piątek, 15 sierpnia 2014

Rosjanki oszustki zdjęcia

Jeśli napisała do Ciebie rosjanka to lepiej sprawdź czy to nie czasami oszustka Jeśli już spotkałeś oszustkę to. Zdjęciom z rosyjskich portali randkowych nie można zarzucić oszustwa. Tam powiedzenie „widziały gały, co brały” wciąż jest aktualne.


Na tych fotkach nie ma miejsca na sztuczki w. Zobaczcie pięknej Rosjanki, które Kazarina.

Na sympatii siedzą same oszustki ! Pokazuje mi zdjęcie to samo co dała na profilu, a tam na pierwszym planie fajna laska, blondynka, a ona gdzieś tam w tle przy stoisku. Poszukujesz rosjanki do małżeństwa, miłości albo przyjaźni? Nasz darmowy serwis matrymonialny to idealny sposób na znalezienie pięknych dziewczyn z Rosji, Ukrainy i innych krajów wschodnich. Była oburzona że ktoś jej zdjęcia wykorzystuje do oszustwa bo słyszała na ten. Wygląda na oszustkę dużego kalibru nie interesuje ją pare tysięcy, taka potrafi zrobić z człowieka totalnego bankruta, keśli ktoś miał z nią kontakt proszę o informacje na maila henryk.


Rosjanki są przeczulone na punkcie swojego wizerunku i żadna z nich nigdy nie dałyby pretekstu, by z. Rosyjski randki miedzynarodowe, kobiety z Rosji.

Też poczytałem o tych Rosjankach. Do mnie też pisały na pocztę,zdjęcia były zajefajne. Chciały pieniądze na przyjazd do Polski.


Na każdym portalu zdarzają się oszustki nie tylko na sympatii. Nauczyłem się,że trzeba mieć dystans do randek internetowych. Kiedyś czytałem artykuł o randkach. Ale oprócz tego, że piękne i zadbane rosyjskich i ukraińskich kobiet są zazwyczaj bardzo inteligentny i wykształcony.


Wielu z naszych kobiet ma wykształcenie i wiele z nich działa jako profesjonalistów. Także Rosjanki obchodzi wiele o rodzinie i dzieciach, a oni spędzają wszelkich starań, aby utrzymać związek. Oto oszustki i naciągaczki poszukiwane przez małopolską policję. Najpiękniejsze Rosjanki Las más bellas mujeres rusas De mooiste Russische vrouwen 最も美しいロシアの女性 가장. Rosjanką telefony gdy się kąpią lub myją naczynia wpadają do wody,oczywiście nie można ich naprawić,także laptopy.


PODAJĘ OSZUSTKI Z ROSJI-na sympatii ATAKUJĄ TANIA Z PETERSBURGA-ZDJĘCIA Z SESJI FOTOGRAFICZNEJ 2-NATALIA -Z CENTRALNEJ CZĘŚCI MOSKWY MIASTO SARAŃSK-prosi o 4euro na bilet. Wagi to wielkie oszustki - Fajne, śmieszne zdjęcia, obrazki, fotki i memy, teksty, kawały, dowcipy i humor oraz zabawne filmy na FB. Zbiór najlepszych obrazków i zdjęć.


Te kobiety nie mają skrupułów!

Pewnego dnia napisała do mnie piękna kobieta. Oszustki poszukiwane przez śląską policję. Wysyłała piękne listy i fotografie.


Ona również po miesiącu wyznała mi miłość – przyznaje jeden z użytkowników. Chociaż początek zapowiada się cudownie, ta historia niestety nie kończy się happy endem. Młoda dziewczyna lat prawie 30. Ostatnio napisała do mnie Rosjanka. Fakt, bardzo mi się podoba, ona stwierdziła, że ja jej także.


Tylko jakie są te relacje z tymi Rosjankami? Plus jest w tym, że nie muszę się wysilać pisać po rosyjsku, ona pisze po polsku. I nie jest mułzumanką, bo raczej by taka nie napisała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty