czwartek, 25 czerwca 2015

Ślub cywilny z pakistańczykiem

Witam, Bardzo proszę o radę osoby które brały ślub z muzułmaninem. Mój narzeczony jest Pakistańczykiem, a od lat przebywa w UK. Niestety o ślubie kościelnym mogę tylko pomarzyć. Pakistańczykiem w Anglii wiza kończy mu się w grudniu stara się o następną ale nie wiadomo czy dostanie. Byliśmy małżeństwem miesięcy.


Jestem w Polsce chcę się rozwieść ale nie zgłaszałam nigdzie w USC że wzięłam ślub.

Z mężem nie mam kontaktu, a nie chcę być jego zoną. Witam od lat dziewczyna jest żoną Pakistańczyka. Pobrali się i mieszkają w Wielkiej Brytanii, lecz On ją zostawił i nie żyje z nią (mieszkają w jednym mieszkaniu wraz z kilkoma innymi współlokatorami). Izo, ja miałam tan sam problem co ty. Chciałam wziąść ślub z cudzoziemcem, który jest zameldowany w Niemczech i nie jest Niemcem.


Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia takiego małżeństwa? Czy trzeba potem coś wysyłać do Polski by. Ubożsi wyznawcy Mahometa, których nie stać na negocjowanie kontraktu z dobrze sytuowaną rodziną, chętnie biorą za żonę Europejkę – za przysłowiową złotówkę.

Kobiety spoza kręgu cywilizacji muzułmańskiej nie są zazwyczaj świadome, że wedle prawa wiążącego ich mężów za ich rękę należy się. Ty nic się nie martwisz, masz możliwość podjęcia pracy. Oferuje darmowy przelot i wszystkie koszty pobytu tutaj pokrywam. Niby żyją jak obywatele brytyjscy, z paszportami, ale nigdy brytyjscy nie będą.


Związek małżeński tylko z muzułmanką – każda inna partnerka to prostytutka. UK, ale uznają jedynie swój religijny. Dodatkową kwestią jest wskazanie, czy chodzi Pani o ślub cywilny czy kościelny. Jeżeli również o kościelny to proszę o wskazanie religii w jakiej zawierane było małżeństwo.


Po uzyskaniu tych danych będę w stanie Pani pomóc. Jak uzyskać zaświadczenie pozwalające na zawarcie małżeństwa za granicą? Obywatel polski, który chce zawrzeć małżeństwo za granicą Mozę ubiegać się o zaświadczenie stwierdzające, że może, zgodnie z prawem polskim, zawrzeć małżeństwo. Mam pewien problem, jestem w 6mc, jestem katoliczka a mój partner jest muzułmaninem, jego rodzice nalegają na ślub i on także, by wziasc z nim ślub musiałabym przejść na jego wiarę, z jednej strony chciałabym tego ślubu, ale żeby to on przeszedł na moja wiarę i wziął ze man ślub kościelny tak jak o tym zawsze marzyłam w białej sukni, przed Bogiem.


Witam mam poważny problem wzięłam ślub z pakistańczykiem za pieniądze ,września mam spotkanie w home office ale ja go nie znam nie chce go znać chciałam wszystko odwrócić oddać mu kase ,ale jestem za głupia nei wiedziałam żę ludzie moga byc tacy zli ,czy gdy zawarłam te małżeńs. Taki sam papierek, jak orzeczenie rozwodu. Interesuje Was, co pomyślą sobie o Was inni, tzn. Bo mnie jakoś nie, a zaglądam ostatnio na inne fora i gadam z ludźmi, i dużo osób się przejmuje.


Od lat jesteśmy z Wami i dla Was. Dzieci Śląska - dzieciom Włoch.

Zbiórka darów dla dzieci ze szkół z rejonów dotkniętych trzęsieniem ziemi. I tu pojawia się problem natury kościelnej. Niby formalnie nic nie stoi na przeszkodzie, by zakochani pobrali się w świątyni.


Adam Nergal Darski jest kawalerem, a Doda ma za sobą jedynie ślub cywilny. W planach ślub i chce krzyczeć,że on jest całym moim światem na zawsze. Mieszkamy w europie, mamy poltoraroczna coreczke.


Londyn - od dwóch lat w związku z Pakistańczykiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty