poniedziałek, 16 czerwca 2014

Opowiadanie z dialogiem na bezludnej wyspie

Jak zaczać opowiadaNIE JA NA BEZLUDNEJ WYSPIE? Napisz kartkę z pamiętnika Małego Księcia w której opowie on róży o swoim pobycie na ziemi. Moja przygoda na bezludnej wyspie , opowiadanie z dialogiem W moja przygoda na bezludnej wyspie , opowiadanie z dialogiem W czwartek rano wsiadłam na pokład statku pasażerskiego. Pierwszy raz płynęłam do Argentyny.


Czekały mnie tygodnie rejsu , zwiedzanie egzotycznych miast. Początkowo płynęliśmy zgodnie z plane,. Pewnego dnia wybrałem się na rejs dalekomorski.


Rozbiliśmy się na środku oceanu a ja znalazłem się na bezludnej wyspie. Ta wyspa była okrągłym kawałkiem ziemi pośród wielkich wód. Górowała tam zieleń z drzew różnego rodzaju od palm kokosowych po dęby.


Zapach unoszący się tam był wspaniały. Z każdym rokiem radził sobie coraz lepiej, poznawał wyspę, uczył się nowych rzeczy, ale z każdym rokiem coraz bardziej doskwierał mu samotność. Nauczył się rzyć na wyspie w miarę możliwości wygodnie, jednak niemożność podzielenia się jednym słowem z istotą ludzką odbierał mu radość. Sprawdź jak napisać opowiadanie, jakie występują jego rodzaje, zapoznaj się z przykładami tematów opowiadań. Było wtedy bardzo ciepło, świeciło słońce, a na łące w pobliżu mojego domu kwitło mnóstwo drobnych kwiatków.


Moja najpiękniejsza wigilia w życiu opowiadanie z dialogiem. Zadanie: wyobraz sobie ,że znalazłeśsię na bezludnej wyspie Rozwiązanie:było to lato lipiec albo sierpień, dokladnie nie pamiętam nasz statek płyną do brazylii, zawieść towar niestety rozbił się bylismy w pobliżu jakiejś wyspy nigdy jeszcze nie byłam na bezludnej wyspie cała przygoda zaczęła się od tego, że na ocenie zaskoczyła nas burza woda zaczęła nasz statek pchać. Z całej załogi uratował się tylko on, fale morskie wyrzuciły go na brzeg bezludnej wyspy, prawdopodobnie na morzu karaibskim.


Spędził na niej ponad dwadzieścia lat. Tworzą one fabułę i najczęściej są ułożone w kolejności chronologicznej. Tym razem wyspę zamieszkiwali ludożerni Lajstrygonowie. Na tej wyspie Grecy mieli największe straty- okrętów z cała zdobyczą trojańska.


Opowiadanie jako gatunek epicki charakteryzuje się niewielką. Ocalał tylko jeden okręt, Odyseusza, lecz wymagał on solidnej naprawy, a ludzie odpoczynku. Zatrzymali się na wyspie, która wydawała im się bezludną.


Witam, proszę o napisanie opowiadania z jednego dnia pobytu robinsona kruzoe na wyspie, obojetnie z którego dnia. Słuchał tej samej co ja muzyki, miał wielką kolekcję fantastycznych płyt, mogłem z nim pogadać na każdy temat. Być może świetnie się dogadywaliśmy z powodu niezbyt dużej różnicy wieku – był o piętnaście lat młodszym bratem mojej mamy. Po kilku godzinnej podróży dotarliśmy do celu. Dziś rano stało się coś bardzo dziwnego.


Obudziłam się na bezludnej wyspie. Statek przybył do wybrzeży dalekiej, tropikalnej, bezludnej wyspy. Sześcioro podróżników zeszło na lą a następnie łódź odpłynęła, zostawiając ich na plaży. Nie wiedzieli, że byli obserwowani z ukrycia przez dwie grupy właścicieli tego kawałka ziemi: z jednej strony przez rdzennych mieszkańców, a z drugiej - przez piratów.


Z powodu niechlujnego zapisu dialogów i błędów stylistycznych, nie mówiąc o kulejącej narracji. Są to błędy do naprawienia w korekcie. Wyspa na ilustracji z każdej strony otoczona jest wodą, w której pływają rybki. Bezludna wyspa” - dzieci wykonują zadanie. Popatrzcie z jednej i drugiej strony mamy rybki.


Kto policzy ile jest rybek z prawej strony? Nagle dwie rybki z prawej strony musiały odpłynąć, ile pozostało? Bardzo proszę o przypomnienie słownictwa i sposobów zapisywania dialogów. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie.


Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. To był dzień czternastych urodzin Zosi. Dziewczyna wstała wcześnie rano w bardzo. Rozbitek na bezludnej wyspie-opowiadanie. Wyspę porastała bujna, tropikalna roślinność, palmy i drzewa kokosowe.


Robinson został wyrzucony na nieznany ląd. Miejscu dodawało uroku słońce, ciepło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty