poniedziałek, 23 czerwca 2014

Sama go olałam

OLAŁAM FACETA, BO SAM MNIE OLAŁ, A TERAZ ON SZALEJE Zaloguj. Sama go olałam a teraz strasznie za nim tęsknię. Jeżeli znasz odpowiedź na pytanie Olałam go, teraz żałuje.


Chłopak który mi się podoba olewa mnie. Gdy dziewczyna sama proponuje spotkanie, to jej nie odrzucaj. Cały proces rozkochiwania dziewczyny polega na tym, żeby w ciągu do kilkunastu spotkań ona sama zaczęła się o Ciebie starać tak samo, jak Ty o nią lub bardziej.


On się stara, ja go olałam, czy da się to naprawić? Otóż chodzę do gim, teraz w tym roku doszedł do naszej klasy Marcin. Nie znałam go wgl, i na dodatek mi sie nie podobał. Przeszło półtora roku temu skończyło się na awanturze, przez co nasza znajomość przepadła.


Witam, Spotkałam ostatnio chłopaka, którego kiedyś olewałam. Ciągłe spotkania, rozmowy na gg,tel. Po jakimś czasie zaczęłam go olewać, na gg nie odpisywałam, nie chciałam się z nim spotykać.


Nawet weźmy takiego Rudzika: napisał nawet do mnie kiedyś, jeszcze zanim zdążyliśmy się poznać i olałam go! W rezultacie, jak już zaczęłam z nim rozmawiać na gg, to bał się iść na kolację, żebym mu znowu nie uciekła, mimo że go zapewniałam,że nigdzie się nie będę ruszać. Różni ludzie mają różne plany weekendowe. Normalni pewnie normalne :) Weekend w kinie.


OLEJ GO (JĄ) Tak, gdy widzisz, że przestało mu zależeć to prawdopodobnie stracił Tobą zainteresowanie z powodu Twojego zachowania. Nic co jest zawsze dostępne na każde zawołanie nie jest atrakcyjne. Pragniemy luksusu, bo nie każdy może go mieć.


Cześć, muszę założyć temat i poradzić się Was o radę, bo nie wiem sama co robić. Złoto jest drogie, ponieważ jest go mało na świecie. Chciałabym bardzo do niego wrócić, ale wiem, że nie mogę go okłamywać i udawać, że przez te dwa miesiące nic się nie wydarzyło, po prostu muszę mu powiedzieć całą prawdę, ale przecież spalę się ze wstydu.


Hej #128578; jak większość czytelniczek tego bloga mam problem. Ciebie jest napisane, że jeśli potrzebuję pomocy, mam o tym napisać. Pisze z prosbą do was bo sama juz niewiem co robic. Spodobalismy sie sobie,on zaczął starac sie ,odzywac sie do mnie,patrzył na mnie takim powaznym wzrokiem,zwracał na siebie moją uwagę itp.


Kiedys przeszlam obok niego zaczął mnie calowac w policzek,Początkowo go olałam,lekcewazę. Być może mylisz miłość z przyzwyczajeniem albo nie chcesz być sama? Jeśli się nad tym głębiej zastanowisz, może się okazać, że chcesz jego powrotu nie dlatego, że wciąż go kochasz, ale z zupełnie innych, dziwnych przyczyn. Dobrze się zastanów, czy powinniście się zejść ponownie.


W naszym małżeństwie maż często podkreślał, że mnie kocha i jestem dla niego tą jedyną. Następnie ogłosił ostateczną decyzję że odchodzi i żebym go nawet nie prosiło o powrót. Nie miałam męża, pieniędzy, zostałam sama z dziećmi. Sama doświadczyłam tego, kiedy piekłam angielkę i odstawiłam ją na zbyt długi czas. Mój brat mnie ostrzegał, że popełniam błąd zostawiając ciasto na zbyt długi czas, ale go olałam:P Nie dość, że ciasto opadło, to angielka wyszła nieforemna:P Następnym razem będę słuchać brata;) Anett.


Jednak dalej robiłam, co chciałam i olałam dane Mu słowo. Nie chodzi o to, że przestałam go kochać, tylko pragnęłam jego zmiany. Od roku nie meielismy kontaktu , chyba ze tam sie kilka razy przypadkiem spotkalismy.


Teraz chodzimy do tej samej szkoly , dzis zauwazylam ze na przerwach w sql patrzy sie na mnie. Już sama nie wiem czy to ja dobieram sobie samych świrów obok siebie czy mam skłonnośc do prowokowania zrywania znajomości. Stanęło na tym, że dwukrotnie znienacka zerwał ze mną kontakt bez słowa. Ymm tak jasne jeszcze raz przepraszam-powiedział i opuścił mój pokój.


Po całej rozmowie z Camem nigdzie się nie ruszałam. Nie wiedziałam również czy chłopak nadal jest u nas w domu. Aby zna­leźć miłość, nie pu­kaj do każdych drzwi.


Gdy przyj­dzie two­ja godzi­na, sa­ma wej­dzie do twe­go do­mu, w twe życie, do twe­go serca. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty