środa, 6 maja 2015

Jak poprawić samoocenę i pewność siebie

Nie wystarczy przeczytać i spróbować – trzeba chcieć i pragnąć zmiany. Sprawdź, co możesz zrobić by poczuć się dobrze z samą sobą! Poznaj kilka prostych ćwiczeń, dzięki którym poznasz swoją wartość i wzmocnisz samoocenę. Pewność siebie to domena nie tylko ludzi sukcesu.


Zacznij traktować pewność siebie nie jako emocje, ale jako podejście.

Na moim blogu dużo piszę o tym, skąd się bierze niska samoocena oraz brak pewności siebie, jak możemy poprawić naszą samoocenę i zwiększyć pewność siebie, wzmocnić poczucie własnej wartości. Przedstawiam liczne ćwiczenia na budowanie pewności siebie i asertywność. Helena, matka 8-letniej Zosi, opowiada: „Pewnego dnia, jak zwykle, zabrałam córkę do szkoły. Zauważyłam ponownie, że jest smutna i przygnębiona.


Weszła do klasy, a ja się prawie rozpłakałam. Jak być bardziej pewnych siebie? No i też ważne : jak nie być nieśmiałym? Powiem jeszce, że nie jestem odludkiem.

Mam kilka dobrych kumpel w klasie (poza niestety nie.) Przy nich jestem bardzo rozgadana. Dzięki niej można dosadniej prezentować swoje racje oraz przedstawiać argumenty pozwalające potwierdzić zajmowane stanowisko. Dobra wiadomość jest taka, że można zwiększyć pewność siebie. Sprawdź skuteczne sposoby, dzięki którym uda Ci się to osiągnąć! Poczucie własnej wartości – niezawodne techniki na pewność siebie.


Czym jest poczucie własnej wartości? W skrócie samoocena to twoja ogólna opinia o sobie i swoich umiejętnościach. Może być wysoka, niska lub znajdować się na skali gdzieś pomiędzy.


Ja miałem podobnie, a przełamywanie tego wstydu było świetną szkołą pewności siebie. I zrozumiałem, że ludzie, którzy na mnie patrzą, nie patrzą z przekąsem, a z podziwem. Na Waszą pewność siebie wpływają też bardziej prozaiczne czynności, które wykonujecie każdego dnia. Przyczyny braku pewności siebie i niskiej samooceny. Zdjęcie: Pixabay Słaba kondycja fizyczna.


No właśnie – zacznij coś ćwiczyć! Jak podnieść samoocenę i pewność siebie? Nawet nie wiesz ile się zmieni #128578; Naprawdę, niewiele trzeba, żeby choć trochę poprawić swoją kondycję i poczuć się dzięki temu pewniej.

Brak Ci pewności siebie i wiary we własne możliwości, potrzebnej by podążać przez życie własną drogą? Niska samoocena zabija Twojego ducha i uniemożliwia posuwanie się naprzód w kierunku, w którym byś chciał? Siemano, tutaj psycholog amator, który postara się Ci pomóc :D Otóż nie chodzi tu o pewność siebie, ale o dystans i oczekiwania względem innych. Czasami zdarza się, że potrzebujemy szybko poprawić samopoczucie przed ważnym dla nas zadaniem, takim jak rozmowa o pracę, spotkanie z klientem, wystąpienie publiczne, czy też… randka lub inne spotkanie towarzyskie. Jak zatem w prosty sposób pomóc sobie i zwiększyć pewność siebie od razu?


I muszę przyznać rację tym kilku osobom, z którymi na ten temat rozmawiałam – zewnętrzne czynniki mogą poprawić samoocenę i pewność siebie. Jako pierwszy krok są wręcz idealne! Jak wzmacniać pewność siebie u dziecka?


O czym warto pamiętać, by wzmacniać pewność siebie u dzieci i kształtować u nich wysokie poczucie własnej wartości? Dowiedz się, jak docenienie swoich wad pomoże ci zwiększyć pewność siebie. Nie czekaj i poznaj ten zaskakujący sposób!


Zakres tematyczny kursu online „Jak odzyskać pewność siebie? O tym, jak poprawić naszą samoocenę i przestać się przejmować opiniami innych, jak obiektywnie siebie oceniać i wziąć odpowiedzialność za własne szczęście. Mając pewność siebie, łatwiej próbujemy nowych rzeczy, przyciągamy do siebie innych ludzi i czerpiemy radość z każdej chwili.


Często jednak coś nie pozwala nam być w pełni zadowolonymi z siebie, usatysfakcjonowanymi i dlatego niepotrzebnie doszukujemy się w sobie wad i kompleksów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty