poniedziałek, 28 września 2015

Spotykam sie z samotnym ojcem

Tag: Spotykam się z samotnym ojcem Papilot – portal dla aktywnych kobiet. Dużo ciekawostek, aktualności, najnowsza moda oraz trendy, sprawdź również swój horoskop – wszystko dla kobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Najnowsze Wiadomości Sondaż Wyniki Wyborów Exit Poll.


Coraz częściej odnoszę wrażenie, że pomimo tego co mówią tak niestety jest. Brak uczuc do faceta z ktorym sie spotykam. Ja już od jakiegoś czasu pracuje w. Nie jestem ojcem dla mojego dziecka, bo ojciec ma sie dobrze, mieszka ulice dalej, kiedy moze wpada, kiedy moze wezmie corke, cos zrobia razem. Pierwszy raz w zyciu spotykam sie z dziewczyną i na mnie zdradza.


Od dluzszego czasu niemam juz sily rozmawiac z mezem o tym co sie dzieje miedzy nami. Kiedy urzędnicy stwierdzą nieprawidłowości (np. kobieta żyje z ojcem dziecka i nie spełnia kryterium dochodowego), wstrzymują wypłatę i żądają zwrotu z odsetkami już wypłaconych. Nigdy nie umiałam się dogadać z ludźmi, zawsze byłam samotniczką. Petros ja jestem samotna matka i nie szukam ojca dla mojego dziecka ale mezczyzny, ktory chcial by ze mna stworzyc zwiazek moze kiedys rodzine, mogl by byc kumplem z moim dzieckiem a jesli by CHCIAL byc dla niego ojcem to super. Do sądu o opiekę-czy mam szansę?


Z dzieckiem mam wyznaczone widzenia co drugi weekend i zasadzone alimenty ktore regularnie płacę. Spotykam-biore do siebie synka o wiele częściej , praktycznie w każdy weeken a zanim zaczał szkołę. Jestem po rozwodzie, mam letniego syna.


Nie szukam przygó chciałem sie ustatkować. Jest tutaj wiele ciekawych i pięknych kobiet. Na portalu Samotne Serca poznałem Anię. Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe - dyskusja Temat może już maglowany na forum wiele razy ,ale nie znalazłam odpowiedzi.


Kobieta, z którą byłem na randce, zapytała mnie, co nagadałem na żonę, że przyznali mi syna. Inna zapytała, czy nie wolałbym, żeby synek został z matką, a ja miałbym wolną drogę i mógł się zabawić. Mało kto potrafi zrozumieć, że można być dobrym samotnym ojcem.


I mało kobiet chce się z takimi kimś umawiać na randki. Drugi raz Cię spotykam na forum i ciągle. Czy jak bylam z facetem w zwiazku i sie rozstalismy i jestem w ciazy to czy przyznane mi beda alimenty na okres miesiecy ciazy? Przepraszam wszytkich za dlugosc.


Bo w sytuacji braku rownowagi znaczenia pojawia sie ciaza i dylemat jak utrzymywac jakies relacje z ojcem dziecka ktory nie chcial ani mnie ani dziecka zeby dla dziecka w przyszlosci wyszlo jak najlpiej. Spotykaja sie dwoje ludzi(lat kazda z nich) przez miesiaca. No cóż ja na chwilę obecną mam głęboko w poważaniu letnią córkę kobiety z którą się spotykam. Zaprezentowano mi jej fotki i powiem tak problem pojawił by się jak bym miał okazję szturchnąć córcię (instruktorka tańca tak więc wysportowana szprycha o ciekawej urodzie arabskiej). Magda i zaprzestała dalszych prób nawiązania kontaktu z ojcem.


Czasem miałem koszmary, że spotykam ją w drzwiach mojego. Nie moge juz tego czytac bo zaczne zrzedzic, a tego nie chce. Wole widziec ten mój rózowy swiat z dobrymi ludzmi. Pan uswiadamial mamie dziecka, zeby nie komentowala i nie klocila sie z Panem przy nim, dla dobra malucha.


Jego mama moze byc rzeczywiscie przemeczona i rozczarowana samotnym macierzynstwem, jeden wieczor w tyg to malo i ona moze byc sfrustrowana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty