piątek, 22 maja 2015

Amerykański mam talent

Courtney Hadwin zszokowała jurorów i widzów swoim występem z piosenką „Hard to Handle” Otisa Reddinga. Marcin Patrzałek - amerykański Mam Talent. Włoszech i program Must Be The Music. Zobaczcie jego najnowszy, niesamowity występ.


Myślę, że masz szansę wygrać - stwierdziła po jego występie jurorka Julianne Hough. Kim jest 18-latek z Kielc, którego pokochała międzynarodowa publiczność? Młody gitarzysta ma duże szanse na wygranie muzycznego show. Artysta przed składem jurorskim zaprezentował kombinację V Symfonii Beethovena i piosenkę „Toxicity” zespołu System of a Down. America’s Got Talent – amerykańska wersja brytyjskiego talent show Got Talent.


Jak dotąd powstało edycji programu. Mam talent (USA) - Nieudany skok i śmierć Śmierć w amerykańskim Mam Talent? Kliknij tutaj, aby odzyskać hasło! Już pierwszym występem podbił serca publiczności i. Czy podbije serca Amerykanów? Basia Kurdej-Szatan odchodzi z telewizji.


Amerykański mam talent

Polak podbija amerykański Mam Talent ! Najlepsze talenty z całego świata. Tłumaczenia z najciekawszych audycji zagranicznych Mam talent! Pomoc w zakresie dostępności.


Niesamowite sztuczki z kostką Rubika w amerykańskim Mam Talent! Chłopak zachwycił jurorów, a fani uważają, że to był najlepszy występ w historii programu. Programy typu talent-show mogą. Tylko muzyka”, oraz włoskim programie „Tú sí que vales” przyszedł czas na podbój Ameryki. Chłopak brawurowo zdobył symaptię widzów za oceanem, ale i my możemy kojarzyć go z. Nastolatek swoim wyjątkowym gitarowym pokazem zachwycił nie tylko.


Amerykański mam talent

Mam Talent”, gdzie swoim występem zaczarował widzów i jurorów fenomenalnym talentem. Pięć lat temu wziął udział w polskim Must Be The Music, doszedł wtedy do finału i wygrał program. Był wówczas najmłodszym uczestnikiem programu w historii. Polub i śledź najlepsze talent.


Najbardziej widowiskowy talent-show w Polsce powrócił! Po Mam talent została milionerką. Amerykański aktor Henry Thomas, który sławę zdobył główną rolą w filmie E. X-Factor rywalizowały o tytuł lepszego talent show. Koncert wygrała drużyna Mam talent!


Henry Richardson = magiczne występy w cenie jednego, amerykański Mam Talent by Puty. W najnowszej amerykańskiej edycji Mam Talent! Pokazałeś, po co ten instrument stworzono.


Stary, rozwalasz system” - piszą amerykańscy internauci. Jeszcze nigdy nie widziałem, żeby ktoś grał na gitarze tak. Wygrał Must be the Music, teraz wygra amerykański Mam Talent? Na swoim koncie ma już zwycięstwo w Must be the music, a teraz podbija scenę amerykańskiego Mam talent. Pisaliśmy o nim kilka tygodni temu, gdy zaskoczył jurorów podczas przesłuchań.


Po zwycięstwie we włoskim programie Tú sí que vales, nadszedł czas na amerykański Mam talent. Teraz 18-latek z Kielc dotarł do. Nastoletni muzyk pojawił się podczas castingów do programu, gdzie na gitarze wykonał własną aranżację V Symfonię Beethovena zmiksowaną z Toxicity zespołu System of a Down.


Przed występem sam przyznał, że jego aranżacje opierają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty