środa, 19 listopada 2014

Przyjaźń wiersze

Przyjaźń wiersze

Przyjaźń jest jak dobre wino: wzmacnia się, gdy lata płyną? Bo Przyjaciół oczy właśnie niosą ciepło, co nie gaśnie, dobrą dzielą się nadzieją nawet gdy złe wichry wieją? Właśnie dlatego wielu pisarzy stworzyło niezwykłe wiersze o przyjaźni, które mówią o tym, jaka przyjaźń powinna być i co dla nich znaczy. Zobacz najpiękniejsze wiersze i aforyzmy o przyjaźni. Gdy śnieg będzie czarny, a woda czerwona, wtedy nasza przyjaźń będzie zakończona.


Los nas dzieli nie wiadomo gdzie, lecz te miłe słowa przypomną Ci mnie. Nie zapomnę o tobie nawet w ciemnym grobie, gdy moje powieki. Przyjaciele spotykają się, aby się lepiej poznać i pokochać. To schronienie dla człowieka. To najlepsza polisa na życie i lekarstwo na wszelkie trudności.


To przestrzeń, w której czujemy się kochani, cenni i bezpieczni. Jeśli szukasz przyjaźni opisanych wierszami, to zapraszam. Wie dokładnie co drugiemu potrzeba. To sens i znaczenie wszystkich darów, ilekroć ludzie się obdarowywują.


Kwiaty nie zakwitną bez ciepła słońca. Ludzie nie mogą stać się ludźmi bez ciepła przyjaźni. PRZYJAŹŃ KOLORÓW Namaluj mi bajkę w niebieskim kolorze. Czy to będzie niebo, a może też morze? Pewnie także wiatr i na pewno mróz.


Dodając czerwieni domalujesz płomień,Który stopi śniegi, zaczerwieni dłonie. O przyjaźni w poetyckich strofach - forum Ludzie wiersze piszą. Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, napisz do Mnie, proszę Cię. Ja Twe łezki otrzeć chcę, i przytulić gdy jest źle.


Przyjaźń wiersze

W życiu czasem bywa źle, lecz Ty nie poddawaj się. Zawsze byłeś przy mnie… ja przy tobie też… Może to coś więcej niż zwykła przyjaźń? Wiem jestem głupia ;) to chciałby takiego przegrywa jak ja? Umarłem przez ciebie, Chociaż właśnie dla ciebie tak pragnąłem żyć. Z przyjacielem chcesz spędzać czas, wspólnie przeżywać przygody.


Prawdziwi przyjaciele są na wagę złota, należy więc o nich dbać. Chcąc być czyimś przyjacielem, trzeba stać się godnym przyjaźni. Dzięki przyjacielowi życie jest mocniejsze, pełniejsze, jest w nim więcej piękna, i nieważne, czy jesteście blisko, czy daleko.


Dziękuję Ci za to, kim jesteś i za to, kim ja stałam się dzięki Tobie. Jeżeli smutek poczujesz a oczy zaszklą się łzami. Pamiętaj, że jestem z Tobą: i snem i myślami! Pokaż mi którędy mam iść, by więcej Cię nie ranić. Jak nie ulec zatraceniu, w tak trudnej egzystencji.


Rozświetl mi drogę, przynieś nadzieję, kiedy ja Ci jej przynieść nie mogę. Tak potrzebna mi Twoja przyjaźń, by nie błądzić jeszcze bardziej, tak potrzebne Twoje zrozumienie, by moje życie pustym nie było, i bezsensownie się nie toczyło. Na dzień dobry Czasem wiatr zdmuchnie smutek przelotny, Ciepłym tchnieniem znów dłonie ogrzeje, I przegoni wszystkie kłopoty, Więc dziękuję wiatrowi, że wieje.


Większość ludzi uważa, że ich przyjaciele dobrze ich znają. Jednak badania wykazały, że w większości przypadków jest to złudzenie związane z chęcią poprawy samooceny. Wierząc, że przyjaciołom zależy na nas, budujemy poczucie własnej wartości. Te wiersze są piękne wzzruszyłam się chyba wyśle jedno z nich mojej njlepszej przyjaciółce Komentarz pochodzi od kazia( jkazimiera gmail.com ) , 05. Wystarczy takie maleńkie - żeby uczucia skrywało.


Więc moje serce - choć jak muszelka malutkie, Jest pełne zmysłów i uczuć - i jak płomień cieplutkie. Serce jest jak ogró - w którym rosną przyjaźni kwiaty, I każdy kto pielęgnuje je - jest to człowiek bogaty. Możliwość pisania wierszy i czytania wybranych utworów. Mijający czas potrafi zniszczyć wszystko, co spotka na swej drodze.


Możliwe, że nie spotkamy się w cztery oczy ze swoim przyjacielem przez dłuższy czas (miesiąc, rok). Wiersze miłosne i refleksyjne - poezja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty