środa, 9 lipca 2014

Polak w brytyjskim mam talent oryginał

Polak w brytyjskim Mam Talent. Pięknie śpiewać umiem, czasem lepiej, a czasem gorzej! Uzdolniony muzyk stowrzył postać Józefa Kanii z. Brytyjska edycja Mam talent wypromowała już wiele międzynarodowych gwiazd.


Jury, w którym zasiada Simon Cowell, wyławia talenty i dzięki profesjonalnej wytwórni zarabia na nich miliony. Józefa Kani z Nowego Grodziska Mazowieckiego w brytyjskiej edycji programu Mam talent. Przypomnijmy: Oto najgorszy występ w historii Dzień Dobry TVN: Patty z nowym singlem Dziś furorę robi zapis występu polskiego wokalisty w brytyjskim Mam Talent. Józef, bo o nim mowa, pochodzi z Nowego Grodziska Mazowieckiego i swoimi umiejętnościami onieśmielił samego Simona Cowella.


Wideo odtworzyło już tysiące internautów. CeZik w Dzień Dobry TVN wytłumaczył, skąd wziął pomysł na podłożenie głosu pod występ uczestnika brytyjskiego Mam talent. Wokalista wyznał, że irytowało go to, że nikt nie czyta jego. Nagranie zostało zmontowane przez popularne KlejNuty, a głos podłożył znany z sieci wokalista CeZik.


W rzeczywistości film jest występem 19-letniego Jordana O’Keefe’a, który wystąpił w siódmej edycji brytyjskiego „Mam talent”. Chłopak doszedł w niej aż do finału i ostatecznie. Zobaczcie sami - jury dało się wrobić.


Typowa sceneria jak w każdym innym programu, typowi jurorzy jak w polskiej wersji: cynik, ckliwa aktoreczka płacząca niczym Edyta Górniak, wzruszenie i. Galeria Blogi Aktywność Nieprzeczytana zawartość Zawartość, którą rozpocząłeś Cała aktywność Twoje kanały aktywności Szukaj Więcej. Sklep SeoTools - Narzędzia SEO Zamówienia Zarządzanie zamówieniami My Details. Humor, dowcipy i znaleziska z Sieci: Klejnuty dodały(li) nowy filmik, w którym według mnie przegięli samych siebie. POLAK W BRYTYJSKIM MAM TALENT ! Do you want to remove all your recent searches? All recent searches will be deleted.


Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!


Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Konrad Kony Czarkowski kilka tygodni temu pojawił się w brytyjskiej edycji programu Mam talent. Jego pierwszy występ powalił jurorów na kolania i sprawił, że niemalże wszyscy płakali ze śmiechu.


Wykonawcy udało się bez problemu dostać do kolejnego etapu show i znalazł się w gronie najlepszych uczestników. Znajdziesz tu informacje, ogłoszenia i oferty pracy w Norwegii. Pomoc w zakresie dostępności.


Adres e-mail lub numer telefonu: Hasło: Nie pamiętasz nazwy konta? Znajdź teksty piosenki oraz tłumaczenia piosenek i zobacz teledyski swoich ulubionych utworów. POLACY Z ŻAGANIA ZACHWYCILI JURY NORWESKIEGO MAM TALENT! DZIEJE SIĘ minuta czytania Grzegorz Grzybek.


Mam talent” to program rozrywkowy o charakterze konkursu, gdzie uczestnicy prezentują swoje możliwości artystyczne. Zdecydowana większość osób w nim występujących konkuruje ze sobą śpiewem, a wybierany przez nich repertuar. Józek z Nowego Grodziska Mazowieckiego to niezły ewenement w tym programie. Codzienna porcja rozrywki z internetu.


Cezika z kanały KlejNuty i nic o tym nie wspomniałeś, jego oryginalna parodia ma 16mln wyświetleń, a ty bezprawnie ją zajebałeś i jeszcze zgarnąłeś na tym 2tyś. W sumie to może nawet jest kompletnym czubem, kto go tam wie. Występ przerażający i ciekawy, chociaż podrasowany przez telewizję.


Polak w brytyjskim mam talent oryginał

Swoją drogą nie wiem po co taki cudak w mam talent. Widziałem kiedyś na discovery mentalistę co.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty