środa, 18 czerwca 2014

Tusz loreal false lash wings rossmann

Tusz ma fajną szczoteczkę, intensywny czarny kolor i eleganckie opakowanie. Pojemnośc standardowa, ale dzięki szczoteczce nabieramy odpowiednią ilość tuszu, dlatego nic się nie marnuje i starcza na długo. Jego średnia ocena to a liczba recenzji to 345.


Maskary to jedna z kategorii produktów, które lubię testować najbardziej. Jestem dość wymagająca jeśli chodzi o wygląd rzęs.

Lubię kiedy są mocno zaznaczone, wyraziste, pogrubione, wydłużone, ładnie rozdzielone i mają głęboki, czarny kolor. Ta strona w kontekście świadczenia usług wykorzystuje pliki cookie, korzystając z witryny, zgadzasz się z ich stosowaniem. Mascara ta nie tylko maksymalnie wydłuży rzęsy, ale kształt jej szczoteczki pozwoli na pokrycie rzęs od kącika oka aż po ich koniec. Ponieważ marka L’Oréal od lat próbuje zadowolić nawet najbardziej wymagające. Czyż nie każda z nas marzy o gęstych, podkręconych, zalotnych i długich rzęsach „niczym do nieba”?


Czy istnieje maskara idealna? I mogę powiedzieć, że jestem nim absolutnie oszołomiona. Nadaj swojemu spojrzeniu hipnotyzującej i uwodzicielskiej magii przy pomocy tuszów do rzęs od L’Oréal Paris.

Wykorzystaj maskary L’Oréal Paris, by uzyskać efekt dostosowany do swoich indywidualnych potrzeb. Jej wpis dotyczył co prawda standardowej wersji, moja to natomiast najnowsza, która według samego producenta ma posiadać ultra czarny odcień. False Lash Effect Max Factor to tusz dający efekt sztucznych rzęs, pogrubiający i wydłużający, z innowacyjną szczoteczką zawierającą więcej włosków.


Tusz nadaje rzęsom wygląd rzęs doklejanych, dodaje nawet do 6 więcej objętości w porównaniu z rzęsami nie umalowanymi tuszem. Najwięcej ofert w jednym miejscu. Zobacz Tusze do rzęs - Makijaż - Allegro. Radość zakupów i 1 bezpieczeństwa dla każdej transakcji. Po użyciu wyżej wspomnianego tuszu rzęsy są wydłużone i przyciemnione.


Wspaniale otwiera oczy, maskując opadającą powiekę, która jest moją zmorą. Z tego co się orientuje to mamy duże wymagania, oj duże. Niełatwo sprostać naszym oczekiwaniom, ale producenci makijażowych cudów coraz bardziej nas zadziwiają.


Loreal False Lash Telescopic Mascara Tusz do rzęs Promocja Wyprzedaż Nowość Bestseller Eveline Volumix Fiberlast Tusz do Rzęs False Lash Effect Pokaż kolejne produktów. Maskara do rzęs to coś, z czym się nie rozstajemy. Dopełniający spojrzenie, nieodłączny kompan każdej kobiety, który sprawia, że zwykły makijaż staje się. Ekstremalnie podkręca i pogrubia rzęsy.


Promocje w Rossmann, gazetka Rossmann i ulotka Rossmann.

W tym poście znajdziecie krótkie opinie produktów do oczu, które pomogą Wam przygotować się do promocji w Rossmannie. Dziś mam dla Was recenzję o której wspominałam jakiś czas temu na Fanpageu. Tym razem zapolujemy na tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu, eyelinery, makijaż brwi i bazy pod cienie. Zapraszam Was na kolejną dawkę moich hitów i kitów, które być może ustrzegą Was przed nieudanymi zakupami. Loreal Volume Million Lashes So Couture Tusz do Rzęs to produkt, który pozostawia na rzęsach intensywną, elegancką czerń.


Zamów Teraz w sklepie Cocolita. Tusz kupiłam na promocji za 32zł w Drogerii Rossmann, i sądzę, że była to niesamowicie kusząca okazja do wypróbowania tego cuda. Pierwsze co zauważyłam to niepowtarzalnie aerodynamiczna sylikonowa szczoteczka którą można wyginać we wszystkie możliwe strony oraz bardzo gęsty. L`Oreal, False Lash Wings Mascara mój heros! False Lash Wings, o którym dzisiaj mowa, to tusz którego aktualnie używam, i z którym też bardzo się polubiłam!


Najnowszy tusz So Couture to już moja trzecia maskara firmy L’Oreal. Na tle swoich poprzedników wyróżnia ją zapach. Tak, tusz jest perfumowany, co niekoniecznie mi odpowiada. Zarówno Noir Excees, jak i False Lash Wings są moimi absolutnymi hitami. Czy So Couture dołączy do tego zacnego grona?


Niestety jak na razie nie jestem nią oczarowana. Wydaję mi się, że cena jest zbyt wysoka, ponieważ tusz do rzęs L’Oreal False Lash Wings kosztuje ok. Dzięki wygranej miałam okazję go przetestować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty