poniedziałek, 12 maja 2014

Jak znaleźć męża

Każda kobieta marzy o tym, aby znaleźć sobie idealnego męża. Już, jako dziewczynki bawimy się w dom a za mężów bierzemy kolegów z sąsiedztwa. Wydaje się, że wszystkie kobiety maja podobne oczekiwania, co do idealnego kandydata na małżonka. Przeważnie nie chodzi o to, aby był milionerem czy sławną postacią, raczej chodzi o cechy charakteru, które posiada.


Nazywa się Paweł, Janek lub Dawi jest bardzo przystojny i całkowicie w twoim typie.

Jedynym problemem jest to, że nie znasz sposobu, gdzie go znaleźć. Do tego dochodzą jeszcze wydarzenia kulturalne, imprezy rodzinne, zajęcia sportowe i. Chcesz znaleźć męża, bądź skromna i nie pokazuj tego, co powinno być zakryte! Przyszła żona musi znać też inne reguły, które decydują o dobrym życiu.


Jak znaleźć dobrego męża, dobrą żonę – to pytanie zadaje każda osoba, która chciałaby pięknie przeżyć swoje życie z partnerem. Jest to marzenie każdej (myślę) osoby, która szuka partnera. Jeżeli jeszcze nie wiesz jak znaleźć idealnego męża, nie musisz się tym przejmować.

Nie staraj się znaleźć od razu poprawnej odpowiedzi na to pytanie. Zastanów się jakiego życia na pewno nie chcesz. Gdy singielce mija rok, w głowie pojawiają się różne myśli. Mam taką sprawę: mimo lat życia miałam tylko jednego chłopaka, już dawno zresztą, jednemu odmówiłam bycia razem chociaż żałuję teraz.


Spóźniony rycerz, czyli o szukaniu męża. Autor: Kama Tadeusiak-Warych W życiu każdej kobiety – bez względu na jej późniejsze powołanie – przychodzi taki moment, kiedy bardzo, ale to BARDZO pragnie wyjść za mąż. Tag: Jak znaleźć męża Papilot – portal dla aktywnych kobiet. Dużo ciekawostek, aktualności, najnowsza moda oraz trendy, sprawdź również swój horoskop – wszystko dla kobiety.


Szukam męża, mężczyzny na dobre i złe dni Jak szukać i znaleźć męża przez Internet? Mówisz sobie szukam partnera, szukam przyjaciela. Jeżeli ostatnio zajmuj Cię głównie szukanie męża, to trafiłaś do dobrego dla Ciebie serwisu. Niby nic mi nie brakuje - niepryszczata, niegłupia, niebrzydka.


Dwa tygodnie temu jej piosenkę „Jak trudno znaleźć męża” usłyszały tysiące osób. Dziś o szukaniu męża, ale też o samotności, która jest pragnieniem dawania siebie, „katolickim getcie”, w którym boimy się grzechu, i o burzeniu pomnika św. Małgorzaty Hutek, wokalistka.


Dlaczego w ogóle chcesz mieć męża?

Będąc młodą, niezależną kobietą możesz mocno zdziwić ludzi w swoim otoczeniu, oświadczając, że nie masz nic przeciwko, aby jakiś mężczyzna Cię usidlił. Co, jeśli w twoim otoczeniu nie ma wolnych mężczyzn? Lata mijają, a my wciąż się nad tym zastanawiamy.


Odnalezienie idealnego kandydata na męża, który na dodatek odwzajemniałby nasze uczucia, to nie jest prosta sprawa. Zarówno dziś, jak i kilkadziesiąt czy kilkaset lat temu. Cześć mam dość nietypowe pytanie. Nie chcę mieć chłopaka aby sie lansić przy znajomych i mieć nowy status na fejsie tylko na prawdę chciałabym w końcu mieć kogoś kto mnie przytuli , pocałuje ktoś kto mnie będzie wspierał i będę mogła zawsze do tej osoby uciec gdy mi źle.


Zawsze jak ktoś mi się podoba to jest zajęty albo okazuje się głupim. Jak znaleźć męża przez internet „Nieudacznicy”, tak jednym słowem Magda, szefowa działu badań i rozwoju w firmie kosmetycznej, mogłaby określić swoich poprzednich partnerów i tak zwanych potencjalnych kandydatów do poważnego związku, a nawet kiedyś do ręki i wspólnego życia. Ja mam równo lat i właśnie chłopczyk mnie rzucił, bo nie mam pracy. Piszę chłopczyk, bo prawdziwy mężczyzna nie zwiałby z podkulonym ogonem.


Nie mam męża ani dzieci, ale to co pisze Andżelika i inni tu piszący to jakieś nieporozumienie. Po 30-tce, 40-tce nie mam szans na związek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty