piątek, 14 sierpnia 2015

Komisy gniezno opinie

W wielu komisach, które mają nieciekawą opinię, można kupić naprawdę ładne i atrakcyjne samochody używane, więc nie generalizujmy! To prawda i to trzeba przyznać, że nie w każdym komisie jest miła i kompetentna obsługa, ale jest też wiele komisów, które słyną z miłej i fachowej obsługi. Informacje o zarobkach, kadrze zarządzającej, atmosferze ! Potrzebuje opinii na temat komisu Auto-Handel- Transport BO-DO. Nie ukrywam ze spodobalo mi sie jedno auto ale po tym co czytam na forach to strach normalnie. Jak kolega wyzej napisal ten komis tez miesci sie na ul.


Poznańskiej ale nazwa inna. Piszę opinie tak jak obiecałem. Jeśli będę zadowolony to ją wystawie. Moje Volvo okazało się być w takim stanie,w jakim mi je oferowano.


Sprawdziłem je przed zakupem i muszę powiedzieć że wszystko zgadzało się z opisem. Polecam ten komis za uczciwość,przy. Przestrzegam przed komisem Autokamei z Modliszewa k. Chciałem kupić Forda Mondeo, model mi się podobał i wg zapewnień właściciela samochód miał być bezwypadkowy i niemalowany (potwierdził to podnownie gdy informowałem że pojadę po ten samochów kilaset kilometów). Cześć, chciałbym prosić wszystkich o pomoc i opinię na temat komisu Grudziński.


Mam zamiar zakupić tam auto, a nie chciałbym jechać 300km po to, żeby okazało się, iż auto to złom. Jeżeli ktoś ma doświadczenia z tym komisem, kupował tam lub ktoś ze znajomych kupował proszę o pomoc. Gniezna (przy trasie na Bydgoszcz). To ciasteczko nie jest używane do śledzenia Twojej lokalizacji ani przekazywania informacji o Tobie osobom trzecim.


Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Obserwuj oferty Usuń z obserwowanych AUTO HANDEL DARKO FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KĘDZIORA DARIUSZ.


BEZPOŚREDNI IMPORTER AUT Z NIEMIEC. Ogłoszenia o tematyce: gniezno komisy samochodowe na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy.


Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki. Od czasu powiększenia się rodzinki szukam czegoś większego od mojej 145JTD. Komis AUTOCLUB - GNIEZNO Opinie.


Pokaż wszystkie oferty z MAR-TOM w serwisie Otomoto. Zaloguj się na swoje konto, by łatwo i szybko dodać ogłoszenie. Podkomorska - samochody używane w atrakcyjnych cenach. Naczytałem się sporo negatywnych opinii na temat komisów w tym mieście. Jest tam fajne auto do kupienia, ale mam do nich ponad 300km.


Ten sprzedawca nie ma aktualnie pojazdów w ofercie. Wystarczy do zakupu auta wziąć ze sobą kumatego mechanika lub osobę która wcześniej sama prowadziła się tym samym procederem by obnażyć usterki auta które dla zwykłego kupującego są niewidoczne. Samochody osobowe na sprzedaż. Największa baza ogłoszeń motoryzacyjnych.


Najbardziej aktualne oferty sprzedaży. Złóż bezpłatne zapytanie ofertowe i poznaj oferty tylko dla Ciebie! Auto magda Krzysztof Sztyma, auto marsel Agnieszka Szewior.


Zapoznaj się z opiniami i dodaj własną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty