wtorek, 20 maja 2014

Samotny tata pozna samotną mamę 2019

Witaj, jestem samotną mamą dwójki dzieci, jestem ze śląska, nie wiem czy post jeszcze aktualny ale jeśli tak to chętnie Cię zapoznam, napisz coś więcej o Sobie. Marzeniem każdego samotnego taty jest założenie szczęśliwej rodziny. W Internecie znaleźć można wiele profilów samotnych ojców, którzy szukają kobiety swojego życia.


Warto jednak zauważyć, że bardzo często to kobiety szukają samotnych ojców jako najodpowiedniejszej partii życiowej. Widzę tu dużo ciekawych wpisów ale niestety dość dawno nie odwiedzane forum. Nie będę się dużo rozpisywał,więc krótko: mam lata i sam wychowuję 9-latka. Portal randkowy dla starszych RandkiDojrzalych.


Ciekawe dyskusje, aktualne tematy i fajna atmosfera. Ogłoszenia drobne Białystok Online - Portal Miejski Białystok (Bialystok). Najpełniejsze i najbardziej aktualne źródło informacji o Białymstoku.


Aktualne informacje, Rozrywka, Biznes, Motoryzacja, Dom i Mieszkanie, Nauka, Zdrowie i Uroda, Praca, Turystyka, Zakupy. Próbujesz wgrać za duże zdjęcie. Wgrywane zdjęcie nie może być większe niż 5kB.


Spróbuj zmniejszyć zdjęcie jakimś darmowym programem np. Windows programem Paint lub skorzystaj ze strony internetowej: zmniejszacz. Jeżeli tego nie zrobisz, ogłoszenie zostanie dodane bez zdjęć. Nie mam ślubu, ze względu na to, że matka dziecka jest nie wierząca i się zwyczajnie nie kochamy. Cel mojego ogłoszenia jest prosty.


Poznam kobietę, która jest wierząca i szuka bratniej duszy. Nie chcę się wiązać i nie planuję niczego. Seks też mnie nie interesuje. Jestem samotny i chcę poznać taką kobietę.


Samotny tata - Białystok - pozna samotną mamę. Wogóle nie powinno się rozpatrzywać tego w kategoriach dziecko to problem czy nie. Dziecko nigdy nie jest problemem. Wszystko zależy od tego czego oczekuje samotna mama od faceta i czego oczekuje facet który decyduje się na relacje z samotną mamą.


Towarzyskie Gdynia-Wejherowo-Kaszuby: Poznam panią,która. Oferty dla kobiet w kategorii Pan szuka Pani. Twoja tablica ogłoszeń lokalnych.


Zakopanem, chętnie się spotkam na kawę z samotną kobietą , może wspólny wypad w. Flirt i przyjaciele w serwisie randkowym Lento. Zapraszamy do przeglądania ofert. Facet, lat sam z córką , aktywny zawodowo, pozna samotną mamę, która będzie chciała mieć jeszcze dzieci.


Witaj samotny nie bede Ci tutaj słodzić ani pisać miłych słówek bo nie na tym to polega. TWÓJ post dlatego postanowiłam napisac. Ty masz problem znaleźc normalna mamę która pragnie ciepła domowego ogniska miłości i radości. Pan pozna panią Kostrzyn nad Odrą.


PL - Zakochałem się w Bieszczadach bo są piękne i niepowtarzalne a teraz. W życiu już swoje przeszedłem, wychowuję sam 5-cio letnią córeczkę ale nadal wie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty