środa, 2 września 2015

Dalam mu kosza i zaluje

A ja nie chcialam go, ale teraz zroumialam. Dałam mu kosza, a teraz żałuję. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Po fakcie myślę, że to jednak fajny facet. Nie wiem czego mi w nim brakowało w tamtej chwili, chyba chciałam go mieć jako. Pomocy, dałam kosza chłopakowi pomimo sympatii do niego. Dosyć dawno, jakiś rok temu, pewien chłopak zaprosł mnie do kina.


Ja go nie znam, ale on kojarzył mnie ze szkoły, do której razem chodziliśmy kilka lat wcześniej. Facet, który dostał kosza od kobiety, odtrącony. Właśnie zdobyłeś numer telefonu osoby, która Ci się podoba. Ale to nie jest najlepszy sposób na.


Pozostali po prostu akceptowali to, że nie mogą mnie do niczego zmusić i zachowywali się z klasą. Jednemu chłopakowi dałam nawet takiego porządnego kosza, którego było mi potem wsty a on i tak wyszedł z tego z twarzą i pozwolił mi wyjść z tego z twarzą. Niobe ja tez dalam kosza jakiś czas temu jednemu co b. Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe - dyskusja Witam! Mianowicie jakis czas temu spotykałem sie z pewna. Wczoraj mu napisalam jakas formulke pod wplywem impulsu brzmialo to mniej wiecej tak niechce juz wiecej plakac przez ciebie.


To pozegnanie bylo fajnie cie poznac papa. Bardzo subtelnie dalam kosza koledze, teraz on spedza dlugie minuty na rozmowach z kolezanka, ktora wiem ze nie jest jednak nim zianteresowana. Jagoda Mazur Autorka w Noizz.


Jednak równie smutne bywa danie kosza, zwłaszcza, jeśli go naprawdę lubisz. Poznaj nasze rady na nieco mniej bolesne odrzucanie adoratorów. Przyjaciel nie odzywa się do mnie, po tym jak dałam mu kosza. Myślę, że szczera rozmowa i wyznanie wszystkiego jest najlepszym rozwiązaniem.


Jeśli on to przyjmie pozytywnie, no to jesteś już na prostej drodze do tego, abyście byli razem. Jeśli natomiast zignoruje to - uszanuj to i daj mu spokój. Chodzi mi o sytuację, gdzie np dalyście kosza chłopakowi, ktory wam się podobał bo spanikowalyscie, albo z jakichś innych powodów. Miałyście tak, ze wiedziałyście, że zmarnowalyście szansę na wielką miłość? Czy żałowałyście tego kiedyś?


Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Zdaje się, że narobiłaś mu nieco nadziei, on to źle zrozumiał i rozpowiedział wszystkim jaka to Ty zła jesteś. Dokonali już wyboru, nie ma się co oszukiwać.


Widocznie z jego przyjaźni mają dodatkowe profity, bowiem mało kto. Dalam mu kosza po czym sie zakochałam. Byłam w sylwestra u kolezanki. Było tak mega nudno że wyszłam na niedlugo do kolezanki.


Byl tam kuzyn mojej przyjaciolki. Niezbyt przystojny, ale mega zabawny i kochany. Ona dala mu kosza dlatego tylko wrocil. Rozmawialam z mama o tym wszystkim a pod komiec miesiaca moja mama zmarla. Z tego stresu pod koniec tego samego miesiaca urodzilam coreczke o 1. Wiem,ze nie potraktowalam go uczciwie wtedy.


Chcialam zakonczyc nasza znajomosc,ale on nie chcial tego robic. Jak nie odzywam sie jakis czas,to on sam dzwoni uparcie. Wczorajsze spotkanie to tez jego pomysl,on nalegal.


Z jednej strony chce mnie,a z drugiej chce czekac. Wykop jest miejscem, gdzie gromadzimy najciekawsze informacje z Sieci: newsy, artykuły, linki. O treści serwisu decydują tylko i wyłącznie nasi użytkownicy, dodając newsy, komentując i głosując na nie.


PL - Kto wpadł na to, aby kobieta i mężczyzna mieli te same imiona?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty