poniedziałek, 22 czerwca 2015

Żałuję że go olałam

Witam, Spotkałam ostatnio chłopaka, którego kiedyś olewałam. Przeszło półtora roku temu skończyło się na awanturze, przez co nasza znajomość przepadła. Dobry, porządny, wierny, spokojny i zaradny. Wiem, że zrobiłby dla mnie wszystko. Spławiałam go w nieraz okrutny sposób a teraz żałuję.


Zobacz odpowiedź na pytanie: Miałam szanse być z fajnym chłopakiem, lecz go olałam i teraz żałuję, zrobiłam błą co zrobić w tej sytuacji? Zobacz odpowiedzi na pytanie: Jak przeprosić chłopaka za to że go olałam? Naprawdę nie chciałam, żałuje bardzo, nie wiem co mu napisać żeby wybaczył, zwykłe przepraszam nie pomogło. Po fakcie myślę, że to jednak fajny facet. Nie wiem czego mi w nim brakowało w tamtej chwili, chyba chciałam go mieć jako.


Zaloguj się, aby obserwowa ć. Chłopak który mi się podoba olewa mnie. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Co zrobić żeby chłopak żałował, że go olałam? Jeżeli znasz odpowiedź na pytanie Olałam go, teraz żałuje.


Więc tak, we Wrześniu poznałam kolegę mojego kolegi xD - Kubę. On chodzi ze mną do szkoły, ale go nie znałam :D Jak go poznałam to byłam trochę nieśmiała, ale on do mnie zarywał , bo tak mi powiedział mój kolega - Irek. On nawet nie wie, z kim go zdradziłam. Mój były mąż był wiecznie o mnie zazdrosny. O to, że mam koleżanki i kolegów.


Wiecznie oskarżał mnie o to, że się puściłam z tym czy z tamtym. Mam przyjaciela , który powiedział , że mu się podobam a następnie po jakimś czasie wyznał mi , że mnie kocha. Ja mówiąc szczerze byłam tym bardzo zaskoczona i można powiedziec , że go olałam. Mam też mojego chłopaka , są oni tak mi się wydaje o siebie bardzo zazdrośni. Jechać z nim w ogóle do tego kina?


Pisać z nim dalej i widywać się? Teoretycznie mogę to przerwać i więcej do tego nie wracać, ale nie mogę tak każdego odrzucać. W pewnej chwili może złapać mnie taka potworna samotność że będę bardzo żałować, że go olałam. Kiedy któregoś dnia na spacerze niespodziewanie wyznał mi, co czuje, ja się przestraszyłam i wszystkiego wyparłam.


Zraniłam jego uczucia, okłamałam go, że nic do niego nie czuję, chociaż to nieprawda. Od grudnia tamtego roku aż do września tego roku w ogóle ze sobą nie rozmawialiśmy. A ja zdałam sobie sprawę, że mi na nim.


Ciągłe spotkania, rozmowy na gg,tel. Po jakimś czasie zaczęłam go olewać, na gg nie odpisywałam, nie chciałam się z nim spotykać. W rezultacie, jak już zaczęłam z nim rozmawiać na gg, to bał się iść na kolację, żebym mu znowu nie uciekła, mimo że go zapewniałam,że nigdzie się nie będę ruszać. Jedynie dobre jest to że się mu przyznałaś a teraz odejdź, zostaw go w spokoju, daj mu szansę poznać prawdziwą dziewczynę która da mu szczęście.


Ty tylko sprawisz że znów będzie cierpieć, początek powrotu byłby super aż do czasu gdyby cię ochota nie naszła na innego, tak więc nie marnuj chłopakowi czasu. Mimo że wywiad był bardzo fajnie przeprowadzony, to kolejna prelegentka — Katarzyna Nosowska pozamiatała wszystkie występy. Zdecydowanie był to wywia w którym nie brakowało powodów do śmiechu i każdy z obecnych powinien zapamiętać go na bardzo długo!


Zakończenie warsztatów, nie zakończyło jednak mojego dnia z See Bloggers.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty