piątek, 8 sierpnia 2014

Przyjaciolka mnie zranila

Dlaczego przyjaciółka mnie zraniła? Na ferie zapisała się do miejscowego klubu. Więc ona dalej mowila ze jestem głupia i ze jej nowe przyjaciółki są lepsze i jeszcze zwyzywala mnie od.


Moja najlepsza przyjaciółka bardzo mnie zraniła co dalej robić? Jestem bardzo roztrzęsiona moja jedyna przyjaciółka bardzo się zmienia gdy razem z nami jest jej druga przyjaciółka (ustalmy że moja przyjaciólka to Marta a ta jej przyjaciólka to Aga) Byłyśmy razem na obozie kiedy one w nocy zaczęły oglądać różne filmiki, śmiały się i głosno gadały a ja. Weź udział w sondzie czy powinam pogadac z przyjaciólka ze mnie zranila.


Miłość, przyjaźń i znajomości: Jakies miesiace temu poznalam fajnego chlopaka. Tuz przed moim wyjazdem na ferie w gory zostalismy para. Siedzac sobie wieczorem w karczmie dostalam telefon od przyjaciolki ktora oznajamila mi ze ten chlopak z ktorym jestem jest zwyklym lovelasem i. Byla u mnie na tydzien przyjaciolka ktora ma dwoje dzieci. Dzieci nie sa nauczone siadania do stolu by zjesc posilek tylko biegaja po pokoju a mamusia za nimi z widelcem :o. Co zrobić jak przyjaciółka mnie zraniła.


Teraz tak mnie zraniła że moi rodzice mnie pytają czemu jestem taka zamknięta w sobie NIe wiem co mam im mówić. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Mam chlopaka, jestesmy ze soba pol roku i bylismy szczesliwi, do pewnego czasu. Chodzilysmy do jednej klasy w podstawowce.


Nawet nie pamietam,jak to sie stalo,ze zostalysmy przyjaciolkami. Czesto sie zdarza,że wieloletnia przyjazn sie rozpada. Nie wiem czy ktos teraz jak ja ma dosyc wlasnego zycia. Ja po 3latach ogromnej przyjazni z kolezanka, dowiedzialam sie ,ze nagle zaczela. Ty jestes moją przyjaciolką dkz.


Jej przyjaciolka lubila ten sport(sex) dlatego mialem obawy ze moze namowic Magde. Ona odpisala mi: zauwazylam ze od pewnego czasu krzywdze cie , i nie moja wina ze nic do ciebie nie czuje,. Dla mnie przynajmniej, bo on twierdzi inaczej.


Drugi to w sumie moj sąsia na poczatku sie ignorowalismy nawet go nie lubilam, bo spotykalsi z moja przyjaciolką, potem cholernie zaiskrzyło- on twierdzi, ze mnie kocha, ze poczeka az rzuce chlopaka, a narazie spróbuje go jakos tolerowac, ale nie radzi sobie z zazdroscia. Tak mi to wyglada więc, że studia sa tylko środkiem do celu, bo dzięki nim ona może legalnie przebywać z mężem. Myślę więc, że mnie okłamała, jakoby jej celem wyjazdu było zdrowie lub studia, bo to tylko były preteksty, a o prawdziwym powodzie (łapanie męża) mi nie pisnęła. Co do reszty to nie obchodzi mnie to ze przyjaciolka jej mnie obraza ona jest toksyczna wiec zrobi i tka co bedzie chciala z ta mloda kobiea (moze to ostreo posuniecie ale i innego rozwiazanai nie ma:(Ty to chłopie jesteś masochistą;) A po cholerę tracić czas na zapominanie. Bardziej zaboli ją to, że już nic dla Ciebie nie znaczy!


Waga 57kg, mysli na temat zmiany stylu zycia 8 rozmowy przeprowadzone w myslach z Patrycja tumaczace jej jak bardzo mnie zranila 33. Ta osoba mnie przesladuje od przeszlo lat. Pierwszy raz ja spotkalam jak poszlam do gimnazjum.


Po pol roku z nia usiadlam w jednej lawce. Od tamtej pory nie moge sie jej pozbyc. Kiedyś moja dziewczyna zdradzila mnie z jakimś Jankiem z Pracy. Zerwała ze mna i była z nim przez jakies miesiaca. Zapamiętaj mnie Nie polecane na współdzielonych komputerach.


Rozstawaliśmy się kilka razy, on zawsze wracał, aż w końcu pojawiła się inna. Dokladnie wiem co czujesz,bo czuje to samo. Tez jestem w podobny sposb zraniona. Zranila i zdradzila mnie przyjaciolka ,ktora byla nia przez lat i maz. Chyba, ze jedynie matki do dzieci i na odwrot.


Parę lat temu umarł mój ojciec. Na pogrzebie nie zjawił się nikt z mojej klasy z podstawówki. Wczoraj umarła matka jednej dziewczyny z tej mojej byłej klasy. Wkurzają mnie takie osoby, bo uważam, że w życiu trzeba być przede wszystkim uprzejmym i nie można siebie zawsze stawiać na pierwszym miejscu.


A on zawsze coś głupiego palnie i ciągle mówi o sobie, szczególnie w towarzystwie. We śnie spotykam tego mężczyznę, on coś ode mnie chce, a ja uciekam. Czy kiedykolwiek miałeś do czynienia z toksycznymi współpracownikami?


Podobnie jak rodziny, współpracowników też nie możemy sobie wybrać. Większość z nas chcąc czy nie, musi w jakiś sposób dogadać się z kolegami i koleżankami w pracy, aby zachować posadę oraz zdrowie psychiczne. Jeśli któryś z współpracowników stale podważa twój autorytet a dzień w jego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty