środa, 28 maja 2014

Jak znaleźć kogoś znając imię i nazwisko

Jak mogę znaleźć osobę, znając jej imię, nazwisko, miasto, w którym mieszka i datę urodzenia? Chodzi mi o znalezienie konkretnej osoby, może nawet nie o jej adres, ale o sprawdzenie czy ta osoba nadal żyje i czym się zajmuje. Bardzo mi zależy żeby skontaktować się z kimś, z kim straciłam kontakt.


Dodam że ta osoba nie ma fb, naszej klasy itp. Mieszka w Anglii, wiem mniej więcej w którym rejonie ale nie. Czy mogenamierzyć kogoś znając tylko jego numer telefonu? Jak znaleźć osobę na NK znając tylko imię i numer.


Jak zdobyć nr telefonu znając tylko imię i nazwisko? Przez Gość Kiss Rozpoczęty minut temu. Wyszukiwanie osób w sieci to nie „bułka z masłem”, choć mogłoby się wydawać, że nie ma nic prostszego.


Wiesz o tym na pewno, bo nie ma chyba internauty, który choć raz w życiu nie szukałby informacji o innej osobie w sieci. Jak odszukać osobę, znając wyłącznie imię i nazwisko? Słuchajcie jest sprawa, chciałbym uzyskać numer do kogoś znając imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania tej osoby. W necie coś było o jakimś biurze numerów pod.


Problem jest o tyle poważny, że takie wyszukiwanie może przeprowadzić każdy, znający nazwisko osoby, której miejsce pobytu go interesuje. Nie jest wymagane żadne uwierzytelnianie, podanie hasła - nic. Przyczyny takiego wyszukiwania mogą być bardzo różne i czasami dla uzyskania takich danych nie ma możliwości, aby udać się w wyznaczone organy, na przykła policję lub do.


Nie wiem już jak znależć osobę,której znam tylko imię i nazwisko i numer konta bankowego. Mam dla niej znaczącą wiadomości,dotychczas kontaktowaliśmy się mailowo ale od kiedy zablokowano mi konto(miałam resetowany komputer i nie znam teraz hasła,bo go nie zapisałam). Na nk tego nie znajdę :p , nie chodzi o panne, musze pilnie znaleźć jednego typa. Ankieta czuję że nie wypali bo raczej gosc jest taki ze odrazu by rzucił słuchawką. Wiecie, że w sieci znajdują się strony, na których możecie na podstawie numeru telefonu ustalić imię i nazwisko jego posiadacza?


I działa to dla sporej liczby numerów z Waszej książki adresowej, a być może także dla Waszego numeru? Sprawdziliśmy – nasze numery tam są. Są też numery sporej części naszych znajomych.


Czy można zaleźć czyjś adres mając tylko imie nazwisko i miasto? Znam imię ,ale nie wiem czy jest prawdziwe. Zadaniem Komputerowego Systemu Informacji o Pracownikach (PERS) jest przechowywanie oraz udostępnianie w internecie podstawowych danych o pracownikach, jednostkach naukowo-dydaktycznych oraz jednostkach administracyjnych Uniwersytetu Zielonogórskiego.


Wielu Polaków zmienia nazwisko po przyjęciu obywatelstwa, by było łatwiejsze do wymawiania dla Amerykanów. Pomoże wtedy opcja Soundex w RootsWeb, która odszuka w SSDI nazwiska brzmiące podobnie. Jeżeli mamy numer Social Security krewnego, to możemy go odszukać po tym numerze, nawet nie znając prawidłowej pisowni nazwiska.


Forum dyskusyjne gry filmy gra sprzęt fotografia PC online. Anonymous pisze:Może podpowiecie mi jak można odnaleźć dawną koleżankę? Znam jej imię i nazwisko panieńskie,nr tel już nieaktualny. Czy są jakieś rejestry osób gdzie można się dowiedzieć? Niestety na NK czy facebook-u nie ma konta,reszta klasy też nie wie gdzie się przeprowadziła,wiem tylko ,ze mieszka w Koninie.


Poproś o nazwisko kuratora sądowego, podając urzędnikowi pełne imię i nazwisko osoby wykonującej badanie oraz wszelkie inne stosowne informacje, takie jak data urodzenia lub adres. Standardowo dodałam pesel, imię pełne, nr dowodu osobistego. Oczywiście w pierwsze chwili mnie zgasił i zaczęłam podawać te dane. Nie panikuj, jesli jest tobie przeznaczona to ją znajdziesz. Trochę cierpliwości i wytrwałości w poszukiwaniach.


Skoro znasz jej imię i nazwisko to możesz wpisać w googlach, może brała udział w jakiś konkursach, albo miała jakieś osiągnięcia, które zostały wypisane, ja tak znalazłam mojego byłego. Znając imię i nazwisko można zacząć szukać w internecie w portalach społecznościowych i komunikatorach typu skype.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty