poniedziałek, 18 maja 2015

Pierwsze dziecko w wieku 35 lat

W Stanach Zjednoczonych jedna na pięć kobiet rodzi pierwsze dziecko po roku życia. Tylko dwie musiały się poddać leczeniu hormonalnemu. Pozostałe nie miały problemu z zajściem w ciążę, a wiele doczekało się drugiego dziecka.


Dla niektórych z nich są to pierwsze porody. Mam jednak sporą grupę pacjentek, które decydują się na pierwsze dziecko po 35.

Księżna ma lat, a według oficjalnej terminologii ciąże po roku życia określa się jako ciąże geriatryczne. Spadek płodności kobiety zaczyna się po ukończeniu lat. Z tego powodu wiele kobiet w wieku lat i starszych może zajść w ciążę po dłuższym okresie prób niż młodsze kobiety starające się o dziecko. Halle Berry pierwsze dziecko urodziła w wieku lat, drugie – 47. Monica Bellucci pierwszy raz została matką mając lat, a Agnieszka Maciąg została mamą po raz drugi tuż po 43.


Nic w tym dziwnego by nie było, gdyby nie fakt, że polityk miał wtedy lat. W show-biznesie jest wiele kobiet i mężczyzn, którzy zdecydowali się na pierwsze dziecko w wieku lat lub.

Ferdek, różne statystyki proponują różne wyniki, niemniej jednak nie każdy może i chce mieć dziecko w wieku lat 20. Niektórzy się w tym czasie uczą, bawią, potem przychodzi czas na. Re: wiek kobiety a pierwsze dziecko. Lekarze są zdania, że to optymalny wiek, by urodzić pierwsze dziecko. Jesteś młoda, płodna, energiczna i pełna sił witalnych i masz już za sobą wiele życiowych doświadczeń.


Ciążę i poród zniesiesz dobrze, a po narodzinach dziecka szybko wrócisz do formy. Urodziłam swoje pierwsze i jedyne dziecko w wieku lat. Choć ciąża była bardzo powikłana i poród zakończył się dla mnie tragicznie, to córeczka urodziła się zdrowa i śliczna (choć nie duża ze względu na gestozę i przedwczesny poród), skończyła już miesięcy i rozwija się super (tfu, tfu, tfu przesądna jestem he he).


Wcześniej nie byłam gotowa na dziecko, z powodu problemów zdrowotnych bałam sie jak przeżyje ciążę, jak sobie dam rade z dzieckiem, pełno obaw, więc nie czułam sie na siłach. Wreszcie w wieku lat stwierdziłam, ze teraz albo nigdy, bo. Piotr Szukalski: coraz częściej pierwsze dziecko rodzą kobiety w wieku lat i starsze.


Najstarsze matki są na Mazowszu, w Małopolsce i na Pomorzu. Ja urodziłam pierwsze dziecko w wieku lat. Ciąża, poród w porządku, bezproblemowy noworodek i niemowlak, a teraz ponadprzeciętnie inteligentny przedszkolak. Mam dużo cierpliwości i czasu dla dziecka, dużo rzeczy robimy razem, świetnie się rozumiemy.


Już nie moge się doczekać, przyszłej wiosny, bo zaczynamy razem jazdę na rolkach.

Staraliśmy się zaledwie miesiące. Ciąża bez problemów, poród trochę ciężki, ale też bez komplikacji. To zresztą nie było oskarżenie żadne ani nic. To nic złego przeciez balować, zwłaszcza jak się ma lat.


Chodziło mi raczej o to, że kiedyś kobieta w wieku lat była juz mocno dojrzała, a teraz może wyglądać i czuć sie jak dwudziestka, a z drugiej strony, nie dbając o siebie, można być staruszką w wieku lat dwudziestu. Nauczyłam córeczkę jazdy na rowerze, łyżwach, nartach, kapałam się z nią w morzu. Teraz córka ma lat, ja 52. W tym roku w czasie wakacji byłyśmy razem na trekingu w Alpach. Mam koleżanki, które pierwsze dziecko rodziły w wieku - lat.


Jedna z nich zaczęła powiększanie rodziny w wieku lat, dziecko urodziła jak miała 40. Oczywiście ze względu na wiek było dużo obaw, ale dzieciaczki urodziły się zdrowe i się super chowają. Według danych Eurostatu średni wiek kobiet rodzących pierwsze dziecko w Unii Europejskiej wyniósł 2lat.


Najwyższy był we Włoszech, gdzie decydowano się na potomka w wieku 3lat, a. Lekarze powiedzieli aktorce, że zajście w ciążę będzie dla niej bardzo trudne, jeśli nie niemożliwe. Wszystko ze względu na endometriozę. Rzeczywistość okazała się jednak dla gwiazdy kina bardziej optymistyczna. Susan Sarandon zaszła w ciążę w wieku lat.


Moja sasiadka urodzila dziecko w wieku 40lat niestety z zespolem downa. Przeciętny 35-latek zarabia dobrze w. Decyzja nalezy do Ciebie czy bylabys w stanie wychowywac Pierwsze dziecko do lat ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty