdy w towarzystwie chce coś powiedzieć to on zaraz chce mnie skompromitowac.


Mówi że to moja wina, że ja jestem psychiczna i wszystko prowokuje. Maz alkoholilk obwiniajacy o wszystko mnie – przez mnie pil, przeze mnie bil mnie, przeze mnie nie uczestniczyl w wychowaniu syna, przeze mnie nie robil kariery itp. Kiedy sie uchlewal na fb wypisywal jaki jest biedny i nieszczesliwy i jaka ja jestem zla.


W efekcie wszyscy jego znajomi uwazaja mnie za jedze. Gdy parter Cię bije, szturcha, popycha, wykorzystuje do zaspakajania swoich potrzeb seksualnych, zupełnie nie licząc się z Twoimi czy Twoją odmową, gdy Cię przezywa, obraża, poniża, umniejsza Twoją wartość, ciągle rozkazuje czy krytykuje, wydziela pieniądze – to wszystko zachowania przemocowe. Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe - dyskusja Od miesięcy moje życie zamieniło się w koszmar.


Przypadkowo dowiedziałem się, że moja żona. Trudno analizować sytuację, zachować obiektywizm, jak się nie jest świadkiem i nie zna całej sytuacji.

Dla mnie osobiście nie istnieje możliwa sytuacja. Co trzecie zabójstwo kobiety w Polsce następuje w wyniku przemocy domowej - wynika z raportu dot. Już nie daję rady,ciągle się czepia,wyśmiewa Zacznijmy od tego że jestem antytalentem kulinarnym w ogóle nie umiem gotować przed ślubem to nie był problem bo nie gotowałam jedliśmy w restauracjach albo u rodziców. Jesteśmy już 5roku po ślubie ja jestem w ciąży (miesiąc) siedzę w domu i mąż oczekuje ode mnie obiadu ale ja nie umiem całe dnie. Wychowywalam sie z toksyczna matka.


Najgorszemu wrogowi nie zycze. Teraz mam tokksyczna tesciowa, ktora manipuluje swoim jedynakiem az przykro patrzec. Mimo mojego uswiadamiania- jak grochem o sciane, maz uwaza, ze przesadzam, czepiam sie, I w ogole zobacze jak to jest gdy sama bede schorowana siedemdziesieciolatka.


Ja wiem że jestem ofiarą agresji słownej i ta świadomość jest najgorsza. Te wszystkie wskazówki wprowadziłam w trzecim roku bycia razem. Teraz po latach wiem że to była strata czasu.


Mój 7letni syn mnie uświadomił „tato już się nie zmieni,nawet do mnie krzyczy mamo. Chciałam zadać pytanie wszystkim forumowiczom. Czy znacie szczęśliwe małżeństwa Polsko- arabskie? Moja koleżanka planuje wyjść za mąż za Turka. To inteligentna, zaradna dziewczyna.


Maz uwaza sie za pana i wladce, unikam seksu. I moze zle to opisalam, maz nie bije mnie. Po prostu wyzywa mnie jak sie wscieknie, ewentualnie wali piescia w stol, czy trzasnie drzwiami. Ale przez tyle lat, mam tego dosc i tego, ze widza to moje dzieci.


On nic nie podejrzewa, czasami sie tlumaczy. Zakładam, że nie chce Pani, by mąż nadal się wobec Pani tak zachowywał. Z tego względu jasno trzeba przekazać mu, że to, co robi jest przestępstwem z art.


KK i może grozić mu postępowanie karne. Bije mnie,ubliza,poniza,obwinia za całe zło świata. Mamy syna(lar)patrzy na to wszystko. Maz czesto mnie poniza i wyzywa. Czasem z nim wspolzyje bo wiem ze i tak by to zrobil bez mojej zgody a tez sie go boje bo nie raz mnie uderzyl.


Mam juz dosc tego wszystkiego. Dyskusje na temat: czy to jest znęcanie psychiczne? Sprawdź Opinię użytkowników Money.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty